• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту

Капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту

Завершена

110 997 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 554 989.95 UAH
Період оскарження: 30.03.2017 16:36 - 14.04.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація

Номер: b8cb518341044b869362b00bcb0b044f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-30-001963-b.c2
Назва: Тендерна документація
Вимога:
1. Просимо надати проектну документацію (включаючи кошторисну частину в програмному файлі) відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Вами, як замовником торгів, у складі тендерної документації надано лише відомість обсягів робіт! Одночасно наголошуємо, що замовником у тендерній документації вимагається надання договірної ціни від переможця торгів у програмному файлі. 2. У тендерній документації встановлено вимогу щодо наявності у учасника складу та виробничої бази в м. Києві або 30-ти кілометровій зоні від його межі для підготовки виробництва. Для запобігання відхилення пропозиції через невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним тендерною документацією замовника, наполягаємо на усуненні цієї вимоги як дискримінаційної, оскільки економія бюджетних коштів не має жодного відношення до місцерозташування виробничих баз так як учасник, виробничі бази якого розташовані поза межами 30-ти кілометрової зони може надати найбільш економічно вигідну пропозицію на торгах, та через наявність вказаної вимоги буде відхилений як такий, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Оскільки в інвесторським кошторисом не передбачено витрати на оплату праці робітників для забезпечення можливості виконання будівельних робіт у 3 (три) зміни, нічний час, вихідні та святкові дні не включені, яким чином вами, як замовником торгів, компенсуватимуться вказані витрати (в тому числі на додаткову оплату праці, освітлення місць виконання робіт тощо). Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами призначені для відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, але ніяк не для покриття витрат, що помилково не включені до кошторису. Пропонуємо переглянути очікувану вартість закупівлі. 4. У відомості обсягів тендерної документації передбачені зворотні матеріали (асфальтобетонна крихта, металобрухт). Чи враховувати зворотні матеріали у ціні пропозиції (чи вказується довідково), якщо так, то за якою ціною? Також звертаємо Вашу увагу, що у проекті договору відсутня інформація щодо врахування вартості зворотних матеріалів при взаєморозрахунках за виконані обсяги робіт. Чи передаються вказані матеріали у власність підрядника? Якщо вони залишаються у власності замовника – вкажіть у тендерній документації відстань перевезення. 5. Пунктом 14.1.3 проекту договору передбачено гарантійний строк для гранітного бортового каменю. Яким пунктом відомості обсягів робіт передбачено його встановлення? Враховуючи вище викладене та згідно з п.2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" наполягаємо на внесенні відповідних змін та приведення до вимог чинного законодавства тендерної докуменнтації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи, що КК «Київавтодор» (далі – Замовник) виступає замовником виконання робіт виключно в межах міста Києва, де великий потік транспортних засобів, а можливість перекриття руху транспорту не передбачена, будівельні роботи повинні бути виконані вчасно та якісно, прописуючи умови тендерної закупівлі Замовник має бути впевненим, що потенційний Учасник фінансово спроможний, повністю забезпечений матеріально-технічною базою, необхідною для виконання робіт, що підтверджується відповідними довідками. В разі, якщо потенційний Учасник планує залучити Субпідрядників до виконання робіт, така впевненість з боку Замовника має бути і по відношенню до нього. Ніяким чином, крім того, щоб Субпідрядник надавав такий самий пакет документів для підтвердження кваліфікаційних вимог, як і Учасник, Замовник перевірити не може. Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога щодо надання Субпідрядником такого ж самого пакету документів, як і Учасник, дозволить Замовнику більш детально вивчити можливості Учасника та не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація

Номер: 030e118064f94a14998661be241471a3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-30-001963-b.b1
Назва: Тендерна документація
Вимога:
Замовником грубо порушено вимоги ст. 1, 3, 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) стосовно кваліфікаційних вимог щодо надання наступних документів, а саме у п. 1.5.2. Додатку 2 тендерної документпації вимагається подання учасником наступної інформації та документів: Учасник повинен надати скановані листи субпідрядників щодо погодження на виконання робіт, що їм доручаються, в зазначені строки. Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи у відповідності до Додатку 2 стосовно кожного субпідрядника, якого Учасник планує залучити до виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі. Однак, статтею 16 Закону, встановлено, що змовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. В той же час, п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що, у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, включення до тендерної документації вимог про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників допускається у разі проведення замовником закупівлі лише робіт та лише при умові, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, така інформація подається у вигляді повного найменування та місцезнаходження сторін. Однак, в опублікованій тендерній документації, в порушення вищезазначених норм закону, інформація про субпідрядників вимагається щодо будь-яких субпідрядників ( а не лише щодо тих, які виконуватимуть роботи у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), а також вимагаються документи на підтвердження кваліфікаційних вимог щодо такого субпідрядника, визначених ст. 16 Закону, чого не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та виключити усі незаконні вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи, що КК «Київавтодор» (далі – Замовник) виступає замовником виконання робіт виключно в межах міста Києва, де великий потік транспортних засобів, а можливість перекриття руху транспорту не передбачена, будівельні роботи повинні бути виконані вчасно та якісно, прописуючи умови тендерної закупівлі Замовник має бути впевненим, що потенційний Учасник фінансово спроможний, повністю забезпечений матеріально-технічною базою, необхідною для виконання робіт, що підтверджується відповідними довідками. В разі, якщо потенційний Учасник планує залучити Субпідрядників до виконання робіт, така впевненість з боку Замовника має бути і по відношенню до нього. Ніяким чином, крім того, щоб Субпідрядник надавав такий самий пакет документів для підтвердження кваліфікаційних вимог, як і Учасник, Замовник перевірити не може. Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога щодо надання Субпідрядником такого ж самого пакету документів, як і Учасник, дозволить Замовнику більш детально вивчити можливості Учасника та не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено