-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі, фасадів та влаштування слабкострумових мереж дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу "Намистинка" за адресою: вул. Святошинська, 50 в м. Вишневе Київської області» (ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація )
Завершена
20 405 569.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 110 000.00 UAH
Період оскарження:
24.12.2020 20:22 - 05.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
03b12fe0019a48a0ad005e682e0fc43a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-24-017944-c.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Просимо зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства згідно наведеного нижче.
Відповідно до п. в) ч. 5 розділу ІІІ ТД наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, підтверджується оригіналом або з належним чином засвідченою копією виконаного в повному обсязі договору та акту(-ів) виконаних робіт (форми КБ-2в або КБ-3 або інший аналогічний документ) до зазначеного в довідці договору щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції та/або капітального ремонту) об’єкту дошкільного навчального закладу.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це будівництво/реконструкцїя/капітальний ремонт дошкільних навчальних закладів, чи будівництво/реконструкцїя/капітальний ремонт житлових будинків, або інших будівель. Більше того, роботи що при будівництві/реконструкцїї/капітальному ремонті дошкільних навчальних закладів, чи при будівництві/реконструкцїї/капітальному ремонті житлових будинків, або інших будівель є ідентичними (аналогічними), а також технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами незалежно від призначення будівлі.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору де аналогічним є договір на будівництво/реконструкцїю/капітальний ремонт дошкільних навчальних закладів, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів, але не у закладах освіти. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору, договір з будівництва/реконструкцїї/капітального ремонту дошкільних навчальних закладів та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що покликана штучно обмежити конкуренцію.
На підставі викладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2.Зобов'язати Замовника – Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу "Намистинка" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області усунути вищезазначене порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2020-12-24-017944-c та викласти дану вимогу в наступній редакції «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, підтверджується оригіналом або з належним чином засвідченою копією виконаного в повному обсязі договору та акту(-ів) виконаних робіт (форми КБ-2в або КБ-3 або інший аналогічний документ) до зазначеного в довідці договору щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції та/або капітального ремонту).
Директор ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» ________________ О.А. Кумейко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 06.01.2021 15:47
- рішення від 11.01.2020 № 218 + лист Замовнику.pdf 11.01.2021 20:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2021 № 982.pdf 21.01.2021 16:45
- рішення від 20.01.2021 № 982.pdf 25.01.2021 20:41
- Пояснення_по_суті_скарги_UA_2020_12_24_017944_c_b2_.pdf 14.01.2021 20:38
- Повідомлення_про_виконання_рішення.pdf 01.02.2021 16:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.01.2021 15:57
Дата розгляду скарги:
20.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.01.2021 20:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2021 20:41
Дата виконання рішення Замовником:
01.02.2021 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Органу оскарження № 982-р/пк-пз від 20.01.2021 внесено зміни до умов тендерної документації. Нова редакція тендерної документації оприлюднена в електронній системі закупівель.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
cb760560304841edb9b829bcfae29662
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-24-017944-c.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Відповідно до п. в) ч. 5 розділу ІІІ ТД наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, підтверджується оригіналом або з належним чином засвідченою копією виконаного в повному обсязі договору та акту(-ів) виконаних робіт (форми КБ-2в або КБ-3 або інший аналогічний документ) до зазначеного в довідці договору щодо виконання робіт з будівництва (реконструкції та/або капітального ремонту) об’єкту дошкільного навчального закладу.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це будівництво/реконструкцїя/капітальний ремонт дошкільних навчальних закладів, чи будівництво/реконструкцїя/капітальний ремонт житлових будинків, або інших будівель. Більше того, роботи що при будівництві/реконструкцїї/капітальному ремонті дошкільних навчальних закладів, чи при будівництві/реконструкцїї/капітальному ремонті житлових будинків, або інших будівель є ідентичними (аналогічними), а також технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами незалежно від призначення будівлі.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору де аналогічним є договір на будівництво/реконструкцїю/капітальний ремонт дошкільних навчальних закладів, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів, але не у закладах освіти. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору, договір з будівництва/реконструкцїї/капітального ремонту дошкільних навчальних закладів та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2020 08:58
Вирішення:
Відповідно до положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з передбачених кваліфікаційних критеріїв, зокрема, має право встановити такий критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому норми Закону України «Про публічні закупівлі» не визначають спосіб документального підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію. Разом з тим, згідно з позицією Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, викладеною у листі №3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. У свою чергу, особливою рисою даного предмета закупівлі є місце здійснення відповідних робіт – будівля дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу. При цьому, чинні державні будівельні норми (стандарти) встановлюють особливі вимоги до здійснення таких робіт. Так, зокрема, 01 жовтня 2018 року набули чинності ДБН В.2.2-4:2018 "Будинки і споруди. Заклади дошкільної освіти", затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.04.2018 № 107.
Таким чином, даний кваліфікаційний критерій та спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлено з урахуванням специфіки предмета даної закупівлі, оскільки чинні державні будівельні норми містять особливі вимоги до здійснення такого роду робіт.
Статус вимоги:
Відхилено