• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Завершена

327 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 638.00 UAH
Період оскарження: 24.12.2020 16:53 - 07.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

На неправомірні дії Замовника

Номер: 758fc7590c1044728dccae199000fd4f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-007587-a.b3
Назва: На неправомірні дії Замовника
Скарга:
СКАРГА на рішення тендерного комітету Замовника (в порядку ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі- Закон)) Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-24-007587-a Тернопільською загальноосвітньою школою I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень. ФОП Жукорська Ольга Олексіївна (надалі- ФОП Жукорська О.О., Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подала свою тендерну пропозицію. Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1. ФОП Гардецька Софія Романівна; 2. ФОП Кіцак Юлія Володимирівна; 3. ФОП Жукорська Ольга Олексіївна. ФОП Жукорська О.О. не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі тендерної пропозиції ФОП Кіцак Ю.В. вважає прийняте Замовником рішення необґрунтованим, незаконним, прийнятим з порушенням норм чинного законодавства України та таким, що порушує мої права, з наступних підстав. 1) Згідно з підпунктом 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково розмістити (додати) (розмістити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) наступні документи та інформацію, а саме: перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (Розділ І. Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до пункту 3 Розділу І. додатку 2 Тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується наступними документами: 3.1. Довідкою у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та завірена печаткою (у разі її використання) про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним буде вважатись договір(ори) надання послуг з організації гарячого харчування учнів. 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - скан-копії виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) з додатками (якщо вони є невід’ємною частиною договорів), (не менше двох); - скан копiєю(ями) актів приймання-передачі наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; - скан-копії листа-відгуку про виконання договору(ів) (не менше двох). У складі тендерної пропозиції ФОП Кіцак Ю.В. надано: - довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в якій вказано інформацію про 2 договори; - договір від 05.03.2020 року № 3 укладений з ТОВ «ГлобалБілд Інжиніринг» предметом якого є ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (Послуги з організації харчування людей); - договір від 23.04.2020 № 23/4 укладений з Тернопільською загальноосвітньою школою I-III ступенів № 14 ім. Б.Лепкого предметом якого є ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій). Враховуючи вимоги тендерної документації, а саме те, що вимагалося надати не менше двох аналогічних договорів з надання послуг з організації гарячого харчування учнів, то тендерна пропозиція ФОП Кіцак Ю.В. не відповідала умовам документації, оскільки наданий договір від 05.03.2020 року № 3 не відноситься за предметом договору до послуг з організації гарячого харчування учнів. Предметом вказаного договору була організація послуг з харчування працівників ТОВ «ГлобалБілд Інжиніринг», а не учнів. На підставі цього тендерна пропозиція ФОП Кіцак Ю.В. мала бути відхилена Замовником. 2) Згідно з підпунктом 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково розмістити (додати) (розмістити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) наступні документи та інформацію, а саме: перелік документів, які вимагаються замовником про наявність/відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції відповідно до статті 17 Закону (Розділ ІІ. Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до розділу ІІ додатку 2 Тендерної документації: № п. ст. 17 Закону Вимоги статті 17 Закону (Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо) Учасники процедури закупівлі на виконання вимог статі 17 надають: ч. 2 Ст. 17 Закону Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Довідка з інформацією про відсутність підстави в довільній формі за власноручним підписом керівника/уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання). Замовник перевіряє таку інформацію шляхом звернення до Замовника. У складі тендерної пропозиції ФОП Кіцак Ю.В. відсутня довідка на підтвердження відсутності підстав для відхилення передбачених частиною другою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі", що є підставою для відхилення. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення №2007-р/пк-пз від 04.02.2021, згідно з яким встановлено наступне: "Разом з тим у складі Пропозиції Переможця відсутня довідка що підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Враховуючи викладене, Переможець не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства". На підставі цього тендерна пропозиція ФОП Кіцак Ю.В. мала бути відхилена Замовником у відповідності зі статтею 31 Закону, а саме учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. 3) Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ додатку 2 Тендерної документації необхідно надати лист-гарантію, складений у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка повинна містити інформацію про надання повної і беззаперечної згоди учасника з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно Додатку 3 до тендерної документації та взяття зобов'язання укласти договір про закупівлю у строк, визначений у частині 6 статті 33 Закону. У складі тендерної пропозиції ФОП Кіцак Ю.В. міститься лист-згода наступного змісту: Однак, вказаний лист не містить зобов'язання укласти договір про закупівлю у строк, визначений у частині 6 статті 33 Закону, що не відповідає умовам Тендерної документації. Таким чином, Переможець не підтвердив зобов’язання укласти договір протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору до 60 днів. На підставі цього тендерна пропозиція ФОП Кіцак Ю.В. мала бути відхилена Замовником. 4) Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ додатку 2 Тендерної документації необхідно надати Лист-гарантію, складений у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), який повинна містити інформацію про повну та беззаперечну згоду учасника з усіма умовами, а саме: двотижневим меню для харчування учнів пільгових категорій, технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, що вказані в Технічних вимогах відповідно Додатку 4 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ФОП Кіцак Ю.В. відсутній лист-гарантія про повну та беззаперечну згоду учасника з усіма умовами, а саме: двотижневим меню для харчування учнів пільгових категорій, технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, що вказані в Технічних вимогах відповідно Додатку 4 тендерної документації, що не відповідає умовам тендерної документації. 5) Відповідно до вимог пункту 6 Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації , учасники повинні надати: Лист-гарантію в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), щодо підтвердження учасника, що надані послуги є такими, що не мають негативного впливу на навколишнє середовище, учасником застосовуються засоби з захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції надано ФОП Кіцак Ю.В. файл «Довідки.pdf», в якому на стор. 4 міститься довідка наступного змісту: Однак, зміст наданої довідки не відповідає вимогам пункту 6 Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації, оскільки в ній відсутні гарантіївід учасника, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ФОП Кіцак Ю.В. мала бути відхилена Замовником Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про вибір переможцем процедури закупівлі ФОП Кіцак Ю.В., оскільки її тендерна пропозиції не відповідає усім вимогам замовника. Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права та інтереси ФОП Жукорська О.О., оскільки моя тендерна пропозиція є наступною найбільш економічно вигідної та має перспективи на підписання договору за результами закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про вибір переможцем процедури закупівлі ФОП Кіцак Ю.В. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів. 3. Встановити наявність порушень в порядку проведення процедури закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про вибір переможцем процедури закупівлі ФОП Кіцак Ю.В. Додатки: 1. Рішення Постійно діючої адміністративної колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2007-р/ПК-пз від 04.02.2021 р. ФОП Жукорська О.О. _______________
Дата розгляду скарги: 11.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.03.2021 14:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.03.2021 20:37
Дата виконання рішення Замовником: 22.03.2021 13:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4801-р/пк-пз від 11.03.2021 року члени тендерного комітету вирішили виконати , а саме скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кіцак Юлії Володимирівни переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-24-007587-a.
Автор: ФОП Жукорська Ольга Олексіївна, Жукорська Ольга Олексіївна 380964669296, olga-zhukorska@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення протоколу № 24 ПЇ від 14 січня 2021 року Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області про визнання переможцем ФОП Гардецької Софії Романівни).

Номер: ba13d69752f84803925f48ecc988a0a3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-007587-a.b2
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення протоколу № 24 ПЇ від 14 січня 2021 року Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області про визнання переможцем ФОП Гардецької Софії Романівни).
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КІЦАК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (РНОКПП-3160518522, E-mail:7667muz@gmail.com, тел. 097 168 7667) № 1/22-01-2021 Від 22.01.2021 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з рогляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель ________________________________________ Вул. Митрополита В.Липківського, 45 м.Київ,03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Кіцак Юлія Володимирівна 46003, Тернопільська обл., місто Тернопіль, вулиця Березова, будинок 4, квартира 2Д ЄДРПОУ 3160518522 E-mail: 7667muz@gmail.com телефон (097) 16 87 667 Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються Тернопільська загальноосвітня школа I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області код ЄДРПОУ 14039974 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Винниченка, 2 електронна пошта: school16ter@gmail.com телефон: (0352) 43-60-69 Закупівля UA-2020-12-24-007587-a 1 послуга: «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: код – 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій).» СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення протоколу № 24 ПЇ від 14 січня 2021 року Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області про визнання переможцем ФОП Гардецької Софії Романівни). Тендерним комітетом Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області (далі-Замовник) 24 грудня 2020 року оприлюднено оголошення та Тендерну документацію на закупівлю – «ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: код – 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій).». На підставі та у відповідності із встановлених Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції таких учасників: • ФОП Кіцак Юлія Володимирівна • ФОП Гардецька Софія Романівна • ФОП Жукорська Ольга Олексіївна Згідно протоколу №24 ПЇ від 14 січня 2021 року, Замовник прийняв рішення про те, що відповідно до проведеного розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Гардецька Софія Романівна у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, оскільки його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Ознайомившись із протоколом рішення тендерного комітету №24 ПЇ від 14.01.2021 року, вважаємо його незаконним та неправомірним, та таким що підлягає скасуванню в частині визнання переможцем тендерної пропозиції учасника ФОП Гардецька Софія Романівна. Скаржник вважає, що тендерна пропозиція учасника ФОП Гардецька Софія Романівна, що визнана переможцем, не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією, з огляду на наступне: 1. Відповідно до п.9 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними «Документів для підтвердження дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності: - скан-копія ліцензії (документа, який підтверджує видачу ліцензії) на право провадження відповідного виду господарської діяльності – у випадках, передбачених статтею 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"; - скан-копія документа дозвільного характеру (документа,який підтверджує видачу дозволу) – у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності". У випадку, якщо згідно діючого законодавство не передбачено отримання відповідного дозволу або ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності надати лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав не надання такого документу.» В завантажених документах тендерної пропозиції учасника ФОП Гардецька Софія Романівна відсутній лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав не надання документу для підтвердження дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Отже, учасник ФОП Гардецька Софія Романівна не виконала встановленої вимоги Замовника, що зазначена в п.9 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме не надано документального підтвердження про зазначення підстав не надання документу щодо підтвердження дозволу або ліцензії певного виду господарської діяльності, що є підставою для відхилення пропозиції учасника ФОП Гардецька Софія Романівна на підставі ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене, Замовник повинен був прийняти законне рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ФОП Гардецька Софія Романівна, однак замість цього, всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», прийняв неправомірні рішення про обрання його переможцем торгів по предмету закупівлі: «Єдиний закупівельний словник»: код – 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)» та рішення про намір укласти договір про закупівлю, оформлене протоколом №24 ПЇ від 14.01.2021 року, яке повинно бути скасованим. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення порушує право ФОП Кіцак Юлія Володимирівна на добросовісну конкуренцію серед учасників та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі у діях Замовника в процедурі закупівлі – «Єдиний закупівельний словник»: код – 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)» ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-24-007587-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області №24 ПЇ від 14 січня 2021 р., яким обрано переможцем ФОП Гардецька Софія Романівна. 4. Відновити процедуру закупівлі, предметом якої є «Єдиний закупівельний словник»: код – 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)» ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-24-007587-a та перейти до розгляду тендерної пропозиції ФОП Кіцак Юлія Володимирівна. Додатки: Тендерна документація_2021.doc Протокол Намір укласти договір (Протокол №24ПЇ від 14 січня 2021р. Засідання тендерного комітету Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області Фізична особа-підприємець Кіцак Юлія Володимирівна _____________________________
Дата розгляду скарги: 05.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.01.2021 20:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.02.2021 19:46
Дата виконання рішення Замовником: 17.02.2021 15:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2075-р/пк-пз від 05.02.2021 року члени тендерного комітету вирішили виконати скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Гардецької Софії Романівни переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-24-007587-a.
Автор: ФОП Кіцак Юлія Володимирівна, Кіцак Юлія Володимирівна 380971687667 7667muz@gmail.com