• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона адміністративних приміщень ГУ ДПС у Вінницькій області за адресами: м.Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, м.Вінниця, вул. Костянтина Василенка,21, контрольно-пропускний режим - 8016 годин

фізична охорона

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 24.12.2020 16:43 - 05.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Відміна закупівлі в звязку з виявленими помилками

Номер: a66defdccb1c40cc8698c72e34362d9c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-015502-c.a3
Назва: Відміна закупівлі в звязку з виявленими помилками
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету. Після детального вивчення тендерної документації Замовника було виявлено наступні невідповідності: - Обсяг надання послуг який вказаний в закупівлі складає 8016 год. Але фактично послуги повинні надаватися на двох постах охорони цілодобово, що в свою чергу збільшує обсяг надання послуг вдвічі та складатиме 16032 години, що є недостовірною інформацією про обсяг та кількість надання послуг та спотворює саму процедуру закупівлі. - В тендерній документації замовника в п.4 Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано наступне: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом ста двадцяти днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій». Така сама інформація і міститься в Додатку 1 до тендерної документації, а саме те що учасник погоджується на наступне: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом ___ днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» В свою чергу в тендерній документації замовника міститься інформації ще зі Закону України «Про публічні закупівлі» в старій редакції, а саме абз. 10 п.2 ст.22: «10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;» Хоча вже відповідно до абз. 11 п.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в останній редакції вказано наступне : «11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;» Тобто стара норма Закону вказувала що тендерна пропозиція дійсна з дати розкриття тендерних пропозицій. Коли вже нова норма Закону вказує що тендерні пропозиції дійсні із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В свою чергу кінцевою датою подання тендерних пропозицій є 9 січня 2021 р., а кінцева дата розкриття тендерних пропозицій є 11 січня 2021р. Відповідно до вимог ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та керуючись п.2 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» в зв’язку з виявленими помилками та неможливістю усунення порушень тендерному комітету ГУ ДПС у Вінницькій області необхідно відмінити тендер ІД UA-2020-12-24-015502-c, або визнати таким що не відбувся. У разі прийняття рішення про відмову розгляду доводів нашої Вимоги або поверхневого розгляду її по суті, ТОВ КГБ залишає за собою право звернутися до уповноважених органів в сфері державного регулювання та контролю закупівель, які визначені Розділом ІІ ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно ч. 1 ст.24 ЗУ “Про публічні закупівлі”, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Однак, до закінчення строку подання тендерної пропозиції по даній закупівлі, жодних вимог/скарг, щодо положень тендерної документації, що зазаначені в вимозі, яка розглядається, не надходило. Разом з тим, ч.9 ст ст.18 ЗУ “Про публічні закупівлі” визначено, що після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником. Згідно ч. 3 ст.31 ЗУ “Про публічні закупівлі” у разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Однак, розгляду тендерних пропозиції учасника ТОВ Комплекс Гарантування Безпеки, по даній закупівлі, не здійснювалось. Згідно ч.4 ст.33 ЗУ “Про публічні закупівлі”, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Однак, зміст вимоги ТОВ Комплекс Гарантування Безпеки стосується положень Тендерної документації даної закупівлі, та в свою чергу, не стосується тендерних пропозицій учаснитік закупівлі. Також, звертаємо увагу на те, що п.1 розділу ІІІ Тендерної документаці, замовником втановлено надання: “ - «Тендерної пропозиції», складеною за формою та змістом, що визначені у Додатку №1 до тендерної документації;” В Додатку №1 «Тендерна пропозиція» передбачено надання згоди наступного змісту: “5. Цим підписом засвідчуємо свою безумовну згоду з усіма положеннями Документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуємося на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією Документацією.” Отже, при поданні Тендерної пропозиції учасник ТОВ Комплекс Гарантування Безпеки, мав надати згоду з усіма положеннями Тендернорї документації, у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Приміщення в Вінниці

Номер: 2621cca1bb73488d9c04b27bb140332e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-015502-c.a2
Назва: Приміщення в Вінниці
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що матбазу у Віннииці на етапі подачі пропозиції зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Вінницькій області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Вінниці та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Вінниці. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Вінниці, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів наматбазу, офіс у Вінниці.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Вашу вимогу враховано та внесуться відповідні зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

нарізна вогнепальна зброя

Номер: 7ac4eaa705364a2ea9050badb0ab0ad6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-015502-c.a1
Назва: нарізна вогнепальна зброя
Вимога:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Вашу вимогу враховано та внесуться відповідні зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено