• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

38678 Система хірургічна роботизована (Ендоскопічна хірургічна система)

п. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою, окрім випадків передбачених тендерною документацією

Торги не відбулися

70 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 352 500.00 UAH
Період оскарження: 24.12.2020 16:19 - 25.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Djakuemo

Номер: 3af06a470ec14891b1469079d8d1a2b5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-003249-b.c4
Назва: Djakuemo
Вимога:
Djakuju vas, biurokrati, za pozdorovlennia z Novim Rokom. A operubati mozhna i bez robota. Ja 10 rokiv operuvav - i nichogo. Zhodnogo uskladnennia ne bulo. Jak peredumaete - prihodjte.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надане Вами звернення/вимога не містить питань стосовно надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру відповідно до вимог частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), у зв’язку з чим не підлягає задоволенню (врахуванню) з боку Замовника. Сподіваємось на порозуміння та щиро дякуємо Вам за приділену увагу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.01.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

we resign

Номер: e9efe12b9a9342ba9c3f3f3547ebd441
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-003249-b.c3
Назва: we resign
Вимога:
I wish you Happy 2021
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надане Вами звернення/вимога не містить питань стосовно надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру відповідно до вимог частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), у зв’язку з чим не підлягає задоволенню (врахуванню) з боку Замовника. Сподіваємось на порозуміння та щиро дякуємо Вам за приділену увагу. Прийміть найщиріші вітання з Новим Роком та Різдвом Христовим!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.01.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Same

Номер: 29e7c5586025455a80fa416c63f090c6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-003249-b.a2
Назва: Same
Вимога:
Dear Buyers, Please read my answer to tender UA-2020-12-24-007868-a and apply it to this tender. Sincerely, ------------------------------- Шановні покупці, Будь ласка, прочитайте мою відповідь на тендер UA-2020-12-24-007868-a та застосуйте його до цього тендеру. З повагою,
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу повторно наголошуємо, що враховуючи законодавчо обумовлені обставини освоєння та максимальної ефективності витрачання бюджетних коштів, Замовником не розглядаються можливості співпраці з Постачальником товару на умовах попередньої оплати або на умовах створення цільового депозиту тощо. Оскільки, порушення контрагентами договорів із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів є незворотними у часі, аби не допустити їх та з метою забезпечення ефективного, результативного й цільового використання бюджетних коштів Замовником не застосовується попередня оплата. До того ж, слід зауважити що нормами чинного законодавства не передбачено зобов’язання застосування попередньої оплати. Дякуємо за порозуміння.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.01.2021 18:00
Вимога
Вирішена

Contract Terms

Номер: f06bf998798741408b6b73e83cc91ddb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-003249-b.c1
Назва: Contract Terms
Вимога:
Dear Buyers/Colleagues, We highly appreciate your contract draft and thorough work of your lawyers to protect you from all sides. But business is two-way road. I would be very much surprised if somebody will deliver you this device on such terms without amendment. Especially: 1. Sec. 4.2. puts the payment into dependance from third party and unclear circumstances. 2. Sec. 5.1. requires absolutely unrealistic delivery time. We may consider participation in your tender, but the above terms must be amended. 1. Sec. 4.2. has to be added with following or similar words, inserted after word "...Ukraine": "Buyer places order for Product upon receiving financing. For that purpose Buyer makes target deposit in his bank and provides to Seller a copy of his bank's confirmation on this deposit". That is the softest formula, which might be workable. The best would be for both sides if, upon getting financing, your bank would open bank guarantee or stand-by or documentary letter of credit. Or you may make advance payment. In the last case, our bank will open you Advance Payment Bank Guarantee. 2. Delivery in 5 days is possible if the product is just in warehouse on the next street from you. It cannot be delivered as rabbit from the hat. This device is not made for warehousing. Upon getting your order, manufacturer will schedule and start production. Even with delivery by air, for normal schedule is required 90 days. Your soonest reaction would be appreciated. Ordering of such device is not obvious work. But before above amendments we see no reason to start working on it. Using opportunity, we greet you with coming 2021 and wish success, health and prosperity. Best regards, -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Шановні покупці / колеги! Ми високо цінуємо Ваш проект контракту та ретельну роботу Ваших юристів, щоб захистити Вас від усіх сторін. Але бізнес - це двостороння дорога. Я був би дуже здивований, якщо хтось передасть вам цей пристрій на таких умовах без поправок. Особливо: 1. Розділ 4.2. ставить платіж у залежність від третьої сторони та неясних обставин. 2. Розділ 5.1. вимагає абсолютно нереального часу доставки. Ми можемо розглянути можливість участі у Вашому тендері, але зазначені вище умови повинні бути змінені. 1. Розділ 4.2. має бути додано наступні або подібні слова, вставлені після слова "... Україна": "Покупець робить замовлення на Товар після отримання фінансування. Для цього Покупець робить цільовий депозит у своєму банку і надає Продавцю копію підтвердження свого банку на цей депозит ". Це найменша формула, яка може бути дієвою. Найкраще було б для обох сторін, якби, отримавши фінансування, ваш банк відкрив банківську гарантію, резервний або документарний акредитив. Або ви можете здійснити передоплату. В останньому випадку наш банк відкриє вам банківську гарантію авансового платежу. 2. Доставка через 5 днів можлива, якщо товар знаходиться просто на складі на сусідній вулиці від вас. Його не можна доставити як кролика з капелюха. Цей пристрій не призначений для складування. Отримавши ваше замовлення, виробник планує розпочати виробництво. Навіть при доставці повітряним транспортом, для звичайного розкладу потрібно 90 днів. Ваша найближча реакція буде вдячна. Замовлення такого пристрою - не очевидна робота. Але перед зазначеними вище поправками ми не бачимо причин починати над цим працювати. Користуючись нагодою, ми вітаємо вас із наближенням 2021 року та бажаємо успіху, здоров’я та процвітання. З найкращими побажаннями,
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Стосовно умов оплати за договором доводимо до Вашого відома, що враховуючи законодавчо обумовлені обставини освоєння та максимальної ефективності витрачання бюджетних коштів, Замовником не розглядаються можливості співпраці з Постачальником товару на умовах попередньої оплати або на умовах створення цільового депозиту тощо. Разом із цим, надання Замовником банківської гарантії або створення останнім резервного або документарного акредитиву не передбачено чинним законодавством України. Стосовно строків постачання товару, що є предметом закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 4.4. Загальних положень Тендерної документації, строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг визначено до 31.12. 2021 року. Вимога, передбачена пунктом 7 Технічної специфікації Додатку № 2 до Тендерної документації щодо проведення доставки, інсталяції та пуску обладнання за рахунок Учасника, в строк до 5 (п`ять) робочих днів із моменту отримання від ПОКУПЦЯ письмового (факсимільним зв’язком) підтвердження готовності для введення товару в експлуатацію передбачає узгодженість строків доставки, інсталяції та пуску обладнання виходячи з факту готовності сторони Покупця до введення товару в експлуатацію. Разом з тим, для уникнення неоднозначного трактування положень тендерної документації, з метою дотримання принципів забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, Замовником будуть враховані Ваші вимоги та внесені відповідні зміни до тендерної документації/проекту договору.
Статус вимоги: Задоволено