• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги охорони приміщень та територій

Завершена

1 986 160.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 930.80 UAH
Період оскарження: 24.12.2020 15:42 - 07.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 1a4d789bfe454787a5705709031729fa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-002998-b.a4
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!!! ПП "Явір-2000", як учасник відкритих торгів на закупівлю послуг, ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги не може погодитись з рішенням тендерного комітету щодо визначення переможця торгів з наступних причин: при прийнятті рішення не було враховано виконання учасником-переможцем вимоги ТД, викладеної в п. 3.8., ч. 1, розд. ІІІ в частині визначення вартості послуг з урахуванням мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2021 року, податків та інших витрат. Згідно зазначеної вимоги вартість однієї години охорони одним постом охорони не може бути меншою мінімальної ставки погодинної оплати праці, встановленої на законодавчому рівні (згідно ст. 8 ЗУ "Про Державний Бюджет на 2021 рік" вона становить 36,11 грн. за 1 годину) плюс ЕСВ (22%), що буде становити 7,94 грн. Таким чином, вартість однієї години охорони не може бути меншою 44,05 грн. (36,11 грн.+ 7,94 грн.). Згідно вимог ТД (п. 3.8. розд. ІІІ) вартість послуг розраховується на період охорони - 11 місяців (лютий- грудень 2021 р.) згідно дислокації та часового режиму постів (п. 4.3. розд. І ТД), тобто загальна кількість годин охорони складає 31530 годин. З урахуванням викладеного, цінова пропозиція учасника торгів не може бути меншою суми: 44,05 грн.х31530 год.=1388896,50 грн. В той же час цінова пропозиція переможця торгів (за результатами аукціону) становить 1232520,30 грн., що менше мінімально можливої (згідно вимог ТД) вартості послуг на 156376,20 грн. Якщо навіть припустити, що договір з переможцем торгів буде укладено в останній день, передбачений законодавством та ТД в частині термінів укладання договорів за результатами торгів, тобто вступить в дію з 11.02.2021 р., то кількість годин охорони буде становити 30612 годин. В цьому разі вартість послуг не може бути меншою: 44,05 грн.х30612 год.= 1348458,60 грн., що також більше вартості послуг переможця (за результатами аукціону) на 115938,30 грн. З урахуванням викладеного вище просимо переглянути рішення ТК щодо визначення переможця, оскільки його пропозиція, на наш погляд, підлягає відхиленню на підставі п. 5.3, ч. 2, р. V ТД (не відповідає вимогам ТД) та провести додаткову оцінку тендерних пропозицій учасників торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Учасник самостійно відповідає за розрахунок вартості послуг, що він зобов’язується надати. Замовник не відповідає за калькуляцію витрат учасника. Калькуляція ПП «Охоронна група» Комсервіс», що подана у складі тендерної пропозиції, окрім заробітної плати, включає також і інші витрати , що несе учасник під час надання послуг з охорони. Відповідно учасник знижуючи ціну на аукціоні, погоджується надати повний обсяг послуг за таку ціну. Статтею 31 ЗУ «Про Публічні закупівлі» передбачено чіткий перелік для відхилення тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція учасника ПП «Охоронна група» Комсервіс» повністю відповідає вимогам тендерної документації , а відтак у замовника відсутні підстави для її відхилення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Не відповідність Проекту Договору ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 9fba06c1cecd485e9e4fbb33c1e69500
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-002998-b.c3
Назва: Не відповідність Проекту Договору ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
7.4. У разі недостатньої кількості особового складу _______________________ для здійснення основних завдань, Учасник звільняється від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх зобов'язань за цим Договором з правом негайного розірвання договору в односторонньому порядку після припинення охоронних функцій, якщо до них приступили. Даний пункт договору не відповідає кваліфікаційним критеріям встановлених для Учасників процедури Замовником, оскільки згідно п.2 Додатку №1 до тендерної документації, встановлене обов’язкове підтвердження наявності працівників не менше 25 осіб відповідно до ст. 16Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, даний пункт договору суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлює можливості для недобросовісності учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проект договору складений з урахуванням потреб замовника та у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.01.2021 19:06
Вимога
Залишено без розгляду

Не відповідність Додатку №1 пункт 1 Ліцензійним вимогам

Номер: f7b2d2c1795d467db1ae90e6df0acb72
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-002998-b.a2
Назва: Не відповідність Додатку №1 пункт 1 Ліцензійним вимогам
Вимога:
В додатку №1 пункт 1 « Наявність в учасників процедури закупівлі обладнання матеріально –технічної база та технології», Замовник крім автомобілів для груп швидкого реагування підтвердження відповідності не вимагає нічого. Згідно тендерної документації предметом закупівлі являються пости фізичної охорони, для закупівлі послуг технічної охорони потрібен другий класифікатор закупівлі . Замовник не вимагає від учасника наявність спеціальних засобів індивідуального захисту та протидії. Згідго ліцензійних вимог Затверджених постановою Кабінету України від.18 листопада 2015року №960 пп11 ч.1 «суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку : дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи; дозвіл на право придбання зазначених пристроїв. Просимо змінити Додаток №1 пункт1
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник самостійно відповідно до вимог ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначає кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх підтвердження. Даної вимоги, що встановлена у тендерній документації, на думку, замовника є цілком достатньо для підтвердження відповідності учасника вимогам визначеним замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.01.2021 19:06
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність Додатку "1 пункт 2

Номер: c5bfcb5e73f74953be46c9420cb556ad
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-002998-b.a1
Назва: Невідповідність Додатку "1 пункт 2
Вимога:
Згідно Додатку №1 пункт 2 тендерної документації критерії :«Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником надані підтвердження відповідності в пунктах 2.1-2.5 не відповідають в повному обсязі назві . Замовник не вимагає: - учасника надання довідки про досвід – стаж роботи у учасника; - Учасника відомості про працівників (не менше 25 осіб)копії витягу з трудових книжок працівників Просимо додати дані пункти до Додатку №1 пункт 2 Відсутність даних вимог приводить до демпінгу ціни і відмову в оформлених працівників до штату, що приводе до недобросовістної конкуренції
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник самостійно відповідно до вимог ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначає кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх підтвердження. Даної вимоги, що встановлена у тендерній документації, на думку, замовника є цілком достатньо для підтвердження відповідності учасника вимогам визначеним замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.01.2021 19:06