• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з комплексного прибирання об’єкту замовника, розташованого за адресою: м. Харків, майдан Павлівський, 4, код за ЄЗС ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання

Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства), більш детально визначено у тендерній документації.

Завершена

4 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
Період оскарження: 24.12.2020 15:21 - 12.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Розрахунок кількості працівників.

Номер: 779cc58a4c5d431cab4cdf3b7707b483
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-002820-b.b1
Назва: Розрахунок кількості працівників.
Вимога:
У пункті 2 Додатку 1 до тендерної докукментації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Ви вимагаєте : "Навантаження та організація праці працівників – згідно з вимогами наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105." Враховуючи загальну площу приміщень вказану у додатку 1 тендерної документації 3 324,50 м.кв. Розрахункова чисельність працівників згідно з вимогами наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105 складає 7 прибиральників. Але в тому самому пункті 2 додатку 1 до тендерної документації є вимога : "Учасник повинен розраховувати чисельність власного персоналу, залученого до надання послуг, що є предметом закупівлі, не менше ніж: 16 прибиральників (прибиральниць) (у т.ч. 2 чергові прибиральники (прибиральниці)), 2 двірників." Ці дві вимоги суперечать одна одній. Також викликає здивування вимога наявності двох двірників, хоча в ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ не вказано жодного кв.м прилеглої території. Просимо привести додаток 1 до тендерної документації у частині кількості прибиральників до вимог наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Щодо Вашої вимоги слід зазначити наступне. 1. Саме Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. 2. Так, відповідно до частини 1 статті 22 Закону, замовник, разом з оголошенням про проведення відкритих торгів, оприлюднив тендерну документацію, розроблену у відповідності до норм статті 22 Закону, в якій, згідно пункту 3 частини 2 цієї статті 22, зокрема, зазначив інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (далі – Додаток 1). В Додатку 1 замовник визначає технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням особливостей роботи об’єкта. У поданій вимозі зазначено, в тому числі: «Враховуючи загальну площу приміщень вказану у додатку 1 тендерної документації 3 324,50 м.кв. Розрахункова чисельність працівників згідно з вимогами наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105 складає 7 прибиральників». Слід зазначити, що Міжгалузеві норми чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджені Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105, розроблено з урахуванням, у тому числі, норм часу, відповідно до чинного законодавства України про працю. (розділ «ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА»). Статтею 50 Кодексу законів про працю України передбачено, що НОРМАЛЬНА ТРИВАЛІСТЬ РОБОЧОГО ЧАСУ ПРАЦІВНИКІВ НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ 40 ГОДИН НА ТИЖДЕНЬ. Замовником у Додатку 1 під час визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі враховано: 1) ГРАФІК РОБОТИ ОБ’ЄКТА «- понеділок, середа: 9:00 - 18:00 - вівторок, четвер: 9:00 - 20:00 - п'ятниця: 9:00 - 16:45 - субота: 8:00 - 15:45 - вихідний: неділя.»; 2) час надання послуг: з 06 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. Окрім того, замовник у Додатку 1 враховує вимоги чинного податкового законодавства, а саме «Заробітна плата працівників (на місяць) не може бути меншою за мінімальну, яка встановлена законодавством України на відповідні періоди 2021 року. В розрахунку фонду заробітної плати повинні бути включені всі види виплат, які надаються даній категорії працівників та передбачена оплата працівникам, які працюють за відпускників, та працівників, які перебувають в стані тимчасової непрацездатності.» 3. Щодо необхідної кількості двірників, у Додатку 1 замовник посилається на Правила благоустрою території міста Харкова, затверджені рішенням 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання «Про встановлення Правил благоустрою території міста Харкова» від 16.11.2016 № 504/11 (із змінами та доповненнями) (далі - Правила). Парагаф 5.6. Правил передбачає ОБОВ’ЯЗОК по механізованому та ручному прибиранню територій, вчинення протиожеледних заходів, зокрема, підприємств, установ, організацій, які є власниками або користувачами відповідних земельних ділянок на відстані ВІД 20 МЕТРІВ ВІД МЕЖІ ДАНОЇ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ ТА ДО ПРОЇЖДЖОЇ ЧАСТИНИ ВУЛИЦІ. 4. Вважаємо за необхідне підкреслити, що замовник під час проведення процедури закупівлі виконує свої дії у відповідності до норм Закону, у тому числі, дотримується принципів здійснення закупівель, встановлених частиною першою статті 5 Закону, зокрема, щодо ДОБРОСОВІСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників. Необхідно зазначити, що в даному випадку, виходячи зі змісту Вашої вимоги, замовник не має правових підстав щодо внесення змін до тендерної документації в частині кількості працівників (прибиральників та двірників). При цьому, Вашу вимогу враховано замовником в частині того, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі потребують уточнення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.02.2021 00:03