-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний вищого ґатунку, хліб житній вищого ґатунку, батон вищого ґатунку)
Хліб пшеничний вищого ґатунку, хліб житній вищого ґатунку, батон вищого ґатунку)
Торги не відбулися
234 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 173.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 173.10 UAH
Період оскарження:
24.12.2020 14:42 - 05.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
0401816a5dfd475282069b88c0198d95
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-24-011479-c.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Просимо виключити з Додатку 4 до тендерної документації пункти 6-10, якими визначено вимогу надання таких документів: - Копію Акту (іншого підтвердження) проведення дезінфекції транспортного засобу та результатів дослідження на якість дезінфекції та якість миття після дезінфекції виданих акредитованою лабораторією. Забезпечити повторні надання результатів таких досліджень та Акту (іншого підтвердження) проведення дезінфекції транспортного засобу відповідно чинного законодавства
- Копію Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) датований 2021 роком.
- Позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин датований 2021 роком (наказ 447 від 08.08.2019)
- позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, датований 2021 роком, як дискримінаційні. Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження». Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль.
У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові).
Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк.
За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі вимоги, замовник порушує рівність учасників та обмежує їх коло.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 91.pdf 30.12.2020 15:04
Дата подачі:
28.12.2020 13:36
Вирішення:
на Вашу Вимогу повідомляємо:
По-перше Ваші пояснення зовсім не стосуються вказаного в Вашій вимозі, а саме:
Копію Акту (іншого підтвердження) проведення дезінфекції транспортного засобу та результатів дослідження на якість дезінфекції та якість миття після дезінфекції виданих акредитованою лабораторією. Забезпечити повторні надання результатів таких досліджень та Акту (іншого підтвердження) проведення дезінфекції транспортного засобу відповідно чинного законодавства
Нам не зрозуміла вимога прибрати дані вимоги, оскільки акт проведення дезінфекції транспортного засобу та результати дослідження на якість дезінфекції та якість миття після дезінфекції виданих акредитованою лабораторією, не є актами перевірки (планового/позаплатнового заходу державного контролю.)
По-друге:
У Вашій Вимозі зазначено:
«Копію Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) датований 2021 роком. - Позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин датований 2021 роком (наказ 447 від 08.08.2019) - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, датований 2021 роком, як дискримінаційні. Періодичність проведення перевірок, а відповідно і складання актів перевірок регламентується Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин», «Порядком визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження». Планові перевірки проводяться від чотирьох разів на рік (у суб’єктів з дуже високим ступенем ризику) до не більше одного разу на два роки. Відповідно до ч.1 ст.56 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» компетентний орган забезпечує здійснення регулярних заходів державного контролю вантажів з харчовими продуктами нетваринного походження та кормами нетваринного походження, які ввозяться (пересилаються) на митну територію України. Зазначені заходи здійснюються на основі ризик-орієнтованого підходу відповідно до щорічного плану державного контролю або позапланово у випадках, визначених законодавством про державний контроль. У відповідності до ч.9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові). Таким чином, проведення перевірки компетентним органом, а відповідно і складення акту може здійснюватися в чітко регламентований спосіб та строк. За намагання проведення перевірок з порушенням встановленого порядку посадові особи несуть встановлену відповідальність. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А встановлюючи такі вимоги, замовник порушує рівність учасників та обмежує їх коло».
Твердження Вашої Вимоги є хибними оскільки, Вами не враховано положення ст.6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»:
«Позапланові заходи зі здійснення державного нагляду (контролю)
1. Підставами для здійснення позапланових заходів є:
подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням;
виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених суб’єктом господарювання у документі обов’язкової звітності, крім випадків, коли суб’єкт господарювання протягом місяця з дня первинного подання повторно подав такий документ з уточненими достовірними даними або якщо недостовірність даних є результатом очевидної описки чи арифметичної помилки, яка не впливає на зміст поданої звітності. У разі виявлення органом державного нагляду (контролю) помилки у документі обов’язкової звітності він упродовж десяти робочих днів зобов’язаний повідомити суб’єкта господарювання про необхідність її виправлення у строк до п’яти робочих днів з дня отримання повідомлення. Невиправлення помилки у встановлений строк є підставою для проведення позапланового заходу;
перевірка виконання суб’єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю);
{Дію другого речення абзацу п’ятого частини першої статті 6 призупинено на час дії мораторію на здійснення заходів державного нагляду (контролю) суб’єктів господарювання згідно із Законом № 1728-VIII від 03.11.2016}
звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється територіальним органом державного нагляду (контролю) за наявністю погодження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу.
{Абзац п'ятий частини першої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом № 367-IX від 12.12.2019}
У такому разі перед початком здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) посадові особи територіального органу державного нагляду (контролю) зобов’язані пред’явити керівнику чи уповноваженій особі суб’єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі, крім документів, передбачених цим Законом, додатково копію погодження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу на проведення такої перевірки. Суб’єкти господарювання мають право не допускати посадових осіб територіального органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю), якщо вони не пред’явили документи, передбачені цим абзацом;
{Абзац шостий частини першої статті 6 в редакції Закону № 367-IX від 12.12.2019}
неподання суб’єктом господарювання документів обов’язкової звітності за два звітні періоди підряд без поважних причин або без надання письмових пояснень про причини, що перешкоджали поданню таких документів;
доручення Прем’єр-міністра України про перевірку суб’єктів господарювання у відповідній сфері у зв’язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;
настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання, що було пов’язано з діяльністю суб’єкта господарювання.
Під час проведення позапланового заходу з’ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов’язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю).
Фізичні особи, які подали безпідставне звернення про порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства, несуть відповідальність, передбачену законом. Повторне проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за тим самим фактом (фактами), що був (були) підставою для проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю), забороняється.
{Частина перша статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законами № 2399-VI від 01.07.2010, № 1600-VII від 22.07.2014; в редакції Закону № 1726-VIII від 03.11.2016}
2. Проведення позапланових заходів з інших підстав, крім передбачених цією статтею, забороняється, крім позапланових заходів, передбачених частиною четвертою статті 2 цього Закону.
{Частина друга статті 6 в редакції Закону № 1726-VIII від 03.11.2016}
3. Суб'єкт господарювання повинен ознайомитися з підставою проведення позапланового заходу з наданням йому копії відповідного посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю).
{Частина третя статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1726-VIII від 03.11.2016}
4. Строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів.
{Абзац перший частини четвертої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1726-VIII від 03.11.2016}
Продовження строку здійснення позапланового заходу не допускається.»
Враховучи вище викладене, Ваше твердження про підстави проведення позапланового заходу, а саме: «У відповідності до ч. 9 ст. 11, ч. 4 ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» можуть проведитися позапланові перевірки. Відповідно до викладених вище нормативних документів перевірка компетентним органом може проводитися лише у відповідності до затвердженого графіку (планові) або з метою перевірки виконання операторами ринку приписів, розпоряджень та рішень, прийнятих за результатами здійснення попередніх заходів державного контролю, або у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності (позапланові).» - є хибним, оскількі позапланові заходи державного контролю можуть здійснюватись за заявою суб’єкта господарювання.
Отже, ми не можемо задовольнити Вашу вимогу, адже зазначені Вами обґрунтування, є такими, що не відповідають дійсності.
Статус вимоги:
Відхилено