• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень Управління Пенсійного фонду України у м.Краматорську Донецької області (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги)

Завершена

392 540.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 211.53 UAH
Період оскарження: 24.12.2020 13:50 - 07.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: cdfce62e3df7451180606d8167460c9f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-004739-a.a1
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Протоколом № 4 від 13.01.2021 ТОВ «Охоронне агентство Троян» визнано переможцем закупівлі Послуги з охорони приміщень Управління Пенсійного фонду України у м. Краматорську Донецької області (ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги). Ми не згодні з цим рішенням. З 1 лют. 2021 – 31 груд. 2021 при нормі, що не перевищує тривалість робочого часу 40-годин на тиждень складає 1843 години на 1 співробітника з 01.02.2021р. по 31.12.2021р., що складає 334 дні*24 години*1 пост = 8016 години охорони. Таким чином цінова пропозиція ТОВ «Охоронне агенство Троян складає 282286,00 грн/ 8016 годин = 35,22 грн. за годину надання послуг Законом встановлено у 2021 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 6000 гривень, з 1 грудня - 6500 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня - 36,11 гривні, з 1 грудня - 39, 12 гривні. нараховано мінімальної заробітної плати : лютий-листопад 2021 складає 303 дні*24 години=7272 год*36,11=262591,92 грудень 31 день*24 години = 744 год * 39,12 = 29105,28 нарахування ЄСВ 22% на мінімальну заробітну плату 64173,38 таким чином сума пропозиції не може бути меншою, чим 355 870,58 Просимо скасувати незаконне рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «Охоронне агентство Троян», у противному випадку будемо змушені звернутися з інформацією до правоохоронних, аудиторських, антимонопольних органів для моніторингу закупівлі та правової оцінки дій тендерного комітету, який прийняв відповідне рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу номер UA-2020-12-24-004739-a.а1 розглянуто, ми не згодні з вашою думкою щодо порушення вимог Замовника щодо дотримання законодавства про публічні закупівлі. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації (далі - ТД), затвердженої протоколом тендерного комітету №58 від 23.12.2020: Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків, зборів, обов’язкових платежів, що мають бути сплачені учасником. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 1 розділу V ТД: Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ (питома вага критерію становить 100%). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 3 розділу V ТД: будь-які витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції, не відшкодовуються замовником незалежно від результату торгів. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. У складі Пропозиції Переможця міститься документ з формою тендерної пропозиції (файл "Додаток 5 Тендерна пропозиція.pdf"), в якому зазначено загальну вартість тендерної пропозиції: 286000,00 грн. За результатами аукціону пропозиція склала 282286,00 грн. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, первинна Пропозиція Скаржника 359116,80 грн. з ПДВ, остаточна Пропозиція складала - 359116,80 грн з ПДВ. Пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Охоронне агентство Троян» з найнижчою ціною обрано системою автоматично. В пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Охоронне агентство Троян» вказано вартість послуг, які пропонуються надавати за даною процедурою закупівель, за результатом електронного аукціону. В пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Охоронне агентство Троян» не зазначено, що саме ця вартість є заробітною платою працівників та наявне порушення Кодексу законів про працю та Податкового кодексу України. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено встановлення та контроль Замовником складових вартості пропозиції Учасників. Документація не містить окремих вимог щодо порядку розрахунку цінової пропозиції учасника. Учасник самостійно приймає рішення щодо участі в закупівлі та самостійно встановлює вартість пропозиції, а також приймає рішення щодо зниження вартості пропозиції у ході проведення електронного аукціону. Надаючи тендерні пропозиції для участі в Процедурі закупівлі, учасники погодились з усіма умовам і вимогами Документації та надали письмове підтвердження. Тотожня й позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних при розгляді аналогічних скарг, висновки яких викладені в рішеннях №130-р/пк-пз від 05.01.2021 та №131-з/пк-пз від 05.01.2021. Також наголошуємо, що відповідно до статті 265 Кодексу законів про працю України відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці несе керівник організації, який використовує найману працю. Таким чином, відповідальність покладається на керівну особу Учасника. У зв’язку з вищевикладеним, у Замовника відсутні підстави щодо скасування свого рішення про визначення Переможця процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Статус вимоги: Не задоволено