-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщень
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
24.12.2020 12:54 - 15.01.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника
Номер:
0fffe6db4a40473e86449bc0c944bf60
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-24-003891-a.c3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
24.12.2020 р. Управлінням державної міграційної служби України у Вінницькій області (далі – «Замовник») було оприлюднено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2020-12-24-003891-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 90910000-9 Послуги з прибирання .
Обласне комунальне підприємство “АГРОІНФОРМ” (далі — СКАРЖНИК) прийняло участь у даній процедурі закупівлі та подало свою пропозицію у повній відповідності з вимогами тендерної документації.
Крім Скаржника, в процедурі закупівлі прийняв участь Учасник ФОП Поляруш Кіріл Петрович
Під час розгляду тендерних пропозицій, Замовником було надано вимогу про усунення невідповідностей в поданих документах ФОП Поляруш Кіріл Петрович: “Вимоги про усунення невідповідностей. 1. Документи, які оформлюються Вами в довільній формі не містять ОБОВ'ЯЗКОВІ реквізити: "назва адресата", що не відповідає абз.6 п.10,ч.1 розділу III."Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції Вами надано довідку 17 від 12.01.2021р., де інформація по п.5 ч.1 ст.17 надана без урахування змін до закону, внесених згідно із Законом №954-ІХ від 03.11.2020р. 3. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутня довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про залишок коштів на рахунку(ах), що не відповідає вимогам абз.6 п.IV. 4. У Вашій довідці про захист довкілля не вказано, які саме заходи проводяться для захисту довкілля.
Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-01-21, 11:59:20”
Згідно п.16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, ЗАМОВНИК порушив норми Закону України “Про публічні закупівлі” і не мав права вимагати усунення вищезазначених невідповідностей та відхилити тендерну пропозицію ФОП Поляруш Кіріл Петрович.
Таким чином, на момент завершення подачі тендерних пропозицій учасник процедури закупівлі ФОП Поляруш Кіріл Петрович :
1. Не виконав вимог абз.6 п.10,ч.1 розділу III."Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, а саме не зазначив обов’язкові реквізити: назва адресата,
2. У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку №17_від 12.01.2021 р., де інформація по п.5 ч.1 ст.17 надана без урахування змін до закону, внесених згідно із Зако-ном України № 954-IX від 03.11.2020.
3. У складі тендерної пропозиції не надав довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про залишок коштів на рахунку(ах), що не відповідає вимогам абз. 6 п.IV.Додатка 3 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством”.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2020-12-24-003891-a за предметом закупівлі: ДК 90910000-9 Послуги з прибирання .
3. Зобов’язати Замовника – Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області, скасувати свої рішення, що викладені в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 лютого 2021 року № 17
4. Зобов’язати Замовника – Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області, визнати ОКП “АГРОІНФОРМ” переможцем процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2020-12-24-003891-a за предметом закупівлі: ДК 90910000-9 Послуги з прибирання .
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ АМКУ.pdf 03.03.2021 11:51
- Рішення від 05.03.2021 № 4256 + лист Замовнику.pdf 09.03.2021 14:10
- інформація про перенесення розгляду скарги від 17.03.2021 №3874.pdf 18.03.2021 09:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2021 № 6306.pdf 30.03.2021 17:10
- Рішення від 29.03.2021 № 6306.pdf 01.04.2021 22:03
- Пояснення щодо РІШЕННЯ № 4256-р/пк-пз від 05.03.2021 10.03.2021 09:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.03.2021 12:32
Дата розгляду скарги:
17.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.03.2021 14:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2021 22:03
Дата виконання рішення Замовником:
02.04.2021 09:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 29.03.2021р. №6306-р/пк-пз Управлінням ДМС України у Вінницькій області буде виконано, оскаржуватися до суду не буде.
Скарга
Виконана замовником
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
9b476cce051347bdb5adaaebf8969e16
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-24-003891-a.c2
Назва:
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Фізична особа – підприємець Поляруш Кіріл Петрович, (надалі Скаржник) взяв участь у відкритих торгах на закупівлю послуг прибирання, класифікатор: ДК 021:2015:90910000-9, № закупівлі: UA-2020-12-24-003891-a, яку оголосили Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області (надалі Замовник)
Найбільш економічно вигідною пропозицією виявилась пропозиція Скаржника. Після розгляду Замовником пропозиції Скаржника, Замовником була надана вимога Скаржнику на виправлення помилки допущеної при поданні пропозиції. Скаржник виправив всі помилки, які виявив Замовник і вимагав виправити вчасно. Надалі Змовник вирішив відхилити пропозицію Скаржника, відповідно протоколу №10 від 27 січня 2021р. Причина відхилення: Скаржником не надано підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Причина відхилення, яка зазначається в протоколі №10 від 27 січня 2021р. не зазначалася в вимозі виправлення помилок, яка надавалась Скаржнику Замовником і право виправлення усунення невідповідності разом з іншими невідповідностями, якщо такі є, не було надано. Тим самим Замовник свідомо порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Разам з тим Скаржник не погоджується, що порушив вимоги тендерної документації.
Відповідно протоколу відхилення, Замовник пояснює причину відхилення наступним:
дві прибиральниці, зі списку працівників (вих. №10 від 11 січня 2021р), на підтвердження наявності яких Скаржником в пропозиції надано накази прийняття на посаду прибиральниці, прийняті 05.01.21. Що на думку Замовника є порушення вимог тендерної документації.
на підтвердження, ще двох працівників, з довідки про працівників вих. №10 від 11 січня 2021р. Скаржником в пропозиції надано накази на прийняття на посаду прибиральниці, в яких допущена помилка, а саме при складанні наказів будо допущено помилку: замість року прийняття на роботу 2020 надруковано 2029. Про що скаржник повідомив замовнику в вимозі про усунення порушення.
В додатку 3 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається:
Інформаційна довідка, складена за формою згідно Додатка 7 до тендерної Документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних).
На підтвердження вимог тендерної документації Скаржник надав:
Довідку вих. №10 від 11 січня 2021р. «Довідка працівників», згідно Додатку 7 про працівників, яких планується залучати до виконання умов договору.
На підтвердження інформації зазначеної в довідці, в тендерній документації вимагається надати один з підтверджуючих документів: копії трудових, або наказів, або трудових угод, або інший документ. Скаржник на підтвердження вимог надав копію наказів про прийняття на посаду прибиральниць.
Скаржник виконав умови тендерної документації. Ні кількість працівників, ні дата прийняття їх на роботу, ні інші критерії в тендерній документації не вимагалось. Замовник відхилив пропозицію Скаржника, без наявності підстав на те.
Враховуючи вище зазначене, вважаю що тендерна пропозиція Скаржника, відповідає умовам тендерної документації. Замовник порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та відхилив пропозицію Скаржника без наявності підстав на те.
Виходячи з вище викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України
Прошу
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення Скаржника.
4. В разі відміни закупівлі Замовником, прошу розглянути скаргу та зобов’язати Замовника усунути порушення, які допущені в процедурі відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.02.2021 16:24
- Відповідь на скаргу до АМК 05.02.2021 14:32
- Пояснення по суті скарги 10.02.2021 16:10
- рішення від 08.02.2021 №2120+лист Замовнику.pdf 09.02.2021 15:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2021 № 2801.pdf 17.02.2021 16:43
- рішення від 16.02.2021 № 2801.pdf 19.02.2021 19:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.02.2021 16:22
Дата розгляду скарги:
16.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.02.2021 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2021 19:14
Дата виконання рішення Замовником:
22.02.2021 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 16.02.2021р. №2801-р/пк-пз Управлінням ДМС України у Вінницькій області буде виконано, оскаржуватися до суду не буде.
Вимога
Є відповідь
Незаконне рішення
Номер:
d41837303c85490ca67ec96659e296b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-24-003891-a.b1
Назва:
Незаконне рішення
Вимога:
Шановний Замовник! В наказі на працівників описка. Якщо вас це не влаштовувало Ви повинні були описати це в тій вимозі про усунення невідповідності що Ви надавали мені. Скасуйте рішення про відміну
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 11 01.02.2021 13:55
Дата подачі:
29.01.2021 15:31
Вирішення:
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене Наказом УДМС України у Вінницькій області від 07.05.2020 №37/АГ, мною було розглянуто Вашу скаргу на протокол відхилення тендерної пропозицію учасника відкритих торгів фізичної особи – підприємця Поляруш К.П. за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 9091000-9 «Послуги з прибирання» з підстав, що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
У Вашій скарзі зазначено, що Ваші пропозиції були відхилені УДМС України у Вінницькій області лише з тої причини, що нібито у наказах на прийом працівників було допущено помилку.
Натомість, я наголошую, що Вам у протоколі про відхилення пропозиції було зазначено, крім невірного запису про прийом на роботу працівників, й те, що Ви не підтвердили достатню кваліфікацію своїх працівників, оскільки дві прибиральниці, Рибкіна Т.Д. та Панасюк О.В. прийнятті прибиральницями лише з 05.01.2021 року.
Крім того, оскільки Ви є фізичною особою – підприємцем Ви мали б надати на підтвердження працевлаштування прибиральниць трудові договори, як то передбачено додаток 3 до тендерної документації, які мають бути зареєстровані належним чином, натомість трудових договорів Ви не надали на підтвердження працевлаштування Дяків Т.А. Фамулевич Н.А. Рибкіної Т.А. та Панасюк О.В.
Враховуючи недостовірні дані у Наказах про прийняття на посаду прибиральниць Дяків Т.А. Фамулевич Н.А., а також не надання на підтвердження трудових договорів з працевлаштування Дяків Т.А. Фамулевич Н.А. Рибкіної Т.А. та Панасюк О.В., Ви не підтвердили інформацію про належне працевлаштування прибиральниць.
Крім того, Ви не надали до своєї пропозиції копію аналогічних договорів по прибиранню, як то передбачено додатком 3 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено