• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 15420000-8 – Рафіновані олії та жири (лот 1 – олія соняшникова рафінована для закладів освіти Вознесенівського району м. Запоріжжя; лот 2 - олія соняшникова рафінована для закладів освіти Дніпровського району м. Запоріжжя; лот 3 – олія соняшникова рафінована для закладів освіти Заводського району м. Запоріжжя; лот 4 – олія соняшникова рафінована для закладів освіти Комунарського району м. Запоріжжя; лот 5 – олія соняшникова рафінована для закладів освіти Олександрівського району м. Запоріжжя; лот 6 – олія соняшникова рафінована для закладів освіти Хортицького району м. Запоріжжя; лот 7 – олія соняшникова рафінована для закладів освіти Шевченківського району м. Запоріжжя)

Назва та код товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі по кожному лоту: олія соняшникова рафінована, відповідний код ДК 021:2015 - 15421000-5. Через відсутність технічної можливості редагувати поле оголошення "Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції" усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально

Завершена

1 062 876.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 335.25 UAH
Період оскарження: 24.12.2020 11:38 - 08.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 00ac1c9d44e04cf0937704755aa80dc6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-005724-c.a1
Назва: Вимога відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Вимога міститься у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: «Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація зокрема має містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації наведена інформація та вимоги, що стосуються саме підготовки тендерної пропозиції, технічні вимоги до предмету закупівлі, а також перелік витрат учасника, що включаються до вартості пропозиції. Відповідно до таблиці 1 додатку 2 тендерної документації наводиться вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, передбачені ч. 2 ст. 16 Закону та перелік документів, які повинні надаватися Учасниками у складі тендерної пропозиції, щодо підтвердження відповідності учасника таким критеріям. Слід зазначити, що право Замовника на відвідання потужностей Учасника не зазначається у якості кваліфікаційного критерію у додатку 2 тендерної документації та одночасно не є безумовною вимогою Замовника, що впливає на формування Учасниками документів тендерної пропозиції. Право та можливість Замовника відвідати потужності Учасника використовується на етапі розгляду тендерних пропозицій Учасника, яка не є перевіркою та здійснюється з залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у виключних випадках. Звертаємо увагу, що відповідно до додатку 2 тендерної документації Учасники за власним бажанням мають право надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям та підтвердження, таким чином, достовірності інформації, наданої у складі тендерної пропозиції. Отже, враховуючи, що право відвідання потужностей Учасника не є вимогою тендерної документації до Учасників процедури закупівлі, вимога Учасника не може бути задоволена в цій частині. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Учасник зазначає, що для підприємств, які здійснюють діяльність з оптової торгівлі продуктами харчування, наявність товарознавця не передбачена. В той же час, Учасник не зазначає законодавчих підстав неможливості або заборони введення у штат працівника(ів), який(і) здійснює контроль за належним технологічним поводженням з харчовими продуктами та не зазначається в чому полягає незаконність вимоги, щодо наявності у штаті Учасника зазначеного працівника. Вважаємо, що будь-який Учасник має можливість ввести у штат та/або прийняти на роботу працівника - товарознавця, який забезпечує контроль за належним технологічним поводженням з харчовими продуктами. Враховуючи вищенаведене, вимогу Учасника слід залишити без задоволення».
Статус вимоги: Відхилено