• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 15110000-2 «М’ясо»:Стегно куряче (свіже або охолоджене) код - 15112130-6 «Курятина»; Філе куряче (свіже або охолоджене) код 15112130-6 «Курятина»; Яловичина (свіжа чи охолоджена)код - 15111100-0 «Яловичина»; Свинина (свіжа чи охолоджена)код - 15113000-3 «Свинина»; Сало (свіже або охолоджене)код - 15113000-3 «Свинина»).

1.Найменування замовника: Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Гімназія № 11 - спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня - дошкільний навчальний заклад «Еврика» Кам'янської міської ради 2. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднаннями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, що зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:20290129. 4. Місцезнаходження замовника: країна Україна, індекс 51934, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Миру, будинок 20. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Карпенко Ірина Олексіївна, посада Юрисконсульт; телефон (067)9522180, e-mail: gimnaziya_11new@ukr.net. Україна, індекс: 51934, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Миру, будинок 20. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за навності): ДК 021:2015: код 15110000-2 «М’ясо»: (Стегно куряче (свіже або охолоджене) код - 15112130-6 «Курятина», філе куряче (свіже або охолоджене) код - 15112130-6 «Курятина», яловичина (свіжа чи охолоджена) код - 15111100-0 «Яловичина», свинина (свіжа чи охолоджена) код - 15113000-3 «Свинина», сало (свіже або охолоджене) код - 15113000-3 «Свинина»). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1) стегно куряче (свіже або охолоджене) – 230 кг; 2) філе куряче (свіже або охолоджене) – 600 кг; 3) яловичина (свіжа чи охолоджена) - 400 кг; 4) свинина (свіжа чи охолоджена) - 220 кг; 5) сало (свіже або охолоджене) – 50 кг. 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: країна Україна, індекс 51934, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, вулиця Миру, будинок 20. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01 січня 2021 року до 31 грудня 2021 року. 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за отриманий Товар проводяться в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактично отриманий Товар, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання накладної. Виходячи з частини першої ст. 23 Бюджетного кодексу України, умовою виникнення платіжних зобов’язань Замовника є наявність відповідного бюджетного призначення, передбаченого у кошторисі установи. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором, оплату Замовник здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника. 11. Очікувана вартість предмета закупівлі: 198480 грн. (сто дев’яносто вісім тисяч чотириста вісімдесят гривень) 12.Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): «31» грудня 2020 року час 00 год. 13. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): «11» січня 2021 року час 00 год. 14. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. 15. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5% до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5% від очікуваної вартості (992,40 грн.). 18. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 19. Вид предмета закупівлі: Товари. 20. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Технічна специфікація (вимоги)». Додаток 2 «Проект договору». Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника». Додаток 4 «Інформаційна довідка». Додаток 5 «Пропозиція». Додаток 6 «Лист-згода». Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

198 480.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 992.40 UAH
Період оскарження: 24.12.2020 10:00 - 31.12.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення щодо переможця закупівлі

Номер: 215ceb22c2604c27b9a072d3b59d45ac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-24-002556-c.c1
Назва: Оскарження рішення щодо переможця закупівлі
Вимога:
Відповідно до додатку 1 Тенерної документації , Технічні, якісні та інші характеристики до предмета закупівлі зазначено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати відповідні документи, що підтверджують проходження планової або позапланової перевірки складських приміщень на відповідність вимогам законодавства про безпечність зберігання харчових продуктів для споживачів, не більше 3-х місячної давнини відносно дати подання пропозиці. Так у тендерній пропозиції ТОВ Альянс Фуд подало акт позапланової перевірки від 2018 року, тобто більше трьох років не було перевірок по даному напряму, , що є грубим порушенням вимог Тендерних вимог. Крім того відповідно до Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, до ПЕРЕЛІКE ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА вимагаються • Копія діючої ліцензії або діючого дозволу (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню/отримання дозволу), якщо діяльність не підлягає – учасник надає лист – пояснення в довільній формі з обґрунтуванням та посиланням на нормативно – правові підстави) на право займатися відповідним видом господарської діяльності . ТОВ Альянс Фуд - не надало жодного документу щодо роз’яснення цього Пункту Вимог. Вимагаю, скасувати рішення шодо об’явлення переможцем ТОВ Альянс Фуд у даній тендерній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: відмова від скарги
Дата скасування: 16.01.2021 11:23