• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція в частині приміщень існуючої будівлі Національного банку України для облаштування серверного приміщення за адресою: м. Київ, просп. Науки, 7.

Строк виконання робіт у повному обсязі не повинен перевищувати 210 календарних днів з дати отримання письмового повідомлення від Замовника про отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія.

Торги не відбулися

11 912 953.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2017 10:40 - 06.05.2017 00:00
Вимога
Відхилено

технічні вимоги

Номер: 7268b35a51cc4445a2b8a6d5c30e7d62
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-14-000341-b.c8
Назва: технічні вимоги
Вимога:
В Додатоку 3 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказана можливість нарощування потужностіз кроком по 20кВт. ДБЖ вказане в проекті має максимальну потужність 200 Квт, встановлена за проектом потужність складає 160 КВт та оскільки резервування за проектом здійснюється по схемі N+1 на рівні ДБЖ, не маєжодноїрізниці з якимкроком 15, 20 або 25 КВт буде НАРОЩЕНА ПОТУЖНІСТЬ ДО 160 КВТ ТА З ЯКИМ КРОКОМ БУДЕ нарощуватисяпотужність з 160 до 200 Квт. Тому дана вимога є дискримінаційною по відношенню до інших виробників, які наприклад мають крок нарощування потужності 15кВт, 25 кВт. Дана вимога ніяк не впливає на функціональність рішення та не призводить до коригування проекту але чітко вказує на одного виробника, що призводить до звуження конкуренції та підвищення ціни закупівлі. Виходячи із зазначеного вище, та у відповідності до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежуютьконкуренцію та призводять до дискримінації. Таким чином, вимагаємо виключити із Додатку № 3 до тендерної документації ("Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") дискримінуючи норми та вимоги. Вимагаємо викласти цю вимогу у наступній редакції “….з кроком по 15-25 кВт.” та внести відповідні зміни до тендерної одкументації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Крок вибраний у відповідності до проектних рішень.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо ДБЖ

Номер: b9e062874f89413788a8260cd2ffcb38
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-14-000341-b.a7
Назва: Щодо ДБЖ
Вимога:
В Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Наведена вимога що при «відмові, виходу з ладу будь-якої з акумуляторної батареї, не повинні зменшувати час автономної роботи ДБЖ не більш ніж на 25%» - згідно офіційного сайту виробника https://library.e.abb.com/public/d45831d885044f37a5c116ee36313f69/004-041605_Battery_cabinets_Flyer_160509a.pdf час автономної роботи забезпечується саме 4 «плечима» по 48 батарей. Вихід з ладу однієї батареї призведе непрацездатності одного плеча і до зменшення часу автономної роботи навіть не на 25%, а більше, враховуючи нелінійність залежності часу автономної роботи від кількості батарей. Зважаючи на вищевказане, а також наявність другого ДБЖ в режимі паралельної роботи, вважаємо таку вимогу дискрімінаційною по відношенню до інших виробників і введеною навмисне. Виходячи із зазначеного вище, та у відповідності до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимагаємо виключити з Додатку № 3 до тендерної документації ("Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") дискримінуючи норми та вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога «відмова, вихід з ладу будь-якої з акумуляторної батареї, не повинні зменшувати час автономної роботи ДБЖ не більш ніж на 25%, що досягається за рахунок паралельно встановлених батарейних комплектів необхідної кількості.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічні вимоги

Номер: 12ddf34225ca4189a52f91527d2270f0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-14-000341-b.a6
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
В П. 24 Додаток 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказана вимога «ємність по потужності не менше 400 кВт/м3. З огляду на наведений ДБЖ UPS DPA UPScale ST200 S2, його максимальна потужність становить 200кВт при розмірах (WxHxD): 550x1975x775 mm, тобто 237 кВТ/м3. Що суперечить вказаній вимозі. Також звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо ємності на одиницю площі є дискримінаційною по відношенню до інших виробників, так як під таку вимогу підпадає лише вказаний виробник (в разі заміни М3 на м2). Виходячи із зазначеного вище, та у відповідності до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимагаємо виключити з пунктів 24 Додатку № 3 до тендерної документації ("Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") дискримінуючи норми та вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ємність по потужності не менше 400 кВт/м2.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо країни походження обладнання

Номер: 5bc494cf54754036812de69500bd2626
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-14-000341-b.b5
Назва: Щодо країни походження обладнання
Вимога:
Відповідно ч.1 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) одним із принципів закупівель, зокрема і у відкритих торгах, являється недискримінація учасників. Також це проголошується у ч.3 ст.5 Закону, в якій забороняється замовнику торгів встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте у порушення засад та зазначеного основного принципу процедури закупівель, у Додатку № 3 до тендерної документації ("Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") містяться дискримінуючи норми, які порушують права учасників торгів, зокрема у пунктах 24, 26, 27, 28, 29, 30, 35, 42, 43, 44, 47, 51 та 53 міститься інформація про країну(и) виробника продукції: ЄС або США. У той час, коли Президент України, Кабінет міністрів України та інша виконавча влада на місцях проголошує державний курс на підтримку вітчизняного товаровиробника, зазначена в тендерній документації вимога про країну виробника обмежує конкуренцію та дискримінує права учасників торгів, штучно обмежуючи вибір країни походження обладнання та закриває доступ українським виробникам на постачання відповідного обладнання за цим тендером. Враховуючи зазначену вище інформацію та вимоги ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимагаємо виключити з пунктів 24, 26, 27, 28, 29, 30, 35, 42, 43, 44, 47, 51 та 53 Додатку № 3 до тендерної документації ("Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") дискримінуючи вимоги, що стосуються країни походження продукції, та внести відповідні зміни до тендерної документації. Вразі не вжиття відповідних заходів щодо виключення зазначених дискримінуючих вимог у тендерній документації ми будемо змушені у відповідності до ст.18 Закону звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У додатку 3 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” в приписці до Таблиці 1 “Специфікація устаткування (обладнання)” зазначено, що будь яке посилання у Специфікації устаткування (обладнання) на відповідну марку обладнання (крім обладнання системи протипожежного захисту, системи контролю доступу та системи охоронної сигналізації) вважати з доповненням “або еквівалент”. Якісні та технічні характеристики еквівалентного обладнання повинні повністю відповідати якісним та технічним характеристикам обладнання зазначених у Специфікації устаткування (обладнання). Запропоноване учасником еквівалентне устаткування (обладнання) повинно повністю відповідати затвердженій замовником проектній документації та не повинно призвести до внесення змін до затвердженої проектної документації. Разом з тим, у пункті 6 “ Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації зазначено, що обладнання системи протипожежного захисту має забезпечувати інтеграцію з існуючим програмним забезпеченням “Schrack Seconet” системи протипожежного захисту будівлі. Система контролю доступу будується на базі існуючої системи та обладнання Eff-Eff виробництва “Honeywell” має забезпечувати інтеграцію з існуючим програмним забезпеченням “Honeywell” системи контролю доступу будівлі. Система охоронної сигналізації будується на базі існуючого обладнання Ademco виробництва “Honeywell” та має забезпечувати інтеграцію з існуючим програмним забезпеченням “Honeywell” системи охоронної сигналізації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо технічних вимог

Номер: 025627a73729411f959bc848e101e272
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-14-000341-b.a4
Назва: Щодо технічних вимог
Вимога:
Шановні представники замовника, на схемі електричного щита сигналізації ДЕС К-6429-ДЕС-АМ згадується про систему керування будівлею (СКБ, англ. BMS) Питання: Вказана система входить у розробку чи є існуючою? Якщо вона існує, вимагаємо надати схему.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вказана система входить у розробку Тому 4 проекту К-6429-СМ, вимоги до її характеристик у вкладці (файл “Вимоги до систем моніторингу”).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодотехнічних вимог

Номер: 92221e5eb87143f6b5214dbf342ad709
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-14-000341-b.b3
Назва: Щодотехнічних вимог
Вимога:
Шановні представники замовника, в зв’язку з тим, що відсутня електрична принципова схема АВР -2, в специфікації К-6429-ДЕС-ЕТР2.3 лист 3, є тільки посилання на дві позиції комплектації, вимагаємо надати електричну принципову схема АВР -2
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Схема у вкладці (файл “Схема АВР -2”).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Курсова різниця

Номер: 0d1775a3583f40bb92d27dbfb525ba09
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-14-000341-b.c2
Назва: Курсова різниця
Вимога:
У відповідності основних вимог до договору про закупівлю, зокрема згідно із ч.1 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Відповідно до п. 3.2. Додатку № 4 тендерної документації ("Проект договору про закупівлю") договірна ціна встановлюється твердою і незмінною на весь обсяг та строк виконання робіт і не уточнюється, за винятком таких випадків і лише за згодою Сторін: а) Замовник змінює в процесі виконання робіт з реконструкції об’єкта проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників, і уточнює обсяги та перелік робіт. Проте, відповідно ч.2 ст. 524 Цивільного кодексу України до сторони у зобов'язанні можуть визначити грошовий еквівалент зобов'язання в іноземній валюті. А з урахуванням тієї обставини, що термін виконання робіт по тендеру досить тривалий (понад шість місяців), а велика частина обладнання, яке буде використовуватися в роботах є іноземного виробництва, тобто буде закупповуватися за валюту (долар США або євро), можливі значні коливання курсу іноземної валюти по відношенню до української гривні. Таким чином, зважаючи на обставини зазначені вище та у відповідності до п.7 ч.4 ст.36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: .. зміни курсу іноземної валюти ..., Вимагаємо внести до умов проекту договору про закупівлю (Додаток № 4 тендерної документації) умови розрахунку змін курсу іноземної валюти по відношенню до гривні при оплаті за обладнання іноземного виробництва, порядок якої передбачає ч.2 ст. 533 Цивільного кодексу України - якщо у зобов'язанні визначено грошовий еквівалент в іноземній валюті, сума, що підлягає сплаті у гривнях, визначається за офіційним курсом відповідної валюти на день платежу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У межах твердої договірної ціни можуть уточнюватись проектні рішення (п.6.3.2.2 Правил визначення вартості Будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Проектом договору не передбачена прив’язка до курсу іноземної валюти.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 57614ee234eb4fbbae4e218479af3ce0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-14-000341-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановні представники замовника, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» статті 22: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» Згідно Додатку № 3 до тендерної документації ("Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") містяться дискримінуючи норми, які порушують права учасників торгів, та звужують коло потенційних учасників, зокрема у пунктах 24, 26, 27, 28, 29, 30, 35, 42, 43, 44, 47, 51 та 53 міститься інформація про країну(и) виробника продукції: ЄС або США. Вимога щодо країни виробника є дискримінаційною до національного виробника , вона дискримінує права учасників торгів, штучно обмежуючи вибір країни походження обладнання, та закриває доступ українським виробникам на постачання відповідного обладнання в тендерних торгах, які відбуваються за бюджетні кошти України Виходячи із зазначеного вище, та у відповідності до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимагаємо прибрати із пунктів 24, 26, 27, 28, 29, 30, 35, 42, 43, 44, 47, 51 та 53 Додатку № 3 до тендерної документації ("Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") дискримінуючи норми, що стосуються країни походження продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У додатку 3 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” в приписці до Таблиці 1 “Специфікація устаткування (обладнання)” зазначено, що будь яке посилання у Специфікації устаткування (обладнання) на відповідну марку обладнання (крім обладнання системи протипожежного захисту, системи контролю доступу та системи охоронної сигналізації) вважати з доповненням “або еквівалент”. Якісні та технічні характеристики еквівалентного обладнання повинні повністю відповідати якісним та технічним характеристикам обладнання зазначених у Специфікації устаткування (обладнання). Запропоноване учасником еквівалентне устаткування (обладнання) повинно повністю відповідати затвердженій замовником проектній документації та не повинно призвести до внесення змін до затвердженої проектної документації. Разом з тим, у пункті 6 “ Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації зазначено, що обладнання системи протипожежного захисту має забезпечувати інтеграцію з існуючим програмним забезпеченням “Schrack Seconet” системи протипожежного захисту будівлі. Система контролю доступу будується на базі існуючої системи та обладнання Eff-Eff виробництва “Honeywell” має забезпечувати інтеграцію з існуючим програмним забезпеченням “Honeywell” системи контролю доступу будівлі. Система охоронної сигналізації будується на базі існуючого обладнання Ademco виробництва “Honeywell” та має забезпечувати інтеграцію з існуючим програмним забезпеченням “Honeywell” системи охоронної сигналізації.
Статус вимоги: Відхилено