-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 – Охоронні послуги (Фізична охорона майна замовника на території площі Грецької, Центрального скверу, дитячого парку Веселка, зеленої зони Соціального офісу «Мультицентр», парку Гурова окрема зона барбекю, площі Свободи м. Маріуполя з матеріальною відповідальністю на 2021 рік)
на 2021 рік
Торги не відбулися
4 377 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 776.00 UAH
мін. крок: 1% або 43 776.00 UAH
Період оскарження:
23.12.2020 19:05 - 06.02.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
ee9b591c186345189aec83cfc3a5b336
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-23-022362-c.c7
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 05.02.2021 10:02
- Копія договору з поліцією охорони.PDF 05.02.2021 10:02
- Копія договору з ТОВ Охоронний Холдинг-Схід.PDF 05.02.2021 10:02
- рішення від 09.02.2021 №2240 + лист Замовнику.pdf 10.02.2021 17:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2021 № 3012.pdf 19.02.2021 18:27
- рішення від 18.02.2021 №3012.pdf 23.02.2021 20:53
- Пояснення щодо скарги від 15.02.2021.pdf 15.02.2021 14:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.02.2021 11:35
Дата розгляду скарги:
18.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.02.2021 17:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.02.2021 20:54
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
6b34402f129d43fea7d3779131b19be2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-23-022362-c.c6
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Опис додається у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 05.01.2021 16:05
- Відповідь на пояснення Замовника.PDF 15.01.2021 10:44
- рішення від 06.01.2021 № 166 + лист замовнику.pdf 06.01.2021 18:44
- інформація про резулятивну частину рішення від 20.01.2021 № 988.pdf 21.01.2021 17:00
- рішення від 20.01.2021 № 988.pdf 25.01.2021 21:20
- АМКУ ОХОРОНА (002).docx 12.01.2021 10:04
- Відповідь для АМКУ що до скарги Аванпост-1 (закупівля UA-2020-12-23-022362-c).pdf 12.01.2021 10:04
- Протокол №48 від 02.02.2021 щодо внесення змін до тендерної документації про закупвлю.pdf 02.02.2021 17:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2021 17:03
Дата розгляду скарги:
20.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.01.2021 18:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2021 21:20
Дата виконання рішення Замовником:
02.02.2021 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення АМКУ від 20 січня 2021 року №988-р/пк-пз були внесені зміни до тендерної документації протоколом №48 від 02.лютого 2021 року
Вимога
Відхилено
Сертифікат
Номер:
f2f67914714a4558b471454c3de1c278
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-23-022362-c.c5
Назва:
Сертифікат
Вимога:
Шановний Замовнику! В тендерній документації, вказано документальне підтвердження впровадження та функціонування на підприємстві Учасника системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці (діючий сертифікат ISO 45001:2018) стосовно діяльності охоронних служб. Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначених ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікатів ISO 45001:2018. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Просимо видалити із тендерної пропозиції цю вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2020 16:59
Вирішення:
Шановний учасник! Тендерний комітет МКП зеленого будівництва за результатами розгляду Ваших запитів роз'яснює наступне:
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх ста-діях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019 року № 502 міжнародний стандарт ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» був прийнятий також у якості Національно-го стандарту України (ДСТУ ISO 45001:2019), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці - встановленим (згідно стандарту ISO 45001:2018) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 45001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності надавати послуги в умовах підвищених вимог до забезпечення проти-епідеміологічних заходів, спрямованих на недопущення розповсюдження COVID-19 тощо. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо ваше звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації вимоги про надання Учасниками відкритих торгів Сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг учасників - міжнародним та національним стандартам України, таким, що не підлягає задоволенню. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вогнепальна зброя
Номер:
6de8bd79465f4799be8370957d2243e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-23-022362-c.c4
Назва:
Вогнепальна зброя
Вимога:
Шановний замовник, у тендерному завданні - обов’язковою є наявність автоматичної або полуавтоматичної вогнепальної нарізної зброї, захисту за допомогою бронежилетів та шоломів відповідного класу та/або наявність договору з відділом Управління поліції охорони в Донецькій області про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення. Згідно стаття 46 ЗУ «Про національну поліцію» визначає наступне: Застосування вогнепальної зброї: 1. Застосування вогнепальної зброї є найбільш суворим заходом примусу. 2. Поліцейський уповноважений на зберігання, носіння вогнепальної зброї, а також на її застосування і використання лише за умови що він пройшов відповідну спеціальну підготовку. 3. Порядок зберігання і носіння вогнепальної зброї, що знаходиться в розпорядженні поліцейського, перелік вогнепальної зброї та боєприпасів, що використовуються в діяльності поліції, та норми їх належності встановлюються Міністром внутрішніх справ України. 4. Поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю: 1) для відбиття нападу на поліцейського або членів його сім’ї, у випадку загрози їхньому життю чи здоров’ю; 2) для захисту осіб від нападу, що загрожує їхньому життю чи здоров’ю; 3) для звільнення заручників або осіб, яких незаконно позбавлено волі; Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, зазначаємо, дана вимога, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який відповідає цьому критерію. Вимагаємо виключити зазначені вище вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2020 16:54
Вирішення:
Шановний учасник! Тендерний комітет МКП зеленого будівництва за результатами розгляду Ваших запитів роз'яснює наступне:
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначена вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію учасників, оскільки передбачає альтернативний шлях, яким Учасник може задовільнити вимоги Замовника щодо оснащення персоналу охорони, а саме: «або наявність договору з відділом Управління поліції охорони в Донецькій області про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння право-порушення». З урахуванням вищевикладеного, вважаємо ваше звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації означеної вимоги таким, що не підлягає задоволенню. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Наявність працівників
Номер:
ca9d47989c7946a38d31750f939caf0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-23-022362-c.a3
Назва:
Наявність працівників
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до вимог Додатку №2 до ТД на підтвердження кваліфікаційних критерії відповідно до статті 16 Закону Учасникам необхідно надати «Довідку про наявність у учасника кваліфікованого персоналу який безпосередньо буде виконувати охоронні послуги на об’єктах МКП зеленого будівництва у м. Маріуполі, який відповідає кваліфікаційним вимогам з числа громадян України віком від 18 років з їх переліком»
На підтвердження наданої у цій довідці інформації необхідно надати в складі пропозиції наступні документи:
- завірені копії довідок (або витягів з реєстру) органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини;
- копії сертифікатів про проходження охоронниками профілактичного наркологічного огляду;
- копії медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду.
Виходячи з даної вимоги, для прийняття участі у даній закупівлі охоронна компанія повинна на момент подання пропозиції повинна мати в резерві вищезазначених працівників. Звертаємо Вашу увагу, що за період проведення закупівлі охоронники які перебувають в резерві можуть уже працевлаштуватися в іншій компанії.
Пропонуємо виключити вимогу щодо надання «Довідки про наявність у учасника кваліфікованого персоналу який безпосередньо буде виконувати охоронні послуги на об’єктах МКП зеленого будівництва у м. Маріуполі, який відповідає кваліфікаційним вимогам з числа громадян України віком від 18 років з їх переліком» в складі тендерної пропозиції Уасника, а визначити, що дану довідку з переліком працівників які безпосередньо будуть виконувати охоронні послуги на об’єктах МКП зеленого будівництва у м. Маріуполі та відповідні документи надати після підписання договору за результатами закупівлі але до моменту надання послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2020 14:53
Вирішення:
Шановний учасник! Тендерний комітет МКП зеленого будівництва за результатами розгляду Ваших запитів роз'яснює наступне:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Договір з Управлінням поліції охорони
Номер:
a5aed9d39d174811a968fb5a93795916
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-23-022362-c.c2
Назва:
Договір з Управлінням поліції охорони
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимогами тендерної документації передбачено надання учасником «договору з відділом Управління поліції охорони в Донецькій області про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення» Ця вимога суперечить діючому законодавству, а тому, на нашу думку, повинна бути вилучена з тендерної документації.
Так, статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що суб'єкт охоронної діяльності - це суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Статтею 19 цього ж Закону передбачено, що суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Таких заходів, як укладання суб’єктами господарювання з поліцією договорів, угод, меморандумів тощо, Закон не передбачає. До того ж укладання письмових правочинів між контрагентами не є «заходами» в сенсі цього слова, а є цивільно-правовими актами, де сторони повинні мати конкретні права і обов’язки, відповідальність за порушення їх умов тощо.
З урахуванням викладеного, вважаємо за потрібне вимагати у Замовника видалити вищевказану вимогу як незаконну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.12.2020 13:30
Опис причини скасування:
недоцільно
Дата скасування:
25.12.2020 14:04
Вимога
Відкликано скаржником
Вогнепальна зброя
Номер:
3b88fd3eef9f4944966e0b380a7068ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-23-022362-c.c1
Назва:
Вогнепальна зброя
Вимога:
Шановний замовнику!
Підпунктом 1 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами.
З огляду на вимогу чинного законодавства в сфері надання охоронних послуг, вимога замовника щодо «документального підтвердження наявності у охоронників, нарядів реагування автоматичної або полуавтоматичної вогнепальної нарізної зброї» є незаконною, суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Дану вимогу відповідно до нормативних актів можуть виконати тільки підрозділи поліції.
Згідно ч. 2. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в тендерній документації щодо «документального підтвердження наявності у охоронників, нарядів реагування автоматичної або полуавтоматичної вогнепальної нарізної зброї» порушує ч. 1, ч.4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.12.2020 13:21
Опис причини скасування:
недоцільно
Дата скасування:
25.12.2020 14:03