• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Експертне обстеження (технічне діагностування) та технічний огляд (первинний, періодичний (черговий), позачерговий) посудин, що працюють під тиском)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-12-04-000479-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.

Завершена

14 885 833.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 148 858.33 UAH
Період оскарження: 23.12.2020 17:23 - 21.01.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Оскарження відхилення тендерної пропозиції.

Номер: bd92a17ad2a44e01aa1e0d48986ff294
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-020604-c.b1
Назва: Оскарження відхилення тендерної пропозиції.
Вимога:
Шановний Замовник! Рішенням тендерного комітету ТОВ "ОГТС" тендерну пропозицію учасника ТОВ "ФМК" відхилено з підстав невідповідності прізвища директора у КЕП, накладеній на пропозицію прізвищу, зазначеному у ЄДРЮЛФОП, що, на думку Замовника є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції. Разом з тим, хочемо звернути Вашу увагу на наступне. Відповідно до ст. 14 ЗУ "Про електронні довірчі послуги" електронна ідентифікація здійснюється за допомогою засобів електронної ідентифікації, що підпадають під схему електронної ідентифікації. Ст. 15 цього Закону визначає, що Схема електронної ідентифікації повинна встановлювати високий, середній або низький рівні довіри до засобів електронної ідентифікації, що використовуються в них. високий рівень довіри до засобів електронної ідентифікації повинен характеризувати засоби електронної ідентифікації в контексті схеми електронної ідентифікації, яка забезпечує найвищий ступінь довіри до заявлених ідентифікаційних даних особи і описується з посиланням на технічні специфікації, стандарти і процедури, що до неї відносяться, включаючи технічні засоби контролю, призначенням яких є запобігання зловживанню повноваженнями або підміні особи. Використання кваліфікованих електронних підписів та печаток забезпечує високий рівень довіри до схем електронної ідентифікації. Отже, застосуваня КЕП відображає застосування схеми електронної ідентифікації високого рівня, а отже виключає можливість підміни особи або зловживання повноваженнями. Разом з тим, накладена на тендерну пропозицію КЕП є КЕП директора ТОВ "ФМК", а не фізичної особи, а отже не може відображати КЕП іншої особи, ніж уповноважений директор Учасника, тобто виключає можливість підміни Учасника. Окрім того, у відомостях про КЕП відображено РНОКПП директора ТОВ "ФМК" - Андрєєва Максима Юрійовича, що підтверджує факт того, що КЕП накладена дійсно директором ТОВ "ФМК", а не іншою особою. Таким чином, неправильне відображення прізвища директора ТОВ "ФМК" є нічим іншим як технічною опискою АЦСК, який видавав КЕП та не може свідчити про завірення тендерної пропозиції іншою особою, ніж директор ТОВ "ФМК" Андрєєв М. Ю. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок які можуть допускатись Учасниками закупівлі та не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Серед таких формальних помилок, серед іншого, передбачені наступні: помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Разом з тим, враховуючи наявність у КЕП ТОВ "ФМК" інших ознак, що дають змогу беззаперечно визначити, що КЕП накладена саме директором ТОВ "ФМК", а саме: наявність у КЕП РНОКПП Андрєєва Максима Юрійовича та належності КЕП до підпису директора підприємства, а не фізчної особи, наявність технічних описок у КЕП можна розглядати як формальну помилку, яка жодним чином не може впливати на зміст тендерної пропозиції Учасника. Також додатково повідомляємо, що Замовником не було застосовано вимоги п. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, Замовник мав Застосувати положення п. 2 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" та надати ТОВ "ФМК" можливість виправити виявлені Замовником невідповідності, оскільки виявлена невідповідність жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи зазначені обставини, просимо виправити допущені Замовником порушення законодавства в сфері публічних закупівель та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФМК".
Пов'язані документи: Учасник