• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки (молоко ультрапастерізоване 2,5%-2,6% жирності, фасоване)

Завершена

172 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 864.00 UAH
Період оскарження: 23.12.2020 00:00 - 29.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

неправомірне рішення про діскваліфікацію

Номер: 54d8de89ce314d6791c94433460b8d42
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-020490-c.b2
Назва: неправомірне рішення про діскваліфікацію
Вимога:
В відповіді на вимогу роз'яснення причин дискваліфікації ,Замовник назвав відсутність документів згідно вимог ТД ,а саме:"Копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - Довідку про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції; - Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку)". Файл № 18 "Повноваження підписанта с КД та уставні 28,12,2020" тендерної документації ПрАТ "Юрія" містить в тому числі слідучі сканкопії документів : - стор.4-15-"копія витягу та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"; - стор.46 - "копія витягу з реєстру платників ПДВ"; Документ "Довідка про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекці" згідно чинного законодавства ПрАТ "Юрія" не надається. В випадку подальшої формальної відписки від вимоги скасувати неправомірне рішення про діскваліфікацію ПрАТ Юрія ,залишаємо за собою право направити скаргу в «Південний офіс Держаудитслужби» та розмістити інформацію на сайті "Dozorrо".
Вирішення: Відповідь на другу вимогу ПрАТ «Юрія» Уважно вивчивши Вашу другу вимогу повідомляємо, що формування Замовником тендерних вимог здійснюється виключно на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Таким чином, документи (свідоцтво про реєстрацію чи іншого документа (дозволу, сертифіката тощо), які підтверджують право суб’єкта на провадження законної господарської діяльності), що вимагаються від учасника, є обов’язковими для надання їх у складі пропозиції одночасно. У разі неможливості складання або надання документа, передбаченого нормативно-правовими актами, формується довідка (лист) у довільній формі про неможливість складання або надання такого документа. Довідка або лист учасника про наявність у нього такого документу не вимагається, а звідси – не складається і не додається до документів у складі пропозиції. Згідно п. 3.10. наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» № 1588 від 09.12.2011 зазначено, що: «У разі взяття на облік як платників податків і зборів у контролюючих органах юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів …контролюючий орган за основним місцем обліку формує довідку про взяття на облік платника податків, … за формою № 34-ОПП (додаток 2 Порядку). Така довідка надсилається платнику податків наступного робочого дня з дня взяття на облік. За згодою платника податків не пізніше наступного робочого дня після взяття його на облік така довідка може бути видана платнику податків чи уповноваженій особі платника податків у контролюючому органі». Водночас, абз.4 п.п.2 п.4 наказу Міністерства фінансів України № 1125 від 21.12.2016 року, Довідки про взяття на облік платників податків за формою № 4-ОПП, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, застосовуються як довідки про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, за формою № 34-ОПП до моменту виникнення змін у даних платника податку, що вказуються у такій довідці. Даною нормою затверджено наявність Довідки про взяття на облік платника податків. При цьому, крім раніше зазначеного у попередньому листі-відповіді на Вашу вимогу, нагадуємо Вам, що Додаток № 3 до Оголошення про закупівлю містить наступні вимоги (виділені у тексті Оголошення жирним курсивом): Документи, що не передбачені чинним законодавством України для суб’єктів господарювання, не подаються учасниками в складі своєї пропозиції (у разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього пояснювальну записку з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти). У разі відсутності будь-якого з документів, просимо надати письмові пояснення в довільній формі про відсутність даного документа. Оскільки Замовник не уявляє хто буде учасником аукціону, а тим більш, хто стане його переможцем, враховуючи все вищевикладене, Вам необхідно було додати до документів тендерної пропозиції, у розділі кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження, лист підприємства про відсутність Довідки про взяття на облік платника податків за формою 4-ОПП у зв’язку із її скасуванням згідно п.п.2 п.4 наказу Міністерства фінансів України № 1125 від 21.12.2016 року та відсутності такої Довідки за формою 34-ОПП у зв’язку із тим, що Ваше підприємство не відноситься до таких, відомості про які не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру. Тобто, якщо згідно законодавства ПрАТ «Юрія» «Довідка про взяття на облік платника податків податковим органом» не надається, то з урахуванням того, що згідно чинного законодавства України така Довідка існує за формою «34-ОПП», в складі тендерної пропозиції учасника повинен міститися відповідний до цього лист підприємства (у відповідності до вимог Оголошення про проведення закупівлі). Крім цього, у Додатку № 3 до Оголошення зазначено також і такі наступні вимоги: Усі документи та інформаційні матеріали, які вимагаються згідно оголошення, Учасник шляхом сканування відтворює в електронному вигляді у графічному форматі відповідно до наступних вимог: - кожен завантажений файл повинен мати назву, яка дозволяє ідентифікувати документ; - зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без «обрізань» будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи Учасника, його печатки, номера, тощо); -будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та вільно читатися. Якщо у складі пропозиції учасника надано копію документу, яка відтворена через технічні засоби копіювання/друку, та текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав копію такого документу, або надав останню у неповному об’ємі з настанням відповідних наслідків згідно цієї документації. Виходячи з цього, по перше: завантажений файл, який містить інформацію у вигляді сканованої копії фотокопії документу «Витяг з реєстру платників податку на додану вартість», не має такої назви, яка б дозволила ідентифікувати цей документ в цьому файлі. До речі, таке хаотичне формування файлів стосується й інших завантажених документів Вашого підприємства. По друге: фотокопія вказаного Витягу, яка була відтворена у вигляді сканованої копії, містить не розбірливий текст, тому вільно не читається, а також крім засвідчувального напису має подвійну печатку, накладену одна на одну, які взаємо виключають одна одну і таким чином не відповідають вимогам чинного законодавства з питання засвідчення відповідності копії документа його оригіналу, що є порушенням вимог наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» 18.06.2015 № 1000/5, Національному стандарту України «Державна уніфікована система документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 року № 55, Інструкції з діловодства в окремих органах державної влади (місцевого самоврядування) та інших нормативно правових актів. А відповідно до п.8 розділу 10 зазначених Правил, копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Уповноважена особа: Олексій ПОНОМАРЬОВ 26.01.2021
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.01.2021 09:37
Дата виконання рішення Замовником: 26.01.2021 09:32
Підтвердження вирішення: Відповідь на другу вимогу ПрАТ «Юрія» надано в повному обсязі, додаткових роз'яснень та доповнень не потребує, в зв'язку з чим рішення замовника залишено без змін.
Вимога
Вирішена

Вимагаємо надати роз'яснення

Номер: 41ad440953f64d528701ff510864dcd0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-020490-c.a1
Назва: Вимагаємо надати роз'яснення
Вимога:
Згідно Закону "Про публічні закупівлі" , “Про звернення громадян” і “Про інформацію”.просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ПрАТ "Юрія" умовам тендерної документації, зокрема по 4.Дод 3 -який саме документ відсутній?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно ч.11 ст.14 Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами та доповненнями, пропозиція учасника (Приватне акціонерне товариство «Юрія») з найбільш економічно вигідною пропозицією, не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: на вимогу Замовника щодо кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження (Додаток № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару), вказаний учасник не надав документи перелічені в п.4 зазначеної вимоги про кваліфікацію, тобто до документів учасник не додав: - Копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - Довідку про взяття на облік платника податку у Державній податковій інспекції; - Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Замість цього, учасник надав складені у довільній формі Довідки самого підприємства за вих.№ 200/19 від 28.12.2020 та № 200/19/1 від 28.12.2020 про форму оподаткування учасника та фінансову звітність, відповідно, що взагалі не вимагалось.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 21.01.2021 17:26
Підтвердження вирішення: Відповідь на скаргу, з вимогою надати роз'яснення, надана в повному обсязі.
Задовільнена: Ні