• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

вугілля марки Г 0-100 - 09110000-3 — тверде паливо (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів відповідно до вимог чинного законодавства. Засвідчення вірності перекладу з однієї мови на іншу регулюється ст. 79 Закону України “Про нотаріат”. Тобто Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови. Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі».

Завершена

881 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 816.00 UAH
Період оскарження: 23.12.2020 15:01 - 12.01.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Державний навчальний заклад "Білецький професійний ліцей" від 02.03.2021

Номер: 2e2c68e31b774b6abfb46d10086c7f7f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-014705-c.a11
Назва: Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Державний навчальний заклад "Білецький професійний ліцей" від 02.03.2021
Скарга:
СКАРГА на прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГО ГРУПП» під час проведення процедури закупівлі ««Закупівля вугілля марки Г 0-100 - 09110000-3 — тверде паливо (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») від ДНЗ «Білицький професійний ліцей»», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-12-23-014705-c
Дата розгляду скарги: 24.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.03.2021 13:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.03.2021 19:47
Автор: ТОВ "ТВК "ЕНЕРГО ГРУПП", Мирошин Сергій Володимирович +380501256345 energo.groupp@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Скасування протоколу засідання тендерного комітету від 02.03.2021 року

Номер: 385199ee10734dce8a168d6cb60738d2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-014705-c.c10
Назва: Скасування протоколу засідання тендерного комітету від 02.03.2021 року
Вимога:
Ознайовмившись із Протоколом засідання тендерного комітету Державний навчальний заклад "Білецький професійний ліцей" щодо відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО ГРУПП" стосовно закупівлі вугілля марки Г 0-100 - 09110000-3 - тверде паливо (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник") від 02.03.2021 року вважаємо за можливим скасувати даний протокл з огляду на таке: Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (копія якого надана у складі тендерної пропозиції) – це гарантії виробника щодо відповідності якості вугілля вимогам ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:96. Предмет закупівлі вугілля кам’яного не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно до норм чинного законодавства України, а з 01.01.2018 взагалі скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (втратив чинність сам Декрет). Отже, на сьогоднішній день це може бути єдиним документом, який встановлено на законодавчому рівні, який підтверджує якість продукції. Між тим, надаємо безспосередньо Сертифікат якості та протокл випробувань на запропоновану марку вугілля, видані на ім'я учасника з необхідними показниками якості. Також, надаємо листи на обробку персональних даних уповноваженої особи. З огляду на те, що дані помилки, на думку Учасника, не впливають на запропоновану ціну, яка є єдиним фактором оцінки пропозиції, вважаємо за можливим скасувати протокол засідання тендерного комітету Державний навчальний заклад "Білецький професійний ліцей" щодо відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО ГРУПП" стосовно закупівлі вугілля марки Г 0-100 - 09110000-3 - тверде паливо (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник") від 02.03.2021 року та визначити Учасника переможцем.
Пов'язані документи: Учасник
Скарга
Виконана замовником

Незаконне визнання переможцем учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО ГРУПП" рішенням протоколу тендерного комітету Державного навчального закладу «Білицький професійний ліцей» від 27.01.2021 року. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-23-014705-c на закупівлю: ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо.

Номер: 236620905c6646f69e8306b3115f611a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-014705-c.a9
Назва: Незаконне визнання переможцем учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО ГРУПП" рішенням протоколу тендерного комітету Державного навчального закладу «Білицький професійний ліцей» від 27.01.2021 року. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-23-014705-c на закупівлю: ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо.
Скарга:
27.01.2021 року згідно з рішенням протоколу тендерного комітету Державного навчального закладу «Білицький професійний ліцей» від 27.01.2021 року Замовником було прийняте рішення про визнання переможцем відкритих торгів щодо закупівлі вугілля марки Г 0-100 ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо. («Єдиний закупівельний словник») ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГО ГРУПП". Наше підприємство не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси. Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них та необ’єктивно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТВК «Енерго Групп» за наявності підстав щодо його відхилення, чим порушив статтю 31 Закону. Згідно з частиною 2 статті 16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, припинення дії, яка порушує право. Тому наше підприємство звертається до Органу оскарження. В результаті ознайомлення з документами тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТВК «Енерго Групп», вважаємо наявними такі зауваження та невідповідності вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника та оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу в редакції від 08.01.2021 (далі – Документація), згідно з якими тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТВК «Енерго Групп» має бути відхилена на підставі статті 31 Закону
Дата розгляду скарги: 17.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2021 15:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.02.2021 21:24
Дата виконання рішення Замовником: 11.03.2021 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Настанови АМКУ виконано в повному обсязі.
Автор: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Вінничук Вікторія 380503476781 UKRCOAL7707@UKR.NET
Вимога
Відхилено

таття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: {Абзац перший частини другої статті 16 в редакції Закону № 679-VIII від 15.09.2015} наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).

Номер: 8f3a8925ae6a4d8c8cae2578b653e6c4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-014705-c.b8
Назва: таття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: {Абзац перший частини другої статті 16 в редакції Закону № 679-VIII від 15.09.2015} наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Вимога:
СтаттЄЮ 16. Кваліфікаційні критерії ВИЗНАЧЕНО 1. Замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: {Абзац перший частини другої статті 16 в редакції Закону № 679-VIII від 15.09.2015} наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами). Яку саме документально підтверджену інформаціїю про відповідність кваліфікаційним критеріям ви вимагаєте. Додатком 1 ніяких документів не передбачено. Вимагаю надати чіткий перелік документів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерною документацією встановлено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Безпосередньо в додатку 1 до тендерної документації міститься таблиця, в якій зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, що були обрані замовником з визначених Законом "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

невідповідність закону

Номер: 8a36076d37c74a34bd5678a6fb7ac038
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-014705-c.b7
Назва: невідповідність закону
Вимога:
"Оскільки консультативні послуги (послуги консультанта торгів) відповідно до частини 27 статті 1 Закону Про здійснення державних закупівель не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни пропозиції конкурсних торгів, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника." Ви згагалі читаєте закони ? Відкрийте і прочитайте частину 27 статті 1 . Внесіть зміни до тендерної документації відповідно до закону!!!!!!!!!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо даного зауваження були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)

Номер: 0803a24a67414c13abdbb1605fdb02f7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-014705-c.b6
Назва: Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)
Вимога:
"Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення." Які саме документи ви вимагаєте??? У вас тендерна документація базується на "якщо" да "каби". Вимагаю встановити чіткий перелік документів. Для консультанта, який коштує 8800 грн. ви занадто некомпетентні у будь-яких питаннях
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерною документацією встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Це положення Закону "Про публічні закупівлі", які було зазначено в Тендерній документації. Детально та конкретно щодо зазначеного вище прописано в інших розділах тендерної документації, зокрема в частині 1, 6 розділу 3 та додатку 3 Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

забеспечення

Номер: ca3bbfa9e4454bd58b5aa7de728ad65b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-014705-c.b5
Назва: забеспечення
Вимога:
"Учасники, які не подовжують строк дії своїх забезпечень, вважаються такими, що відхилили вимогу щодо продовження дії своїх пропозицій." Це що за маячня? ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається!!!!!!!!!!!! внесіть зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерною документацією передбачено, що Учасники, які не подовжують строк дії своїх забезпечень, вважаються такими, що відхилили вимогу щодо продовження дії своїх пропозицій. Проте також документацією передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Кінцева позиція формується загалом умовами документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

повноваження посадової особи

Номер: b7df169042bf44e98c762dc0d7a19428
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-014705-c.b4
Назва: повноваження посадової особи
Вимога:
"При підтвердженні повноважень на підписання договору за результатами торгів слід врахувати Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»". Що саме треба враховувати? Ви не знаєте законів? Чому ви не вкауєте чітко в документації статтю, пункт закону, що саме ви вимагаєте??? Навчіться складати тендерну документацію. Вимагаю в цій частині внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Втендерній документації зазначено що, при підтвердженні повноважень на підписання договору за результатами торгів слід врахувати Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»". В даному випадку потрібно врахувати всі вимоги, які складають закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» щодо повноважень на підписання договору. Ця вимога особлива вимога передбачена для підтвердження повноважень на підписання договору такими учасниками як товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю. Інші учасники не беруть до уваги даної умови.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

технічні характеристики

Номер: 781a158a2ed64713a7e9f37b55074c01
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-014705-c.b3
Назва: технічні характеристики
Вимога:
Додатком 3 тендерної документації зазначено, що "Якість товару повинна відповідати діючим в Україні ДСТУ і підтверджуватись сертифікатом відповідності або іншим посвідченням якості вугілля, що подається учасником в складі пропозиції" Вимагаю надати пояснення якому саме діючому ДСТУ повинна відповідати якість товару та які саме документи повинні підтверджувати якість вугілля. Тендерною документацією зазначено, що Волога, % повинна бути не більше 13, Зольність, % - повинна бути не більше 13. Надайте чітке пояснення якими нормативними документами ви керувались при встановленні якісних характеристик товару. Вимагая від переможця 8500 грн. за супроводження тендерної документації, у вас не хватає розуму скласти її відповідно до нормативних документів. Чому саме такі якісні параметри встановлені на вугілля марки Г 0-100. Попереджаю, відповідь повинна бути чіткою та розгорнутою, у разі невідповідності якісних характеристик вугілля марки Г 0-100 до діючих нормативних документів вимагаю внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: якість товару повинна відповідати умовам ДСТУ 4083, де визначено, що для вугілля марок Г Західного Донбасу загальна волога на робочий стан палива повинна бути не більше 16,0%. Замовником в тендерній документації визначено вміст вологи - до 13 %, тобто в межах (не більше) визначених характеристик ДСТУ. Тому, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складанні технічної специфікації до тендерної документації, замовником дотримано вимоги стандартів. Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації такі показники вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!!!!

Номер: d6a5231ddf25430e929d8ee0973a9a72
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-014705-c.b2
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!!!!
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати з Тендерної документації дискримінаційну вимогу: " В процесі підготовки, організації, проведення та завершення процедури закупівлі Замовник несе витрати, пов’язані з процесом проведення процедури закупівлі. Тому Замовник може відповідно до ЦК України покласти дані витрати на переможця торгів. На переможця процедури закупівлі відповідно до ст.6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України, можуть бути покладені витрати, пов'язані з консультуванням щодо здійснення закупівлі у розмірі вісім тисяч вісімсот гривень Оскільки консультативні послуги (послуги консультанта торгів) відповідно до частини 27 статті 1 Закону Про здійснення державних закупівель не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни пропозиції конкурсних торгів, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника. Цивільним Кодексом України, жодним з перелічених вами пунктів , а саме ст.6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК не передбачено покладання додаткових витрат на переможця торгів!!!! Уважно читайте Цивільній Кодесс!!!!!!!!!! Крім того , надане вами рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №864-р/пк-ск про порушення законодавства у сфері державних закупівель при проведенні процедури закупівлі “вугілля кам’яне" не містить як ви зазначаєте "встановлення умови щодо оплати консультативних послуг переможцем торгів не ставить учасників в нерівні умови в рамках однієї і тієї ж процедури закупівлі та не впливає на ціну пропозицій, поданих учасниками під час здійснення замовником відповідної процедури закупівлі, не створює дискримінаційних умов". Ви надаєте брехливу інформаці.. Читайте уважно зміст рішення, в ньому зазначено , " що замовник вчинив порушення, які можливо усунути шляхом внесення відповідних змін до документації , з метою усунення суперечливих вимог та приведення її у відповідність до вимог закону". ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТА ПРИБРАТИ ВИМОГУ " В процесі підготовки, організації, проведення та завершення процедури закупівлі Замовник несе витрати, пов’язані з процесом проведення процедури закупівлі. Тому Замовник може відповідно до ЦК України покласти дані витрати на переможця торгів. На переможця процедури закупівлі відповідно до ст.6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України, можуть бути покладені витрати, пов'язані з консультуванням щодо здійснення закупівлі у розмірі вісім тисяч вісімсот гривень". У разі невиконання нашої вимоги ми змушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: щодо зазначеної вимоги були внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено