-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ПОСЛУГИ ЛІКУВАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СУПУТНІ ПОСЛУГИ, код ДК 021:2015-85110000-3 (3 лоти) (послуги із надання санаторно-курортного лікування (путівок) пільговим категоріям громадян)
Завершена
1 207 824.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 561.27 UAH
мін. крок: 0% або 561.27 UAH
Період оскарження:
21.03.2017 15:12 - 04.04.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Свідоме обмеження конкуренції та дискримінації учасників закупівлі
Номер:
4e6eb56374694ade95cc31b81296063f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-21-000575-c.b1
Назва:
Свідоме обмеження конкуренції та дискримінації учасників закупівлі
Вимога:
24.03.2017 р.
Пунктом 4 додатку 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовником закупівлі № UA-2017-03-21-000575-c встановлено, що Учасник має надати копію Акредитаційного сертифікату Міністерства охорони здоров`я саме «Вищої категорії».
Така вимога суперечить ст. 1, ст..3, ст.16, ст..18 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині свідомого обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Окрім того, затверджена Головою тендерного комітету тендерна документація, суперечить вимогам пункту 17-1 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад» від 22.02.2006 №187, який встановлює, що послуги із санаторно-курортного лікування інвалідів мають право надавати санаторно-курортні заклади України, що мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та яким присвоєну вищу або першу акредитаційну категорію.
Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу до закупівлі № UA-2017-03-21-000575-c (послуги лікувальних закладів з санаторно-курортного лікування) та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Треба зазначити, що дана дискримінаційна норма ретельно завуальована в розділі «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації. Дане рішення Голови тендерного комітету Замовника також суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Уповноваженого органу - Міністерства економічного розвитку України №680 від 13.04.2016 року «Про затвердження примірної тендерної документації», розробленого у відповідності до статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Додатково повідомляємо, у разі не задоволення нашої вимоги та продовження вчинення посадовими особами тендерного комітету системних порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі", ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» ми вимушені будемо звернутися з заявою до Державної аудиторської служби України та Національного антикорупційного бюро України про притягнення посадових осіб тендерного комітету Управління соціального захисту населення Бердянської міської ради до відповідальності, передбаченої чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога тендер UA-2017-03-21-000575-c.pdf 24.03.2017 16:01
Дата подачі:
24.03.2017 16:27
Вирішення:
БЕРДЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
вул. Захисників України, буд. 27/34, м. Бердянськ, Запорізька обл., 71100,
тел. +38(06153)3-56-87, факс +38(06153)3-51-10, e-mail: socpro@rada-berdyansk.gov.ua
код ЄДРПОУ 03193258
28.03.2017_______ № _4658і_______ На № ________ від __________________
Відповідь на звернення за роз`ясненнями
від 24.03.2017 ID UA-2017-03-21-000575-c.d1
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердянської міської ради Запорізької області надає наступні роз`яснення.
Що стосується посилань заявника в зверненні на п.17-1 Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад (далі -Порядок), то воно є некоректним, оскільки вказаний пункт стосується забезпечення путівками інвалідів загального захворювання, з дитинства та з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку та осіб, що супроводжують інвалідів I групи (за винятком інвалідів з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку).
Дана категорія громадян не відноситься до закупівлі UA-2017-03-21-000575-с, яка здійснюється за рахунок міського бюджету. Закупівля послуг вищевказаної категорії здійснюється за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2507030 "Заходи із соціальної,трудової та професійної реабілітації інвалідів", шляхом відшкодування вартості путівки санаторно-курортним закладам.
Зазначене відшкодування здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад шляхом безготівкового перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги відповідно до
укладених договорів щодо забезпечення путівкою шляхом відшкодування її вартості (далі - договір) та актів наданих послуг у розмірі встановленої граничної вартості путівки (ліжко-дня) (якщо вартість путівки нижча за граничну, - у розмірі, не більшому від фактичної вартості путівки).
Гранична вартість путівки (ліжко-дня) визначається щороку Мінсоцполітики за пропозицією Фонду соціального захисту інвалідів та за погодженням з Мінфіном.
Перелік базових санаторно-курортних послуг, що надаються інвалідам загального захворювання та інвалідам з дитинства за іншими нозологіями та інвалідам з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку відповідно до медичних рекомендацій і вартість яких входить до вартості путівки, затверджується Мінсоцполітики.
Згідно п. 17-1 з метою забезпечення путівками осіб, зазначених у пункті 17 цього Порядку, санаторно-курортні заклади подають структурним підрозділам з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчим органам міських рад:
підтвердження про наявність у них ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики та присвоєння вищої або першої акредитаційної категорії;
гарантійний лист про згоду на лікування за відповідним профілем інвалідів загального захворювання та інвалідів з дитинства, у тому числі інвалідів з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку (із зазначенням дати
заїзду щодо кожної особи), і про готовність до укладення договору;
інформацію про умови проживання та харчування;
перелік процедур, що можуть надаватись особі за період санаторно-курортного лікування відповідно до медичних рекомендацій;
інформацію про вартість путівки.
Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчі органи міських рад ознайомлюють з поданою інформацією інвалідів загального захворювання та інвалідів з дитинства, у тому числі інвалідів з наслідками травм і захворюваннями хребта та
спинного мозку, які у десятиденний строк повідомляють відповідним структурним підрозділам про свою згоду на отримання путівки або відмову від неї.
У разі отримання від санаторно-курортного закладу, обраного інвалідом, відмови у його прийнятті на санаторно-курортне лікування структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі
держадміністрації, виконавчий орган міської ради інформує про це інваліда та пропонує обрати інший заклад.
Тобто, вищевказана норма не стосується предмета закупівлі, оголошеного 21.03.2017 № UA-2017-03-21-000575-с.
Що стосується твердження заявника, що висунута Замовником вимога про надання копії Акредитаційного сертифікату Міністерства охорони здоров`я України (вища категорія), яка відображена в розділі “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, начебто суперечить нормам Закону України “Про публічні закупівлі”, наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 №680 “Про затвердження примірної тендерної документації”, то надаємо наступні роз`яснення.
Замовником зазначена інформація викладена в розділі “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” відповідно до п2 пп.3) ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно якого тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Оскільки вища Акредитація учасників свідчить про якість надання послуг, то цілком логічно, що даний критерій розміщено в розділі “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”. Крім того, наявність у учасників закупівлі вищої категорії акредитації підтверджує якість надання послуг, тому виписувати цей критерій оцінювання окремо немає необхідності. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Хочемо зауважити, що основною пільговою категорією, визначеною в тендерній документації, є ветерані війни, які мають право на отримання якісних послуг у кращих санаторних закладах м. Бердянська.
Згідно ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 №680 “Про затвердження примірної тендерної документації” тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
На підставі вищевикладеного, тендерним комітетом управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердянської міської ради тендерна документація на закупівлю послуг лікувальних закладів та супутніх послуг ( UA-2017-03-21-000575-с) розроблена відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник управління, голова тендерного комітету Н.А.Токмань
Статус вимоги:
Не задоволено