• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція

Торги не відбулися

740 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 700.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2017 17:41 - 31.03.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Відповідь Учасника

Номер: 8efe3347845e4fe5b87e85d293659821
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-16-001122-a.c12
Назва: Відповідь Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми не згодні з Вашим рішенням, оскільки єдиною підставою для реєстрації дезінфекційного засобу є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Держпродспоживслужби, який і був наданий в складі тендерної пропозиції. Як тільки законодавчі питання реєстрації (перереєстрації) будуть вирішені, Свідоцтво про державну реєстрацію на засіб "Бациллол АФ" буде отримано автоматично. Крім того, засіб зареєстрований в Україні і з успіхом застосовується вже більше 10 років, а у Вашому закладі, так само успішно- з моменту відкриття. Немає жодних підстав для відмови в закупівлі засобу. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо переглянути Ваше рішення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Відміна рішення протоколу № 110 від 25.04.2017р. 2. Повернути ПНВФ Хімбіодез на період розгляду тендерної докумнтаії.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення тендерного комітету від 25.04.2017 р.

Номер: 2f111c3136af471aa9a0d3296c5639d8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-16-001122-a.b11
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету від 25.04.2017 р.
Вимога:
Скарга щодо перегляду рішення тендерного комітету КЗ "Обласний перинатальний центр" ЗОР від 25.04.2017 р., як такого, що порушує вимоги ст.3, ст. 5 та ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та дискримінує учасника відкритих торгів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник уважно розглянув звернення Учасника ПНВФ «Хімбіодез» та повідомляє. У своїй скарзі Учасник посилається на Порядок державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2016 р. №908 та посилається на відсутність органу, який уповноважений здійснити державну реєстрацію (перереєстрації) дезінфекційного засобу Бациллол АФ, як підставу не надання відповідного свідоцтва. При цьому, вказаним Порядком передбачена обов’язкова державна реєстрація деззасобу, підтвердженням якої є отримане свідоцтво. За таких обставин, Замовник не знаходить законних підстав для задоволення вимог звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

До відповіді Замовника

Номер: e3e003e4eedf49419eb5c757aee8c869
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-16-001122-a.b10
Назва: До відповіді Замовника
Вимога:
В прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: cab948f2e6c64aa58833459a6812abe2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-16-001122-a.b9
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Основним документом, який дозволяє реалізовувати дезінфекційний засіб на території України є свідоцтво про державну реєстрацію. За відсутності даного документу реалізація дезінфектанту на території України ЗАБОРОНЕНА! Авторитено заявляємо,що у засоба Бациллол АФ, який запропонувала компанія "Хімбіодез" закінчився термін свідоцтва про державну реєстрацію та цей засіб перереєстрацію не пройшов. Як так сталося, що Ви порушуєте Закон, акцептував пропозицію компанії, в якій запропонований цей засіб? Ніякий інший документ (такий, як, наприклад, про те що, засіб знаходиться на перереєстрації) не може замінити свідоцтво про державну реєстрацію та дозволити його закупку! Це протизаконно! Вимагаємо скасувати Ваше рішення стосовно акцепту пропозиції компанії "Хімбіодез". Якщо це не буде зроблене, ми звернемося з відповідною заявою до КРУ та Департаменту охорони здоров"я!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник уважно розглянув звернення Учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" та повідомляє. Відсутнє жодне посилання на норми Закону, які на думку Заявника було порушено. Крім того, Учасник ПНВФ «Хімбіодез» в складі тендерної пропозиції надав копію листа Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з роз’яснення щодо державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційного засобу Бациллол АФ та видачі відповідного свідоцтва. З огляду на вищенаведене, звернення ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" не містить правого обґрунтування, а значить і підстав для задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 44617d7dacd645bd998705f5e1bd43cf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-16-001122-a.b8
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши подані документи компанією «Хімбіодез» зазначаємо: 1.Згідно вимог Розділу VI п. 3 документації, Учасник повинен був подати у складі тендерної пропозиції лист-підтвердження в довільній формі згоди з проектом договору про закупівлю. Учасник - компанія «Хімбіодез» цей лист у складі своєї пропозиції не надала! Замість цього листа Учасник надав проект договору про закупівлю, представлений Учаснику для ознайомлення, який надавати не було потрібно. 2. Учасник не виконав вимогу Замовника в повному обсязі в частині ст.17 ч.1 п.3. Закону. 3. Учасник не виконав вимогу Замовника в повному обсязі в частині ст.17 ч.1 п.6. Закону. 4. В тендерній пропозиції ПНВФ «Хімбіодез» зазначена адреса: пр..Соборний, 180-а, м. Запоріжжя, 69035. А в Довідці про взяття на облік платника податів зазначена інша адреса: 69035, м. Запоріжжя, вул. Леніна, 180-А , та в цій же Довідці зазначено, що при зміні юридичного адресу організації цю Довідку необхідно повернути до органу Державної податкової служби. Тобто ця довідка не є дійсною! Більш того, документацією торгів в Додатку 9 п.1.2 вимагалося надати документ виданий органами державної податкової служби про взяття учасника на облік як платника податків, або Витяг, або Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб. Замість цих документів Учасник надає Довідку про взяття на облік платника податів, яка вже не є обов`язковим документом та не дійсна в зв`язку зі зміною юридичної адреси. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ПНВФ "Хімбіодез".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник уважно розглянув звернення Учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" та повідомляє. Надання завіреного проекту договору Учасником ПНВФ»Хімбіодез» є підтвердженням , його згоди на виконання умов договору. Згідно з тендерною документацією така інформація може бути подана в довільній формі, тому надання завіреного проекту договору не є порушенням вимог тендерної документації. Ствердження щодо невиконання Учасником ПНВФ «Хімбіодез» в повному обсязі вимог ст.17 ч.1 п.3. та ст. 17 ч.1 п.6 Закону є безпідставним. Довідка МВС України ЇИК № 0439539 від 06.04.2017 р. це доводить. Відповідно до вимог Закону України від 09.04.2015 р. N 317-VIII "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки" проспект Леніна в м. Запоріжжі був перейменований в проспект Соборний. Учасник ПНВФ «Хімбіодез» в тендерній пропозиції вказав адресу місцезнаходження – проспект Соборний, що відповідає дійсності. Не внесення змін про юридичну адресу до статутних документів не є порушенням норм чинного законодавства, оскільки не встановлено граничних термінів внесення змін щодо юридичної адреси, та тягне за собою лише відповідальність самої юридичної особи, але аж ніяк не визначає недійсність документів. З огляду на вищенаведене, звернення ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" не містить правого обґрунтування, а значить і підстав для задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 34d6efe513fd4d6e8ec74843907bb02c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-16-001122-a.b7
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Як так стається, що Ви не берете до уваги помилки при підготовці документації ТОВ "Хімбіодез" , зокрема, що учасник "Хімбіодез" теж не виконав вимогу документації в частині надання копії паспорту, якщо посилатися на пункт 8 Постанови ВР "Про затвердження положень про паспорт громадянина України"., по якій наша пропозиція була відхилена?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник уважно розглянув звернення Учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" та повідомляє. Звертаємо увагу на те, що керівник учасника, що визнаний переможцем торгів, отримав свій громадянський паспорт у 57 років. Тому цей паспорт є дійсним, згідно з п. 8 Постанови ВР України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України» З огляду на вищенаведене, звернення ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" не містить правого обґрунтування, а значить і підстав для задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: ad5709d22b9e414faae880db1bca4e1b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-16-001122-a.b6
Назва: Вимога
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що учасник "Хімбіодез" теж не виконав вимогу документації в частині надання копії паспорту, якщо посилатися на пункт 8 Постанови ВР "Про затвердження положень про паспорт громадянина України".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідність документації пропозиції другого учасників торгів, буде розглядатися Замовником.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо відповіді Замовника на нашу скаргу

Номер: b50178bf9c98471886955424bb85c22b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-16-001122-a.b5
Назва: Щодо відповіді Замовника на нашу скаргу
Вимога:
Вимога в прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник уважно розглянув звернення Учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" та повідомляє. Особа керівника Учасника не може бути встановлена за громадянським паспортом, копію якого долучено до пропозиції. Вимога вами виконана власноруч та, як наслідок такої дії, встановлене порушення чинного законодавства щодо дійсності громадянського паспорту особи уповноваженої на підпис договору про закупівлю. Учасник мав право звернутися за роз’ясненнями щодо умов тендерної документації та отримати необхідну відповідь. Не використання цього права призвело до помилкового розуміння умов представником Учасника та подальшої дискваліфікації. Про невідповідність товарів, про обов’язок учасника надати порівняльну таблицю еквівалентів, гарантійні листи повідомлялося у попередніх відповідях. Стосовно погроз викладених у кожному вашому зверненні, у телефонних розмовах із представником торгів (про зв’язки у обласному правління СБУ, про кримінальне переслідування та інше), Замовник підтверджує ваше право на заяви до компетентних органів. З огляду на вищенаведене, звернення ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" не містить правого обґрунтування, а значить і підстав для задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 0c2c80585b634b28adffdcb3699ab5df
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-16-001122-a.b4
Назва: Вимога!
Вимога:
В прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Звернення ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" законодавчо необґрунтоване та безпідставне, тому не може бути задоволено.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

щодо дискримінації

Номер: 77c3a9b6d18641bb8461baefe39571c8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-16-001122-a.a3
Назва: щодо дискримінації
Вимога:
На підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення та внести зміни до тендерної документації, а саме: 1. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Всупереч вищезазначеним нормам Закону технічні вимоги до Засобів дезінфікуючих (Додаток № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Документації), прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Технічні вимоги до Засобів дезінфікуючих, містять посилання на конкретні значення відсоткових співвідношень активнодіючих речовин, що надає Замовнику можливість допустити до розгляду тендерних пропозицій лише того учасника, який займається реалізацією конкретно визначеної марки Товару, а не «еквівалентної» групи Товару, як того вимагає Закон. Опис Товару (Додаток № 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Документації), не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями. Також слід зазначити, що вимогах до дезінфікуючих засобів Аніозим DD1 UA, Аніосгель 800 UA, Бациллол АФ, 50, Сурфа'сейф визначена вимога що засіб повинен класифікуватися як безпечний для здоров’я людей згідно з Європейськими директивами 1999/45/ЄС та 67/548/ЄЕС (повинно бути вказано в Методичних вказівках). Дана вимог є неправомірною, оскільки дія вищезазначених директивів не може поширюватись на території України. Товари українського виробництва не мають та не можуть мати посилання на Європейські директиви 1999/45/ЄС та 67/548/ЄЕС, оскільки Україна не є членом ЄС. Тому дана вимога є дискримінаційною та обмежує потенційних учасників, які пропонують дезінфікуючі засоби українського виробництва еквівалентні та рівнозначні за сферою застосування та антимікробною дією. Важливо зазначити, що при ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником технічних вимог до Товару з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує. Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у технічних вимогах Документації, немає. 2. Згідно п. 4 Додатку 4 Документації учасники повинні надати оригінал гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником із зазначенням: повної назви Учасника, повної назви Замовника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, назви товару, кількості. Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників або уповноважених представників виробників щодо визначеного переліку продукції. Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 3 та Додатку 4 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції. та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник розглянув звернення Учасника та надає наступні роз’яснення. У відповідності до п 3, ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Посилання у ТД на конкретні процентні співвідношення та склад діючих речовин є необхідністю, яка продиктована потребами Замовника та базується на бактеріологічних дослідженнях, які проводилися з метою запобігання виникнення внутрішньолікарняних інфекцій. Важливою особливістю є те, що дезінфекційні засоби застосовуються в акушерських, неонаталогічних відділеннях та відділеннях реанімації новонароджених. Безпечність таких засобів повинна бути найвищою. Оскільки в Україні поки що немає таких стандартів, ми звертаємось до Європейських директив класифікації засобів як безпечних для здоров’я людей. Вимога щодо надання гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора заявлена з метою захисту від підробок і ніяк не може обмежувати конкуренцію. Всі постачальники, які пропонують якісні засоби можуть приймати участь в торгах без обмежень. Враховуючи вищенаведене у Замовник не знаходить правових підстав для задоволення вимог скарги.
Статус вимоги: Відхилено