-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне приладдя (Канцелярські товари)
Торги відмінено
1 220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 36 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 36 000.00 UAH
Період оскарження:
23.12.2020 13:57 - 30.12.2020 08:59
Вимога
Вирішена
СКАРГА на рішення замовника щодо дискваліфікації Учасника (ТОВ «ОФІС-КИТ»)
Номер:
5dd2047f8be14641a6082d543023656b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-23-011870-c.c1
Назва:
СКАРГА на рішення замовника щодо дискваліфікації Учасника (ТОВ «ОФІС-КИТ»)
Вимога:
Скаржник (Учасник): ТОВ «ОФІС-КИТ»
03115, м. Київ, вул. Котельникова, будинок 3
Код ЄДРПОУ: 37921923
Замовник: Публічне акціонерне товариство
Акціонерний банк «УКРГАЗБАНК» (далі - Банк/Замовник)
Юридична адреса: 03087, м. Київ, вул. Єреванська, 1.
Фактична адреса: 01030, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 16-22.
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-23-011870-c
Згідно оголошення UA-2020-12-23-011870-c (https://www.dzo.com.ua/tenders/8766160)
Публічне акціонерне товариство Акціонерний банк «УКРГАЗБАНК» (надалі також - Замовник) здійснює закупівлю послуг за предметом: «Офісне приладдя (Канцелярські товари)» код за ДК 021:2015 – 30192000-1 з очікуваною вартістю закупівлі – 1 220 000 грн.
За результатами аукціону по даній закупівлі, який завершився 12-го січня 2021 о 13:50 хв., ТОВ «ОФІС-КИТ» запропонувало найбільш економічно вигідну пропозицію по даній закупівлі, а саме - 952 569,06 грн. :
20.01.2021 року о 17:19 хв. до ЦБД Prozorro було завантажено документ «Інформація про відхилення 514.doc», відповідно до якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено із наступним формулюванням: «5. Підстави відхилення пропозиції:
Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КИТ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Учасником не надано (не завантажено на майданчик) у строк встановлений для прийому тендерних пропозицій, який закінчився 06.01.2021 о 09.00, копій сертифікатів якості, паспортів на Товар або інших документів, які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики окремо кожного найменування Товару та заповнену Учасником порівняльну таблицяю технічних характеристик Товару, що не відповідає умовам п.п.1.5. п.1. Розділу 3 та п. 1 Розділу 4 тендерної документації та Додатку №2 до тендерної документації.
Подача даної скарги обумовлена прийняттям Вами неправомірного рішення, яке виражаються в безпідставній та неправомірній дискваліфікації ТОВ «ОФІС-КИТ» по даній закупівлі, що випливає з наступного.
Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Неправомірність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОФІС-КИТ».
Як уже зазначалось вище, Ви відхилили нашу тендерну пропозицію стверджуючи та посилаючись на наступне:
Учасником не надано (не завантажено на майданчик) у строк встановлений для прийому тендерних пропозицій, який закінчився 06.01.2021 о 09.00, копій сертифікатів якості, паспортів на Товар або інших документів, які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики окремо кожного найменування Товару та заповнену Учасником порівняльну таблицю технічних характеристик Товару, що не відповідає умовам п.п.1.5. п.1. Розділу 3 та п. 1 Розділу 4 тендерної документації та Додатку №2 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу що тендерна документація Замовника не містить у собі вимоги щодо надання (або завантаження на електронний майданчик «копій сертифікатів якості, паспортів на Товар або інших документів, які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики окремо кожного найменування Товару та заповнену Учасником порівняльну таблицю технічних характеристик Товару» у строк до 06.01.2021 о 09.00.
Натомість, зазначені вище документи, а саме: копій сертифікатів якості, паспортів на Товар або інших документів, які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики окремо кожного найменування Товару та заповнену Учасником порівняльну таблицю технічних характеристик Товару», у відповідності до Додатка № 2 до Документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю офісного приладдя (канцелярських товарів)) , мають надаватись виключно переможцем даного аукціону.
Надаємо вам дослівний текст із Додатка № 2 до документації:
«Перелік документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та мають бути надані Переможцем аукціону у складі тендерної пропозиції:
1. Копії сертифікатів якості, паспортів на Товар або інших документів, які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики окремо кожного найменування Товару.
2. Лист (у довільній формі) Учасника про відповідність якісних та кількісних характеристик Товару вимогам Замовника.
3. Заповнену Учасником порівняльна таблиця технічних характеристик Товару за формою, наведеною нижче:
Порівняльна таблиця технічних характеристик Товару».
Таким чином, копій сертифікатів якості, паспортів на Товар або інших документів, які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики окремо кожного найменування Товару та заповнену Учасником порівняльну таблицю технічних характеристик Товару, могли та мали бути надані не раніше дати проведеного аукціону, тобто лише з 12.01.2021 року, що власне ТОВ «ОФІС-КИТ» і вчинило, а саме, у відповідності до Додатку № 2 до документації, ТОВ «ОФІС-КИТ», як переможець аукціону, 13.01.2021 року завантажило на електронний майданчик усі необхідні документи, які переможець аукціону мав завантажити по даній закупівлі.
Це свідчить, що рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВ «ОФІС-КИТ» є абсолютно не правомірним та таким, що грубо порушує наші права та основні принципи публічних закупівель.
Крім того, відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник, під час відхилення тендерної пропозиції учасника, зобов’язаний зазначити в повідомлені інформацію не тільки про інформацію про відхилення тендерної пропозиції, а і вказати підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Ви можете пересвідчитись, що дискваліфікація ТОВ «ОФІС-КИТ» була проведена із порушенням ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в повідомленні про дискваліфікацію відсутні посилання на відповідні норми Закону, а у самому повідомленні Замовника зазначено лише посилання на пункти вимог тендерної, але аж ніяк не на підставу для дискваліфікації.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 1, 3, 5, 14, 26, 28, 29, 30, 31 Закону,
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОФІС-КИТ» у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-12-23-011870-c.
2. Оголосити ТОВ «ОФІС-КИТ» переможцем у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-12-23-011870-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 22.01.2021 12:01
- Додаток 1 до скарги Інформація про відхилення 514.doc 22.01.2021 12:01
- Додаток 2 до скарги.docx 22.01.2021 12:01
- Відповідь на скаргу 26.01.2021.docx 26.01.2021 13:15
Дата подачі:
22.01.2021 12:01
Вирішення:
У відповідь на скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС -КИТ" (далі - ТОВ "ОФІС -КИТ") б/н б/д) (далі – Звернення) на рішення комітету конкурсних торгів щодо відхилення пропозиції ТОВ "ОФІС -КИТ" на закупівлю офісного приладдя (канцелярських товарів) повідомляємо наступне.
Допорогові торги проводяться АБ «УКРГАЗБАНК» (далі – Банк/Замовник) відповідно до умов Тендерної документації, яка розроблена Замовником з урахуванням вимог актів внутрішнього регулювання Банку та згідно чинних нормативно-правових актів, які регулюють порядок та умови функціонування електронної системи закупівель та розміщення інформації на електронних майданчиках.
Cлід зазначити, що на етапі періоду уточнень всі учасники мали можливість через електронну систему закупівель звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог у Документації. Замовник в свою чергу повинен надати відповідь через електронну систему закупівель протягом 2 (двох) робочих днів з дня отримання питання.
Проте, протягом періоду уточнень, а саме з 23.12.2020 по 30.12.2020 звернень щодо надання роз’яснень стосовно підготовки пропозицій від учасників не надходило.
Разом з тим п.8 Розділу 1, п.1 Розділу 4 тендерної документації та п. 7.2 Оголошення про проведення допорогових торгів № 514/20, визначено, що строк завершення прийому тендерних пропозицій закінчився 06.01.2021 о 09.00, проте учасником у цей строк не було надано (не завантажено на майданчик) документів згідно вимог п.п.1.5. п.1. Розділу 3 тендерної документації, що призвело до відхилення пропозиції ТОВ "ОФІС -КИТ".
Пунктом 3 Розділу 5 тендерної документації на закупівлю офісного приладдя (канцелярських товарів) визначено чіткий перелік підстав відхилення (дискваліфікації) пропозиції, в зв’язку з чим вважаємо аргументи, викладені у Зверненні, безпідставними та необґрунтованими.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні