-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з вогнезахисної обробки деревяних конструкцій горищних приміщень і даху Комунальний заклад «Опорний заклад «Кодимська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кодимської районної ради Одеської області за адресою м. Кодима вул. Соборна 113 Кодимського району Одеської області».
послуги з вогнезахисної обробки деревяних конструкцій горищних приміщень і даху Комунальний заклад «Опорний заклад «Кодимська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кодимської районної ради Одеської області за адресою м. Кодима вул. Соборна 113 Кодимського району Одеської області».
Завершена
123 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 617.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 617.50 UAH
Період оскарження:
23.12.2020 08:56 - 30.12.2020 08:50
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення щодо визнання Учасника закупівлі переможцем
Номер:
e83b1ad462ef4a9a869ce678cfcce4d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-23-001093-c.c2
Назва:
Оскарження рішення щодо визнання Учасника закупівлі переможцем
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 39486590 ), учасник закупівлі UA-2020-12-23-001093-с повідомляє про незгоду з рішенням уповноваженої особи Комунального закладу «Опорний заклад «Кодимська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кодимської районної ради Одеської області » щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС» відповідно до Протоколу № 2 від 21.01.2021 року.
Ознайомившись з документами тендерної пропозиції вище зазначеногоУчасника, виявлено ряд невідповідностей вимогам Замовника, зазначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
1. На вимогу п.п.3.4.3. п.3. Інструкція з підготовки пропозицій надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі (Додаток 2) Учасником надано довідку не за формою Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. На вимогу п.п. 3.4.11. п.3. Інструкція з підготовки пропозицій надати Гарантійний лист щодо виконання вимог екологічної безпеки Учасником не надано вказаного гарантійного листа. Натомість Учасником в складі пропозиції надано документ без назви (№ 22.21 від 11.01.2021 року), що містить фразу «послуги буде надано якісно….згідно…, та екологічної безпеки».
3. п.п. 3.4.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить наступну вимогу: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі: копія протоколу установчих/загальних зборів або виписки з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ (копія наказу/ виписки з наказу) / розпорядження (копія розпорядження/ виписки з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреність / доручення у разі підписання документів пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, та документальне підтвердження повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, та окрема інформація щодо строку дії повноважень. В документах Учасника не вказано інформацію щодо строку дії повноважень посадової особи учасника.
Враховуючи наявність невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕКА ЮМОС» вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вважаємо рішення щодо визнання зазначеного Учасника переможцем процедури закупівлі ID UA-2020-12-23-001093-с неправомірним.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на оскарження (1).docx 27.01.2021 13:03
Дата подачі:
26.01.2021 17:08
Вирішення:
в даному документі все висвітлино.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо невідповідності інформації оприлюдненої в електронній системі інформації в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього
Номер:
1a0f1d3270184ed0800b038315b2e72a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-23-001093-c.c1
Назва:
щодо невідповідності інформації оприлюдненої в електронній системі інформації в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Так звана "тендерна документація" завантажена вами у формі електронного файлу містить неспівпадіння строків ПЕРІОДУ УТОЧНЕННЯ (система - до 30 грудня 2020 08:50, а документ - 16.11.2020), СТРОКУ ВИКОНАННЯ РОБІТ (система -23 грудня 2020 — 31 грудня 2020 , а документ - до 12.01.2021 року ). Разом з тим зазначаємо, що вказана Вами дата СТРОКУ ВИКОНАННЯ РОБІТ 12.01.2020 не може бути виконана фактично! Адже, якщо тільки кінцевий строк подання пропозицій буде завершено 12 січня 2021 08:50 (дані електронної системи), то яким чином Переможець має обробити заявлену вами площу в цей же день? Разом з тим нагадуємо, що має бути враховано при встановленні таки строків: 1 день аукціону, до 5 днів кваліфікації, та до 20 днів укладення договору. Встановлення Вами саме таких строків заздалегідь ставить Постачальника в такі умови, які в подальшому спричинять порушення строків укладеного договору про закупівлю. Разом з тим вважаємо за потрібне зазначити : "У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів" (Наказ Мінекономрозвитку 1082). А також: "У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні." Таким чином, просимо Вас привести у відповідність електронний файл "тендерної документації" - Оголошення до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, враховуючи всі строки та положення діючого законодавства з публічних закупівлель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2020 10:38