-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
медичні матеріали
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
Період оскарження:
04.04.2017 09:33 - 16.04.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме: розділити закупівлю за лотами відповідно до переліку.
Номер:
53b5bfdf40174538931ef69bbb008132
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-04-000189-b.b1
Назва:
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме: розділити закупівлю за лотами відповідно до переліку.
Вимога:
Замовнику електронних торгів: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Вимога щодо порушення та встановлення замовником дискримінаційних вимог тендерної документації.
4 квітня 2017 року КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ оприлюднила Оголошення про заплановану закупівлю UA-2017-04-04-000189-b. Ознайомившись з тендерною документацією щодо процедури торгів, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству України та обмежують конкуренцію та коло учасників.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме: розділити закупівлю за лотами відповідно до переліку, що дозволить багатьом учасникам прийняти участь у закупівлі, а саме Подвійні контейнери одноразового застосування для заготівлі крові та для зберігання клітин крові з розчином ЦФДА-1 в модифікації 450/400 та Контейнери четверні для взяття 450 мл. крові з антикоагулянтом/консервантом ЦФД та САГМ з портом (рукавом) для пробірок та фільтром для видалення лейкоцитів з цільної крові зробити одним лотом.
Стосовно вимоги «Подвійні контейнери одноразового застосування для заготівлі крові та для зберігання клітин крові з розчином ЦФДА-1 в модифікації 450/400», просимо Вас змінити дану вимогу та викласти дану вимогу в наступній редакції:
“Додатковий контейнер для плазми повинен бути порожнім та мати об’єм 400 мл або еквівалент”.
Відповідно до експертного висновку Інституту трансфузіології № 325 від 22.12.2015 дані конфігурації контейнерів 450/400 та 450/450 є еквівалентними. Копія висновку додається.
Просимо Вас внести дані зміни та усунути дискримінаційні вимоги до учасників.
У разі не врегулювання питань, зазначених у цьому зверненні, ми будемо змушені скористатися своїм правом звернутися із відповідною скаргою про порушення законодавства у сфері державних закупівель до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Висновок 1.JPG 07.04.2017 13:47
- Висновок 2.JPG 07.04.2017 13:47
Дата подачі:
07.04.2017 13:47
Вирішення:
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів та послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі класифікатор) за показниками четвертої цифри, а під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника.
Зазначимо, що рішення про закупівлю того чи іншого виду товару проводиться згідно потреби у закупівлі та формується на підставі заявок, що подаються, та відповідно до затверджених спеціалістами медико-технічних вимог, які відображають реальну потребу закладу в тому чи іншому виді товару, придбання яких здійснюється для одного лікувального закладу.
Визначення предмету закупівлі за показниками четвертої цифри класифікатора жодним чином не обмежує конкуренцію та коло учасників процедури закупівлі, оскільки у визначеному в медико - технічних вимогах переліку товару є медичні вироби, які у великому асортименті присутні на ринку України, як вітчизняного так і імпортного виробництва. До того ж, торгівля даними видами медичних виробів, згідно законодавства, не потребує ліцензування, також учасник не обов’язково повинен бути виробником. Тому, будь - яка організація будь - якої форми власності може без зусиль прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено