-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту сайтів Фонду від зловмисних атак (Ddos-атак))
Торги відмінено
179 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 100.00 UAH
Період оскарження:
31.03.2017 15:13 - 13.04.2017 00:00
Скарга
Очікує розгляду
СКАРГА на прийняте рішення згідно протоколу тендерного комітету № 149/17 від 24 квітня 2017 р. про визначення переможця
Номер:
b6cc1191cba64cfa9e4408027a6bc3e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-31-001500-b.a1
Назва:
СКАРГА на прийняте рішення згідно протоколу тендерного комітету № 149/17 від 24 квітня 2017 р. про визначення переможця
Скарга:
Антимонопольний комітет України,
Постійно діюча колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
телефон: (044) 251-62-62
факс: (044) 520-03-25
канцелярія: (044) 251-62-40
http://www.amc.gov.ua
e-mail: slg@amcu.gov.ua
Суб’єкт оскарження:
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»
Код ЄДРПОУ: 31720260 03057, Україна, м. Київ, вул. Смоленська, 31/33
Телефон: (044) 538-00-08; факс: (044) 538-00-07
Замовник:
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб Україна,
04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців буд. 17
Телефон: (044) 333-35-95 e-mail: Bashchev@fg.gov.ua
Відомості про процедуру закупівлі:
Відкриті торги на закупівлю «Послуги провайдерів за кодом
ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту сайтів Фонду
від зловмисних атак (Ddos-атак))».
СКАРГА
на прийняте рішення згідно протоколу тендерного комітету
№ 149/17 від 24 квітня 2017 р. про визначення переможця
Скарга подається у порядку, встановленому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Фондом гарантування вкладів фізичних осіб було проведено закупівлю за процедурою Відкриті торги на закупівлю «Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту сайтів Фонду від зловмисних атак (Ddos-атак))».
Оголошення про проведення процедури закупівлі розміщено через авторизований електронний майданчик на веб- порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28 лютого 2017 № UA-2017-02-28-000947-b за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-31-001500-b
Тендерна документація затверджена протоколом засідання тендерного комітету від «31» березня 2017 року.
18 квітня 2017 року відбувся аукціон щодо даної процедури закупівлі.
Відповідно до реєстру пропозицій та протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. Спільне українсько-німецьке підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ» (надалі – СП «ІНФОКОМ»)
2. Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»
3. Товариство з обмеженою відповідальністю "АДАМАНТ"
Згідно Протоколу Засідання Тендерного Комітету Фонду гарантування вкладів фізичних осіб №149/17 від 24 квітня 2017 року визначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції відділом договорів та тендерних процедур фінансового департаменту на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутності підстави для відмови в участі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та департаментом інформаційних технологій (службова записка від 21.04.2017 року №29/040-78-сз) на відповідність технічним вимогам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиції СП «ІНФОКОМ» відповідає усім вимогам тендерної документації. Тендерну пропозицію СП «ІНФОКОМ» було визнано як таку, що відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю «Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту сайтів Фонду від зловмисних атак (Ddos-атак)), та як наслідок СП «ІНФОКОМ» визнано переможцем процедури «відкриті торги» на закупівлю «Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту сайтів Фонду від зловмисних атак (Ddos-атак)) та затверджено рішення про намір укласти договір.
ПрАТ «ДАТАГРУП», як учасник процедури «відкритих торгів» на закупівлю «Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту сайтів Фонду від зловмисних атак (Ddos-атак)) не погоджується із зазначеним рішенням та вважає, що таке рішення було прийнято Замовником з порушенням вимог ст. 30 Закону щодо обов′язку Замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. До зазначеного висновку ПрАТ «ДАТАГРУП» дійшло зважаючи на те, що при розгляді тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною Замовником не було враховано ряд фактів, які вказують на те, що тендерна пропозиція СП «ІНФОКОМ» не відповідає вимогам тендерної документації, а отже рішення тендерного комітету Замовника № 149/17 від 24 квітня 2017 року про визначення переможцем СП «ІНФОКОМ» призвело до порушення Замовником Статті 30 Закону і фактично воно є нікчемним з підстав, наведених нижче в цій скарзі.
Пункт 3 розділу Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Замовника містить умови щодо відхилення тендерних пропозицій, а саме: «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»
Замовником оголошено тендер на Послуги провайдерів за кодом ДК 021:2015 – 72410000-7 (послуги захисту сайтів Фонду від зловмисних атак (Ddos-атак)). Технічні вимоги до надання таких послуг наведені в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та додатку до проекту договору, запропонованого до укладення переможцю. Відповідно до статті 16, 17 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (окремий файл).
Додатком 2 в свою чергу, передбачено наступне:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 1.1. Довідка, складена учасником у довільній формі, із зазначенням кількості виконаних договорів щодо предмету аналогічному предмету закупівля, а також із зазначенням предмета договору, назви замовника, його адреси та контактних телефонів.
1.2. Оригінали або копії листів-відгуків (не менше 2) від підприємств, установ та організацій щодо надання Учасником послуг аналогічних предмету закупівлі протягом останніх 3 років.
2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 2.1. Довідка, складена учасником у довільній формі, щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання.
2.2. Довідка Національної комісії з питань регулювання зв’язку України про внесення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
2.3. Атестат відповідності від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації щодо Захищеного вузлу Інтернет доступу.
2.4. Довідка, завірена печаткою підприємства, щодо наявності у Учасника власного рішення для захисту Інтернет трафіку від Ddos-атак (у довільній формі, із детальним описом роботи даної системи, схеми, функціоналу, тощо);
2.5. Довідка/Висновок від незалежної профільної Організації щодо підтвердження наявності у Учасника такої системи.
3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3.1. Довідка, складена учасником у довільній формі, із зазначенням наявності працівників відповідної кваліфікації для виконання вимог технічного завдання.
Довідка повинна містити ПІБ працівника, посаду, освіту, стаж роботи у учасника, стаж роботи на ринку відповідних послуг.
Відповідно до ст. 3 чинного Закону, головними принципами здійснення закупівель є:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до статті 30 Закону в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Детально вивчивши тендерну пропозицію СП «ІНФОКОМ» нами було виявлено ряд порушень, що підтверджують не відповідність даної пропозиції умовам тендерної документації та які повинні були б призвести до її відхилення Замовником.
Не відповідність тендерної пропозиції СП «ІНФОКОМ» умовам тендерної документації підтверджується наступним:
По-перше, щодо п.1 таблиці, а саме вимоги надання Довідки, складеної учасником у довільній формі, із зазначенням кількості виконаних договорів щодо предмету аналогічному предмету закупівля, а також із зазначенням предмета договору, назви замовника, його адреси та контактних телефонів, компанією СП «ІНФОКОМ» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів де зазначено договори з двома замовниками, предметом договорів з якими були послуги доступу до захищеного вузла Інтернет-доступу та послуга із захищеного доступу до мережі Інтернет через захищений вузол Інтернет-доступу. Зазначений предмет договору не відповідає предмету закупівлі та не є аналогічними договорами щодо предмету закупівлі з наступних підстав:
Відповідно до положень чинного законодавства України та вимог нормативних документів з питань технічного захисту інформації, у тому числі Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93, дана послуга повинна відповідати встановленим вимогам чинного законодавства та мати відповідний атестат відповідності, виданий на підставі експертного висновку. Також зазначаємо, що відповідно до статті 5 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» на вимогу володільця інформації (Замовника) власник системи (Виконавець) повинен надати відомості щодо захисту інформації в системі для визначення їх у договорі. Захищений вузол інтернет доступу згідно вимог чинного законодавства України повинен мати атестат відповідності. Відповідно до вимог законодавства у сфері захисту державних інформаційних ресурсів у мережах передачі даних власник (розпорядник) інформаційної системи повинен забезпечити захист інформації, яка є власністю держави, і оброблюється (зберігається, передається) цією системою. При цьому, згідно з встановленим порядком захисту державних інформаційних ресурсів в інформаційно-телекомунікаційних системах (наказ Департаменту №76 від 24.12.01, зареєстрований в Мін’юсті 11.01.02 за №27/6315) оброблення державних інформаційних ресурсів в інформаційних системах, у тому числі їх передавання з використанням мереж передачі даних, дозволяється тільки після впровадження в цих інформаційних системах комплексної системи захисту інформації (далі – КСЗІ) та отримання ними атестату відповідності, який видає Департамент за результатами проведення державної експертизи. Державна експертиза КСЗІ проводиться згідно з вимогами "Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації" (наказ Департаменту №62 від 29.12.99, зареєстрований в Мін’юсті 24.01.00 за №40/4261). Порядок створення КСЗІ об’єкта інформаційної діяльності та зміст відповідних робіт визначено НД ТЗІ 3.7-003-05 „Порядок проведення робіт із створення комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі”.
Атестатом відповідності повинно бути підтверджено, що комплексна система захисту інформації ЗВІД щодо відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні з відповідним функціональним профілем захищеності та рівнем гарантій оцінки коректності реалізації функцій захисту. Тобто, наявність у СП «ІНФОКОМ» атестату відповідності не є підтвердженням можливості виконання функції захисту від зловмисних атак (Ddos атак).
Отже, зазначені у Довідці СП «ІНФОКОМ» предмети договорів із замовником не відповідають предмету закупівлі, оскільки не передбачають надання послуг захисту від зловмисних Ddos атак, та відсутні підстави для прийняття Довідки СП «ІНФОКОМ» про наявність досвіду виконання аналогічних договорів як така, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції СП «ІНФОКОМ» вимогам тендерної документації Фонду гарантування вкладів.
Це також стосується і вимог п. 1.2. Таблиці 1. Додатку 2. Тендерної документації, а саме надання оригіналів або копії листів-відгуків (не менше 2) від підприємств, установ та організацій щодо надання Учасником послуг аналогічних предмету закупівлі протягом останніх 3 років, для виконання яких СП «ІНФОКОМ» надало два листи-відгуки жоден з яких не стосується послуг з предмету закупівлі. Що також є не виконанням вимог Тендерної документації Замовника.
По-друге, щодо п.2 таблиці 1 Додатку №2 Тендерної документації про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, передбачено надання відповідних довідок згідно переліку. Згідно Довідки СП «ІНФОКОМ» щодо п.2.4. таблиці про наявність в Учасника рішення для захисту Інтернет трафіку від DDos атак зазначено, що СП «ІНФОКОМ» в якості апаратного рішення захисту від DDos атак використовує рішення Juniper Networks@ DDos Secure, за допомогою якого буде виконуватись Технічне завдання згідно тендерної пропозиції. Натомість, зазначена інформація щодо наявності цього обладнання у СП «ІНФОКОМ» відсутнє в його Довідці згідно п.2.1. про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання. Проте, в зазначеній Довідці СП «ІНФОКОМ» надало перелік іншого обладнання (від іншого виробника та/або іншого призначення) яке фізично не може виконувати функцію захисту Інтернет трафіку від DDos атак.
Отже, фактично СП «ІНФОКОМ» пропонує технічне рішення на базі обладнання якого в нього фізично нема в наявності, оскільки зазначене рішення може бути реалізоване виключно на базі обладнання Juniper Networks@ DDos Secure.
Також бачимо порушення вимог зазаначених в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме надання Довідки/Висновоку від незалежної профільної Організації щодо підтвердження наявності у Учасника такої системи. В якості довідки від незалежної профільної організації СП «ІНФОКОМ» подано лист від ТОВ «АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН» згідно якої СП «ІНФОКОМ» зазначено, тільки те, що для захисту від DDos атак використовується програмно-апаратний комплекс Juniper J-DDOS-SEC-AP2.
Щодо зазначеного листа важливо звернути особливу увагу на два факти:
1. Зміст даного листа викладений некоректно, без детальних досліджень та профільного аналізу системи.
2. Підтвердження наявності обладнання або програмно-апаратного комплексу Juniper J-DDOS-SEC-AP2, який використовується для захисту СП «ІНФОКОМ» на базі рішення Juniper Networks@ DDos Secure фактично відсутнє в пропозиції від імені СП «ІНФОКОМ». Тобто надана документація тендерної пропозиції вводить в оману Замовника та інших учасників тендерної процедури, оскільки доводить до помилкового висновку про те, що у власності та матеріально-технічній базі СП «ІНФОКОМ» перебуває Juniper J-DDOS-SEC-AP2. Натомість, здійснивши детальний аналіз тендерної пропозиції СП «ІНФОКОМ» дозволяє дійти вірного висновку про те, що надані документи не підтверджують жодним чином наявність у власності чи матеріально-технічній базі СП «ІНФОКОМ» обладнання чи програмно-апаратного комплексу, який дозволяє виконати умови тендерної документації.
3. ТОВ «АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН» не є незалежною професійною організацією, є системним інтегратором апаратних рішень в області передачі, захисту та відображення інформації. Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань до видів діяльності зазначено товариства відноситься:
Код КВЕД 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням (основний);
Код КВЕД 46.52 Оптова торгівля електронним і телекомунікаційним устаткованням, деталями до нього;
Код КВЕД 95.11 Ремонт комп'ютерів і периферійного устатковання;
Код КВЕД 95.12 Ремонт обладнання зв'язку;
Код КВЕД 62.02 Консультування з питань інформатизації;
Код КВЕД 62.03 Діяльність із керування комп'ютерним устаткованням;
Код КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.
Отже, враховуючи зазначене, необхідно дійти вірного висновку про те, що ТОВ «АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН» не є та не може виступати в якості незалежної професійної організації, а також наданий лист не може бути підтвердженням наявності необхідної матеріально-технічної бази у СП «ІНФОКОМ». До того ж, зазначений висновок підтверджує невиконання СП «ІНФОКОМ» вимог тендерної документації щодо надання довідки незалежної професійної організації.
По четверте, в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну». Згідно ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Згідно ст. 5 Закону України про електронні документи електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Згідно ст. 6 Закону України про електронні документи для ідентифікації автора електронного документа може використовуватись електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. На електронну форму тендерної пропозиції Спільного українсько-німецького підприємства в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ» не було накладено електронного підпису.
По п’яте, В Додатку 2 до тендерної документації є вимога, що всі документи (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій), які учасник подає для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, іншим вимогам та відсутності підстав для відмови в участі у торгах повинні на всіх аркушах мати відбиток печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки) та підпис уповноваженої особи.
Дана вимога була порушена при наданні Спільним українсько-німецьким підприємства в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ» наступних документів:
- Довідка про підтвердження відповідності Тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (відсутні відбиток печатки та підпис уповноваженої особи на 1-й і 2-й сторінках).
- Згода з проектом договору (відсутні відбиток печатки та підпис уповноваженої особи на 1-4-й сторінках).
Варто відзначити, що дані порушення не є формальними (несуттєвими) помилками, так як в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації чітко визначено, які помилки можна вважати формальними (несуттєвими).
Також була порушена вимога тендерної документації щодо розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме в п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» боло передбачено завантаження файлів з дотриманням деякої послідовності, а саме:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком № 2 до тендерної документації;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно з Додатком № 2;
- тендерна (цінова) пропозиція згідно з Додатком № 3;
- згода Учасника з проектом договору відповідно до Додатку № 4.
- повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.»
Дана вимога не була виконана СП «ІНФОКОМ» так як послідовність файлів, що стосуються тендерної пропозиції були завантажені не у відповідності до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 7 статті 28 Закону «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Стаття 30 Закону, в свою чергу встановлює умови відхилення тендерних пропозицій, а саме Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) Учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) Переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто, за результатом розгляду тендерної пропозиції СП «ІНФОКОМ» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію такого учасника.
Враховуючи наведене вище,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника СП «Інфоком» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Прийняти дану скаргу до розгляду та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки:
1. Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги до органу оскарження;
2. Копія Довіреності на право представляти інтереси Скаржника;
3. Електронний витяг з ЄДРПОУ ТОВ «Айті Бізнес Солюшн»;
4. Рішення тендерного комітету № 149/17 від 24 квітня 2017 р. про визначення переможця;
5. Копія тендерної документації в електронному вигляді у форматі pdf.
ПрАТ «ДАТАГРУП»
Заступник генерального директора М.Л. Сакович
М. П.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 28.04.2017 14:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2017 14:15