• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сир кисломолочний

Завершена

117 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 588.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2020 16:02 - 29.12.2020 16:06
Вимога
Залишено без розгляду

неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"

Номер: b5e5d40ffc154cbca0846ab71454741a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-003875-a.b3
Назва: неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на відхилення пропозиції МПП "Ритм" на підставі незаконно прийнятих рішень з посиланням на законодавчі документи, які втратили свою чинність!!! Відхилення пропозиція Учасника з повним законним комплектом документів, чинних на момент проведення процедур та визначати переможцем іншого Учасника , який у своєму складі не має жодних власних документів!!! навіть ДОГОВІР ВЕТЛІКАРНІ, який учасник переможець надає у складі своєї пропозиції, є у правовій формі нікчемним та укладений на іншу фізичну особу підприємсця, який жодного відношення до даної закупівлі не має, ВІДСУТНІЙ у переможця-учасника даної закупівлі!!!! ... щодо предмету закупівлі - надаємо скриншот Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708, та Вимагаємо ознайомитися з ним! ... у разі не усвідомлення норм даного Наказу пропонуємо Уповноваженій особі звернутися за юридичними послугами до відповідних організацій. Виходячи з вище викладеного, МПП "Римт" вимагає переглянути своє рішення щодо визначення переможця спрощеної закупівлі для уникнення порушення норм чинноо законодавства України, а саме ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення норм ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 3807e6cae435452fb9fa7caa8d3a0945
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-003875-a.a2
Назва: Порушення норм ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно частини сьомої статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення потенційними Учасниками звернення до Замовника за розясненнями або вимогами, ЗОБОВЯЗАНИЙ надати розяснення на звернення учасника спрощеної закупівлі, та/або внести зміни до оголошення. В свою чергу дана Вимога Закону України виконана не була.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"

Номер: d6d3b592080d4846b8afda29bb2631c0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-003875-a.a1
Назва: неправомірне відхилення пропозиції МПП "Ритм"
Вимога:
Відповідно закупівлі №UA-2020-12-22-003875-a та протоколу відхилення пропозиції Учасника МПП "Ритм" повідомляємо наступне: 1) Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В зв’язку з чим Скаржник надав у складі Тендерної пропозиції «Лист роз’яснення щодо ненадання договору послуг Ветлікарні». Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України «Про ветеринарну медицину» (№2498-XII від 25.06.1992 року у чинній Редакція від 16.10.2020) дія цього Закону не поширюється на продукти тваринного походження для споживання людиною. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про ветеринарну медицину» продукти тваринного походження для споживання людиною - м’ясо, м’ясні продукти, желатин, яйця, яйцепродукти, молоко, молочні продукти, риба, рибні та морепродукти, мед та інші продукти тваринного походження, призначені для споживання людиною. Необхідно відмітити, що молочні продукти — продукти, одержані із молока або молочної сировини, які можуть містити харчові добавки, необхідні для виробництва, за умови, що ці добавки ні частково, ні повністю не замінюють складові молока (молочний жир, молочний білок, лактозу). До молочної продукції відносяться: молоко питне; вершки; молоко і вершки сухі; масло вершкове і жир молочний; сир твердий, напівтвердий, м’який, підплавлений, плавлений і кисломолочний; кисломолочні продукти (йогурт, кефір, ацидофілін, ряжанка, кумис, сметана, простокваша, варенець); морозиво молочне, вершкове, пломбір; консерви молочні; сироватка молочна; десерти і пасти молочні; казеїн; лактоза. Аналізуючи вимоги ст. 3 Закону України «Про ветеринарну медицину», якою визначено основні завдання держави в галузі ветеринарної медицини та з урахуванням інформації про державний контроль, можна прийти до висновку, що будь-які дії з боку ветеринарних лікарень в напрямку продуктів тваринного походження для споживання людиною ВІДСУТНІ. В свою чергу, наголошуємо, що предметом закупівлі згідно код ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (вершкове маслофасоване в оригінальній упаковці по 200 г на 2021 рік), що є продуктом тваринного походження для споживання людиною. Крім того, необхідно додатково зазначити, що державний ветеринарний інспектор здійснює державний контроль щодо харчових продуктів тваринного походження та живих тварин відповідно розділу VІ. Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18 травня 2017 року (зі змінами), а не Закону України «Про ветеринарну медицину». Скаржник наголошує, що провадить діяльність відповідно до наданого в тендерній пропозиції документу дозвільного характеру, а саме: Експлуатаційного дозволу «зберігання та реалізація харчових продуктів тваринного походження» у зв’язку з чим не має законодавчих підстав для укладення Договору про надання послуг ветлікарні. Укладення такого договору за вимогою Замовника цієї закупівлі матимуть негативні наслідки для обох сторін даної Угоди, тому Скаржником було надано Лист роз’яснення, яким Замовник знехтував з причини некомпетентності в даному питанні, або з причин порушення пункту 6 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» так як дана вимога завідома є корупційною як зі сторони Замовника, так і зі сторони Ветеринарної лікарні, у разі підписання такого Договору з учасником закупівлі, який не займається видом діяльності, державний контроль за яким покладено на Органи державного управління в галузі ветеринарної медицини, а саме згідно статті 3 Закону України «Про ветеринарну медицину». 2) Відповідно оголошення по даній закупівлі Замовник вимагав надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі лише Переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю. 3)3) 19 червня 2020 року вступив в дію Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі - Наказ № 708). Наказ №708 затверджує новий порядок визначення предмета закупівлі. В цей же час втратив чинність Наказ № 454 від 17.03.2016. Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Код складається з 8 цифр. Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Натомість перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y). Виходячи з вище викладеного предметом закупівлі є Сирні продукти, в склад яких входить Сир кисломолочний, тому предмет закупівлі відповідає вимогам та листу Держпродспоживслужби. Виходячи з вище викладеного, МПП "Ритм" Вимагає анулювати прийняте неправомірне рішення, щодо відхилення пропозиції Учасника та діяти відповідно до чинних Законів України. У разі ігнорування даної вимоги Учасник буде змушений звернутися до відповідних органів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1.Повідомляємо Вас МПП "Ритм", що вимоги, які висуває замовник, покликані мінімізувати усі можливі ризики, які стосуються постачання продуктів харчування у дитячі садки та школи та допоможуть уникнути негативних наслідків в соціальній сфері, що забезпечує безпеку харчування дітей та належну якість. Замовник не може ризикувати та нехтувати безпекою поставки якісної продукції до дошкільних закладів. Замовник уникає будь-яких ризиків, які могли би завдати шкоди здоров’ю та життю дітей дошкільного віку. Дана вимога пов’язана з метою убезпечення поставки неякісної продукції до дошкільного закладу та не нанесення шкоди здоров’ю та життю дітей дошкільного віку, а також з метою забезпечення проведення державної ветеринарно-санітарної експертизи продукції, яка підтверджує якість продукції та належне зберігання та транспортування продукції тваринного походження та риби. Відповідно до Наказу № 51 від 23.06.2003 «Про внесення змін до Положення про державний ветеринарний нагляд та контроль за діяльністю суб’єктів господарювання щодо забою тварин, переробки, зберігання, транспортування й реалізації продукції тваринного походження» ветеринарний лікар має в своїх обов’язках на об’єктах громадського харчування і торгівлі (холодильниках, продовольчих складах, базах, кулінарних цехах, магазинах, супермаркетах тощо), де проводиться реалізація сировини тваринного походження або її первинна переробка здійснювати такі функції: - Проведення епізоотологічної і ветеринарно-санітарної оцінки підприємств, де здійснюється виробництво, зберігання та реалізація продукції тваринного походження, а за необхідності й підприємств-постачальників. - Контроль за виконанням цими підприємствами відповідних ветеринарно-санітарних заходів (дезінфекція, дезінсекція, дератизація тощо). - Визначення відповідності продукції супровідним документам, наявності та достовірності ветеринарно-санітарної експертизи (ветеринарно-санітарний огляд, а за необхідності - й органолептична оцінка). - Контроль за санітарним станом транспортних засобів, тари, ємностей та іншого інвентарю, який використовується при перевезенні сировини або харчових продуктів тваринного походження. - Контроль за дотриманням ветеринарно-санітарних вимог при виготовленні харчових продуктів тваринного походження. - Вибірковий лабораторний контроль сировини та харчових продуктів тваринного походження за умови їх сумнівної якості та безпеки, а також при порушенні ветеринарно-санітарних вимог у процесі приймання, переробки, зберігання та реалізації. - Видача висновків про можливість подальшого використання продукції сумнівної якості та безпеки з урахуванням аналізу отриманих результатів лабораторних досліджень (направлення на знезараження, промислову переробку, утилізацію тощо). - Контроль за недопущенням до реалізації продукції з вичерпаним терміном придатності. - Оформлення в установленому порядку ветеринарних документів визначеного зразка на сировину та харчові продукти тваринного походження при їх реалізації на інших підприємствах, територіях. - Контроль за ветеринарно-санітарним станом холодильного обладнання, дотриманням температурних режимів зберігання з веденням відповідної документації". Отже виходячи з вищевикладеного, будь-який постачальник продукції на всіх об’єктах громадського харчування і торгівлі (холодильниках, продовольчих складах, базах, кулінарних цехах, магазинах, супермаркетах тощо) мають проходити контроль в державній ветеринарній службі, де вільно можуть укласти договір про надання ветиринарних послуг. Тому вимога про укладання вищевказаного договору не є корупційною та дискримінаційною. 2.В оголошені про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагав Погодження Н.Каховської Держспоживслужби на постачання продуктів харчування стосовно предмета закупівлі на 2021 рік., предмет закупівлі сир кисломолочний від 9%. В пропозиції МПП «РИТМ» погодження Держспоживслужби не вказано процент жиру сиру кисломолочний, який дозволяється постачати до закладів освіти, що не відповідає вимогам стосовно предмета закупівлі. Сир кисломолочний, який постачається у дитячі садки не може бути нижчий ніж 9%, згідно НАКАЗУ від 17.04.2006 N 298/227 Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. Закупівля стосується постачання продуктів харчування у дитячі садки та школи і замовник не може ризикувати та нехтувати безпекою поставки якісної продукції до дошкільних закладів. Замовник уникає будь-яких ризиків, які могли би завдати шкоди здоров’ю дітей дошкільного віку. Дана вимога пов’язана з метою убезпечення поставки неякісної продукції до дошкільного закладу.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні