-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
велосипеди
Завершена
20 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період оскарження:
27.03.2017 13:27 - 29.03.2017 13:32
Скарга
Залишено без розгляду
Дискрімінація Учасників торгів
Номер:
ef5c2a15e88044f38d608120a1405334
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-27-000256-a.b4
Назва:
Дискрімінація Учасників торгів
Скарга:
Шановний Замовник!
По перше, Учасник не надав пояснювального листа з технічними параметрами предмету закупівлі.
По друге, якщо Ви ігноруєте правила, які самі й встановили, та обираєте переможця торгів, який запропонував модель по технічним параметрам, яка кардинально відрізняється та не підлягає під параметри описані в документації про закупівлю, я вважаю, що Ви дискредитуєте інших учасників. З вищесказаного ФОП Волошинов Р.В. вимагає від Замовника дискваліфікувати учасника ФЛП Тохтамыш Кирилл Павлович.
Пов'язані документи:
reviewers
- Рішення по скарзі UA-2017-03-27-000256-a.b4.pdf 05.05.2017 10:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2017 09:59
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.05.2017 10:37
Скарга
Залишено без розгляду
Пропозиція учасника не відповідає вимогам закупівлі
Номер:
b1df09115e1443cab8cd963e81fe412b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-27-000256-a.b3
Назва:
Пропозиція учасника не відповідає вимогам закупівлі
Скарга:
Шановний Замовник, поясніть будь ласка з якого принципу обирався переможець, адже:
Пропозиція Учасника ФЛП Тохтамыш Кирилл Павлович, в якій зазначена модель Pride XC-1.0 не відповідає вимогам тендерної докумментації, а саме: Виробник Pride. Magellan. TREK, матеріал рами алюміній, клас гірські велосипеди, однопідвісний, розмір колеса «26», розмір рами «18-19», відстань між осями не менше 980 мм, тип гальм колодкові. Модель Pride XC-1.0 це міський, а не гірський велосипед, має стальну раму, а не алюмінієву. Істочник сайт завода виробника http://www.pridebikes.com/gornyiy-velosiped-pride-xc-10
З вищесказаного ФОП Волошинов Р.В. вважає, що Замовник порушив умови закупівлі обравши Учасника, який надав товар не належної якості дешевший, ніж той, який вимагався характеристиками зазначених в документації про закупівлю, при цьому було порушено ключове правило електронних закупівель рівні умови між учасниками.
Пов'язані документи:
Учасник
- Predlozhenie_Gaysin2 (1).jpg 04.04.2017 16:20
- UA-2017-03-27-000256-a.b3.pdf 04.05.2017 17:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2017 16:20
Вирішення:
Вказані Переможцем технічні характеристики у доданих файлах відповідають технічним характеристикам, які були заявлені Замовником
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.05.2017 17:57
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Вимога
Номер:
050129a121b24e919b52be31581d63f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-27-000256-a.c1
Назва:
Вимога
Скарга:
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у справі № 1951-р/пк-ск від 30.10.2015, встановлено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повино бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Просимо внести зміни до технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі та привести їх у відповідність до чинного законодавства
Пов'язані документи:
reviewers
- РІШЕННЯ.docx UA-2017-03-27-000256-a.c1.pdf 19.04.2017 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2017 17:34
Вирішення:
Допорогові закупівлі здійснюються згідно Положення про здійснення допорогових закупівель, яке затверджено наказом №35 ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 року. Згідно частини 6.4 пункту 6 даного Положення: "Вимоги до предмета закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Відповідно обов`язку вказувати аналоги та/або еквіваленти у допорогових закупівлях Замовник не має.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.04.2017 15:37
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"
Номер:
0cb39e84a76548c2b8e22a58c1ae90ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-27-000256-a.c2
Назва:
специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"
Вимога:
Про публічні закупівлі Верховна Рада України; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 22. Тендерна документація 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2017 13:11
Вирішення:
Ви ссилаєтесь на Закон України "Про публічні закупівлі", який застосовується для післяпорогових закупівель, тобто тих, де "вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень" (ч.1 ст. 2 вищевказаного Закону), а в даному випадку вартість закупівлі становить 20000 грн., тобто вона є допороговою і здійснюється відповідно до Положення про здійснення допорогових закупівель, яке затверджено наказом №35 ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 року. Згідно частини 6.4 пункту 6 даного Положення: "Вимоги до предмета закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Відповідно обов`язку вказувати аналоги та/або еквіваленти у допорогових закупівлях Замовник не має.
Статус вимоги:
Не задоволено