-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 (канцелярське приладдя)»
Завершена
174 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 870.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 870.00 UAH
Період оскарження:
12.04.2017 14:10 - 18.04.2017 14:15
Вимога
Відхилено
Щодо безпідставного відхилення
Номер:
33dbb8b48bd5402b819bd08496643193
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-12-000412-c.b1
Назва:
Щодо безпідставного відхилення
Вимога:
Стосовно 1. Довідки про досвід виконання аналогічних договорів: Вами у п.1 Додатку №2 Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією було зазначено: «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, наданого у наступній таблиці, завіреній підписом керівника або уповноваженої посадової особи та відбитком печатки Учасника (у разі наявності )» та додана таблиця. У завантажених файлах була надана Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з додаванням таблиці за формою викладеною Замовником у Документації. 2. Довідки про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на закупівлю: «Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 (канцелярське приладдя)» складено за формою викладеною Замовником у Додатоку № 1, з зазначенням товару, відповідно до поданої Цінової пропозиції. 3. Згода з проектом договору Зважаючі на вимогу п.9 Тендерної документації «Разом з пропозицією учасник подає документ про згоду з проектом договору (Додаток № 4 до документації), засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (у разі наявності1)», Учасником була надана Згода з проектом договору у вигляді довідки, зважаючи на те, що Замовник не вимагав Проект договору, а тільки згоду, яка була надана та засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою. 4. Цінова пропозиція, подана, відповідно до Додатоку № 3 Цінова пропозиція Документації Замовника. Вимоги, стосовно нумерації її аркушів документація Замовника не містить. Товар був запропонований у відповідності до технічних вимог Замовника, а виробник, термін придатності в деяких найменуваннях не були зазначені, тому що це не вимагалось Документацією Замовника. Просимо вас керуючись ст 3 Закону України «Про Публічні закупівлі», зважаючи на наявність всіх необхідних документів, які вимагав Замовник, Переглянути рішення, щодо Дискваліфікації ТОВ «Культтовари +». У разі бездіяльності замовника ми будем вимушені залишити негативний відгук та подати скаргу на https://dozorro.org.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2017 10:07
Вирішення:
1. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів (в пропозиції на закупівлю учасника – «довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів») ТОВ «Культовари+» складена не за формою, передбаченою умовами документації на закупівлю, а саме: додані не передбачені формою примітки.
2. В порушення п.7 документації для проведення допорогової закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 (канцелярське приладдя)» характеристики окремих видів товарів, запропонованих ТОВ "Культтовари+" не відповідають технічним та якісним вимогам Замовника, що чітко обумовлені в Додатку №1 до документації на допорогову закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 (канцелярське приладдя)». Зокрема, вами не вказано виробника товару «Оснастка д-круглої печатки 40 мм 4940/4924 син.»; в характеристиці товару «Олівець ч/гр.Delta by Axent з гумкою, НВ D2100 21397/100» відсутній показник «загострений»; характеристика товару «Маркер текст. «BuroMax», а саме ширина лінії вказана 2-4 мм, в той час як Замовником вимагалося 1-4,6 мм; не вказано термін придатності в характеристиках товару «Маркер перман. BuroMax 0,6 мм д/CD/DVD BM.8701-01 чорн./12, в той час як Замовником був обумовлений строк придатності «3 роки», а також товщина лінії, що вимагалася Замовником становить 0,5 мм, в той час як у запропонованому вами товарі ця характеристика становить «0,6мм»; в описі товару «Стругачка KUM п/м з контейн. кругла 01370 210 К/12» відсутні такі технічні характеристики як «має можливість заміни точили» та не вказано, чи присутній отвір для олівців на точилі.
3. Відповідно до п.9 документації на допорогову закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 (канцелярське приладдя)» Замовником чітко визначено, що «Разом з пропозицією учасник подає документ про згоду з проектом договору (Додаток № 4 до документації), засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою учасника (у разі наявності1)», тобто заповнений у відповідності до документації на закупівлю проект договору і є документом про згоду з його умовами. Окрім того, для засвідчення згоди з умовами договору, Замовником було передбачено заповнення відповідних полів на кожній його сторінці. Також, приміткою до Додатку № 4 документації на допорогову закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 (канцелярське приладдя)» передбачено заповнення Учасником всіх граф договору, окрім дати його укладання та власних розрахункових (банківських) реквізитів. Тобто, надання довідки про згоду з умовами договору, є порушенням затверджених Замовником вимог до допорогової закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 (канцелярське приладдя)».
4. У примітці Додатку №3 до документації на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 (канцелярське приладдя)» визначено, що «Цінова пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумерована та скріплена печаткою (за наявності)». Ваша Цінова пропозиція не пронумерована та окремі види товару (див.п.2 відповіді) не відповідають технічним вимогам Замовника на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 (канцелярське приладдя)».
Статус вимоги:
Відхилено