• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони території , а також об’єктів та іншого майна за адресою: проспект Праці,3 м.Дніпро

Завершена

750 819.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 508.20 UAH
Період оскарження: 22.12.2020 15:45 - 08.01.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: c68b9f04d36643369ef69f22229786a1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-017197-c.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо тендерний комітет КП УРЕА ДМР надати обґрунтоване пояснення з наданням калькуляції (з урахуванням всіх податків, видатків, накладних витрат та прибутку) ціни переможця торгів учасника ТОВ «АЛЬФА СФЕРА ОХОРОНА», яка за результатами аукціону становить 349962,00 грн/8760 люд.год.= 39,95 грн./година приймаючи до уваги і за аналогією зазначеного нище дискваліфікаційного рішення КП УРЕА ДМР стосовно учасника з невідповідною законодавству ціною 38,93 грн/година, а також з урахуванням зазначеної УРЕА в розрахунку ціни 46,58 грн./година як мінімально можливої ціни надання послуг без порушення трудового та податкового законодавства: «На розміщену ТОВ ОФ «КГБ-капітал» в електронній системі закупівель ВИМОГУ про «Оскарження щодо відхилення Замовником закупівлі КП «УРЕА» пропозиції ТОВ ОФ «КГБ-капітал» такою, що містить аномально низьку ціну» (далі за змістом «Оскарження), опрацьовано, та повідомляємо про таке. По суті наведеного в Оскарженні повідомляю наступне. Стосовно ціни Учасника на початковому етапі: - Замовником здійснено аналіз ціни Охоронних послуг, згідно Цінової пропозиції (№2 від 06.01.2021 р.) за яку Учасник згоден був надати зазначені послуги на початковому етапі аукціону, і яка становить 44,99 грн./люд.год. при загальному обсязі послуг 8760 люд.год. Так мінімальна собівартість Охоронних послуг повинна включати прямі витрати (згідно ПСБО 16 "Витрати"): 1.Витрати з оплати праці найманим працівникам, що безпосередньо зайняті у наданні послуг (охороники): Розмір мінімальної заробітної плати, згідно ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», з 01.01.2021 року, в погодинному вимірі становить – 36,11 грн./год., з 01.12.2021 року 39,12 грн./год., тобто середньозважений розмір заробітної плати у погодинному вимірі у 2021 році становить – 36,36 грн./год., обсяг послуг, згідно тендерної документації становить – 8760 людино – годин: 36,36 грн./год.* 8760 люд.год. = 318513,60 грн. 2.Нарахування на заробітну плату (ЄСВ – 22 %): 318513,60*22 % =70073,00 грн. 3.Усього витрат 388586,59 грн. 4.Витрати, пов’язані зі сплатою Єдиного податку за ставкою 5% =19429,33 грн. 5.Таким чином, мінімальна вартість послуг з охорони має становити – 408015,92 грн., вартість 1 люд. год. – 46,58 грн. Ціна, за якою Учасник був згоден надати послуги, на початковому етапі становить 44,99 грн./ люд.год., і яка не могла забезпечить відшкодування прямих витрат включених до мінімальної собівартості послуг з охорони оплати праці на 3,41 %; Ціна за результатами аукціону становить – 340 999,00грн./8760 люд./год.= 38,93 грн./люд.год, і яка не забезпечить відшкодування прямих витрат включених до мінімальної собівартості послуг з охорони оплати праці на 16,42 %; Окремо зазначаємо, що у наданому розрахунку не враховані витрати передбачені ст.107, 108 КЗпП) А згідно умов Тендерної документації, до кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору». З огляду на зазначене, ураховуючи, те що Учасником не надано будь яких обґрунтувань, надання яких передбачається частиною 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за змістом «Закон»). Враховуючи, те, що у Законі немає виключного переліку документів, які можуть бути обґрунтуванням аномально низької ціни, Учасник сам визначає, що може бути обґрунтуванням аномально низької ціни, у т.ч.: 1.підтвердження отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством; 2.підтвердження сприятливих умов, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3.підтвердження застосування технологічного процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва, завдяки яким була досягнута економія. Замовник може відхилити пропозицію Учасника з аномально низькою ціною, якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості; Враховуючи те, що з боку Учасника, не надано жодних обґрунтувань, (у т.ч. будь яких розрахунків, не наведено жодних показників, що свідчили б про отримання прибутку в попередніх періодах та його використання, отримання іншого доходу для забезпечення надання Охоронних послуг належної якості за цією закупівлею у відповідності до вимог ТД і т.і.), КП «УРЕА», як «Замовник» відхилив Тендерну пропозицію Учасника, відповідно до ч.14. ст.29 та п. 1 ч.1 ст 31 Закону з підстав неналежного обґрунтування аномально низької ціни, що прирівнюється до її ненадання.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: 11313b8997bc4095aa5cbc6a6b2de40f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-017197-c.b2
Назва: Оскарження
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ОХОРОННА ФІРМА " КГБ - КАПИТАЛ" 49000,м. Дніпро, пр-т. Д. Яворницького 76-а. тел.+380504515976, код ЄДРПОУ 31780644, п/р UA823052990000026000050350264, в АТ КБ «Приватбанк", м.Дніпро, Ліцензії МВС України № АВ 507461 від 11.01.2010р., E-mail: kgb-kapital@i.ua Вих. № 72 Від 23.01.2021 р. Оскарження щодо відхилення Замовником закупівлі КП «УРЕА» пропозиції переможця торгів ТОВ ОФ «КГБ-капитал» такою, що містить аномально низьку ціну Запитання щодо наданої пропозиції ТОВ ОФ «КГБ-капитал» надійшли від системи закупівель Прозоро і були сформовані автоматично. Вони стосувалися виключно ціни, яку система визначила аномально низькою на початковому етапі аукціону. Відповідь учасник надав протягом доби с моменту надходження такого запиту. Ціна учасника на початковому етапі аукціону становить: 394112,40/8760 людино/годин згідно ТД= 44,99 гривень з ПДВ-0,00 грн. людино/година і є вище необхідної мінімальної. Мінімальна ціна: (((6000 грн. мін. зарплата+22% ЄСВ)*5% Єдиний податок)*4 особи протягом місяця)/744 людино /години в місяць=41,32 гривні у т.ч. ПДВ-0,00 грн. (І це для платника єдиного податку, яким є учасник) . Для платників ПДВ вона буде більшою.) Не суттєву різницю між остаточною ціною своєї пропозиції та ціною 41,32 гривні учасник має можливість компенсувати за власний рахунок з власних оборотних коштів та прибутку від основного виду діяльності, отриманого протягом попередніх періодів і поточного року. Оскільки фінансова звітність не вимагалась замовником торгів, ми її не надавали. Протягом періоду кваліфікації переможця з 13.01.2021 року по 22.01.2021року жодного запитання, або вимоги про усунення недоліків, надання роз’яснень, та обґрунтувань ціни від замовника торгів КП «УРЕА» до учасника ТОВ ОФ «КГБ-капитал» не надходило. В Протоколі № 9 від 22.01.2021 року йдеться про ненадання обґрунтування остаточної ціни пропозиції учасником. Ми не повинні були її обґрунтовувати з огляду на те, що таке обґрунтування ніким не вимагалось. Також в Протоколі № 9 від 22.01.2021 року замовник наполягає, що його відмова від акцепту пропозиції ТОВ ОФ «КГБ-капитал» базується на недотриманні учасником соціальних норм і стандартів, а також на неможливості, на думку замовника, виконати умови договору та сплатити податки. З яких пір та якім законодавчим актом затверджено і покладено функцію контролю за діяльністю незалежних суб’єктів господарювання на тендерні комітети замовників торгів? Ви маєте незаперечні докази недотримання учасником діючого законодавства та заборгованість зі сплати податків? В якості доказу відсутності заборгованості у учасника з податків та платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДФС, надаємо довідку, отриману з електронної системи ДФС про відсутність таких підстав у учасника. Вважаємо зміст Протоколу замовника № 9 від 22.01.2021 року некоректним, надуманим і таким, що не відповідає дійсному стану речей і подій, які відбувалися в даній конкретній закупівлі. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна 100%. Остаточна ціна, запропонована ТОВ ОФ «КГБ-капитал» не підпадає під критерій «аномально низької ціни», тому що не містить ознак такої. Цього твердження Учасник дійшов використовуючи формулу розрахунку середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі. Остаточна ціна пропозиції після проведеного редукціону практично не відрізняється від ціни, запропонованої іншими Учасниками і становить 38,93 грн. людино/година з ПДВ-0,00 грн. -Остаточна ціна наступного в черзі на розгляд учасника ПП ОДА «Цитадель»- 38,93 грн. – ПДВ_? -Остаточна ціна наступного в черзі на розгляд учасника ТОВ «Альфа Сфера Охорона»- 39,95 грн- ПДВ-? -Остаточна ціна наступного в черзі на розгляд учасника ПП ОА «Штурм»- 39,95 грн- ПДВ-? Остаточна ціна наступного в черзі на розгляд учасника ТОВ агенція «Джеб»- 50,00 грн- ПДВ-? Так, добре, якби не –одно «але». В переліку учасників торгів міститься два учасника в назві яких є «Джеб» і обидві пропозиції містять ідентичний комплект документів, які відносяться до ТОВ агенція «Джеб». Прикрий збіг. Критерії аномально низької ціни пропозиції згідно ЗУ: - Ціна є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або - меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Якщо ціна, запропонована ТОВ ОФ «КГБ-капитал» не влаштовує замовника, то ми припускаємо факт наявності корупційної складової та заангажованості останнього. Не виключаємо подальше лобіювання інтересів замовником одного з учасників торгів. Вартість 1 людино/години, яку Замовник торгів КП «УРЕА» передбачив на етапі оприлюднення інформації про закупівлю складає: 750819,00 грн/ 8760 людино/годин = 85,71 гривень. Така ціна є значно завищеною як в Дніпропетровському регіоні так і в Україні для звичайних охоронних послуг згідно технічного завдання ТД Замовника. Об’єкт охорони, зазначений в тендерній документації Замовника, не належить до такого, що має ознаки підвищеного рівня складності, або небезпеки, тому здійснення заходів охорони об’єкту Замовника не потребує від охоронного підприємства додаткових витрат на придбання спеціальної техніки, устаткування, програмних продуктів, зброї, витрат на відрядження, на залучення вартісних технологій та фахівців, установку та експлуатацію систем відеоспостереження, контролю та доступу за власний рахунок, тощо. Ми не встигли задати запитання замовнику щодо такої аномальної вартості закупівлі, пропустивши період обговорення. Учасник процедури ТОВ ОФ «КГБ-капитал» запропонував на начальному етапі торгів ціну, яка відповідає діючим цінам на послуги охорони і є середньоринковою, нормальною ціною таких послуг. Остаточна вартість пропозиції торгів учасника не є аномальною в порівнянні з цінами інших учасників і дозволяє учаснику виконати умови договору про надання послуг з охорони на об’єкті замовника 1 піст охорони цілодобово. Всі витрати, податки та видатки, що стосуються виконання договору учасник здійснить за свій рахунок без втрати якості та кількості наданих послуг. Вимагаємо надати пояснення щодо змісту Протоколу замовника №9 від 22.01.2021 року, в яких зазначити коли до учасника торгів надійшов запит від замовника про надання обґрунтування (калькуляції, тощо) остаточної ціни пропозиції. В рази відсутності такої інформації, Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію учасника на підставі Протоколу № 9 від 22.01.2021 р. Додатки: копія протоколу № 9 від 22.01.2021 року; Оригінал довідки з ДФС про відсутність у учасника заборгованості зі сплати податків. Директор ТОВ охоронна фірма “КГБ - капитал” І.Г. Потак
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На розміщену ТОВ ОФ «КГБ-капітал» в електронній системі закупівель ВИМОГУ про «Оскарження щодо відхилення Замовником закупівлі КП «УРЕА» пропозиції ТОВ ОФ «КГБ-капітал» такою, що містить аномально низьку ціну» (далі за змістом «Оскарження), опрацьовано, та повідомляємо про таке. По суті наведеного в Оскарженні повідомляю наступне. Стосовно ціни Учасника на початковому етапі: - Замовником здійснено аналіз ціни Охоронних послуг, згідно Цінової пропозиції (№2 від 06.01.2021 р.) за яку Учасник згоден був надати зазначені послуги на початковому етапі аукціону, і яка становить 44,99 грн./люд.год. при загальному обсязі послуг 8760 люд.год. Так мінімальна собівартість Охоронних послуг повинна включати прямі витрати (згідно ПСБО 16 "Витрати"): 1.Витрати з оплати праці найманим працівникам, що безпосередньо зайняті у наданні послуг (охороники): Розмір мінімальної заробітної плати, згідно ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», з 01.01.2021 року, в погодинному вимірі становить – 36,11 грн./год., з 01.12.2021 року 39,12 грн./год., тобто середньозважений розмір заробітної плати у погодинному вимірі у 2021 році становить – 36,36 грн./год., обсяг послуг, згідно тендерної документації становить – 8760 людино – годин: 36,36 грн./год.* 8760 люд.год. = 318513,60 грн. 2.Нарахування на заробітну плату (ЄСВ – 22 %): 318513,60*22 % =70073,00 грн. 3.Усього витрат 388586,59 грн. 4.Витрати, пов’язані зі сплатою Єдиного податку за ставкою 5% =19429,33 грн. 5.Таким чином, мінімальна вартість послуг з охорони має становити – 408015,92 грн., вартість 1 люд. год. – 46,58 грн. Ціна, за якою Учасник був згоден надати послуги, на початковому етапі становить 44,99 грн./ люд.год., і яка не могла забезпечить відшкодування прямих витрат включених до мінімальної собівартості послуг з охорони оплати праці на 3,41 %; Ціна за результатами аукціону становить – 340 999,00грн./8760 люд./год.= 38,93 грн./люд.год, і яка не забезпечить відшкодування прямих витрат включених до мінімальної собівартості послуг з охорони оплати праці на 16,42 %; Окремо зазначаємо, що у наданому розрахунку не враховані витрати передбачені ст.107, 108 КЗпП) А згідно умов Тендерної документації, до кінцевої вартості тендерної пропозиції включаються усі витрати Учасника, в тому числі, прямі витрати, накладні витрати, витрати сторонніх організацій та прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні договору». З огляду на зазначене, ураховуючи, те що Учасником не надано будь яких обґрунтувань, надання яких передбачається частиною 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за змістом «Закон»). Враховуючи, те, що у Законі немає виключного переліку документів, які можуть бути обґрунтуванням аномально низької ціни, Учасник сам визначає, що може бути обґрунтуванням аномально низької ціни, у т.ч.: 1.підтвердження отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством; 2.підтвердження сприятливих умов, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3.підтвердження застосування технологічного процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва, завдяки яким була досягнута економія. Замовник може відхилити пропозицію Учасника з аномально низькою ціною, якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості; Враховуючи те, що з боку Учасника, не надано жодних обґрунтувань, (у т.ч. будь яких розрахунків, не наведено жодних показників, що свідчили б про отримання прибутку в попередніх періодах та його використання, отримання іншого доходу для забезпечення надання Охоронних послуг належної якості за цією закупівлею у відповідності до вимог ТД і т.і.), КП «УРЕА», як «Замовник» відхилив Тендерну пропозицію Учасника, відповідно до ч.14. ст.29 та п. 1 ч.1 ст 31 Закону з підстав неналежного обґрунтування аномально низької ціни, що прирівнюється до її ненадання. Стосовно визначення Замовником вартості закупівлі послуг з охорони, повідомляю про таке: Очікувана вартість закупівлі Охоронних послуг (ДК 021:2015: код 79710000-4), визначалась відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275. Під час визначення розміру очікуваної вартості, досліджувались калькуляції вартості цінових пропозицій на відповідність нормам чинного законодавства в частині оплати праці, включення витрат пов’язаних з виконанням ліцензійних умов з провадження охоронної діяльності, накладних витрат, витрат, від яких залежить якість послуг, включення прибутку. Стосовно надання оцінки щодо інших учасників закупівлі вважаємо зазначити, що Замовник перевіряє кожного учасника на відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам тендерної документації на стадії кваліфікації. Відтак зазначене Вами стосовно інших учасників, є особистим вашим оціночним судженням і не може сприйматись нами як наявність достовірної інформації тощо, оскільки наразі проводиться стадія кваліфікації наступного за ціною учасника. Таким чином, надання роз'яснень можливе тільки по ТОВ ОФ «КГБ-капітал», як автора вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 6c1d61716d0748cf90e439303c4c90d1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-017197-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Просимо надати пояснення з посиланням на конкретні законодавчі акти, із зазначенням номеру та дати такого документу, а в разі відсутності такого, внести зміни, відповідно діючого законодавства щодо не дискримінації учасників торгів до пункту 3 Додатку № 4 Тендерної документації: - «п. 3. Персонал Учасника який безпосередньо надає охоронні послуги в установленому законодавством порядку, повинні відповідати вимогам ст.11 Закону України «Про охоронну діяльність» (надати у складі пропозиції по працівникам охорони документ, який відповідає чинному законодавству про те, що працівники пройшли відповідне навчання або професійну підготовку), бути одягненим в спеціальний (формений) одяг та взуття відповідної пори року, затверджені Учасником, обов’язково мати зовнішні ознаки належності до Учасника, бути забезпечені посвідченнями, спеціальними засобами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11 лютого 2013 року «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», мобільним зв’язком. З метою посилення охорони об’єкту, за заявкою Замовника, виконання обов’язків персоналом Учасника має здійснюватися з використанням пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та власним транспортом реагування.» 1. Для посилення посту охорони службовим автотранспортом, а також швидкого реагування на втручання в діяльність об’єкту охорони третіх осіб тощо, охоронне підприємство- Учасник/переможець торгів має право залучити сертифіковане, акредитоване , ліцензоване охоронне підприємство яке має екіпажи швидкого реагування на службовому автотранспорті на власний вибір. Якщо обсяг послуг за таким субпідрядом буде більшим ніж 20% вартості закупівлі, надати інформацію Замовнику торгів в установленому законом порядку. Яким чином стан власний АШР/ не власний АШР погіршує якість охоронних послуг? Ця вимога є дискримінаційною, такою що обмежує коло учасників. 2. Додатково просимо внести уточнення щодо кваліфікації працівників охорони, а саме охоронникі якого/яких розряду(ів) мають бути залучені до несення служби на об’єкті Замовника? Якщо вимога Замовника стосується лише працівників охорони III-го розряду, прошу надати роз’яснення із повним зазначенням специфіки та обставин до якого класу небезпеки (ризику) згідно державного класифікатора таких об’єктів належать будівля, споруди та територія УРЕА ДМР за адресою : просп. Праці, 3 , м. Дніпро.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноваженою особою КП «УРЕА» було опрацьовано розміщене в системі закупівель Prozorro питання пов’язане із дискримінацією учасників. Стосовно питання 1: Замовником будуть внесені відповідні зміни до пункту 3 Додатку №4 Тендерної документації. Стосовно питання 2: Згідно пункту 3 Додатку №4 Тендерної документації, замовником встановлено таке: З метою посилення охорони об’єкту, за заявкою Замовника, виконання обов’язків персоналом Учасника має здійснюватися з використанням пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії…. Зазначений критерій обґрунтований необхідністю виконання статутних завдань і цілей на об’єкті Замовника, наявністю коштовного майна, яке являється комунальною власністю та належить територіальній громаді міста Дніпро, необхідністю його збереження. Крім того, керуючись положеннями статті 16 закону України «Про публічні закупівлі», Учасник може для підтвердження своєї відповідності зазначеному критерію залучити потужності інших співвиконавців. Окремо зазначаємо, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, мета включення даного критерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівель приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику Керуючись зазначеним, вимога в цій частині, залишиться в редакції Замовника. Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі Н.Ю. Меліхова
Статус вимоги: Задоволено