• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень

Торги не відбулися

3 696 633.97 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 483.17 UAH
Період оскарження: 22.12.2020 14:48 - 04.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога Замовнику

Номер: ba95d827e28c423488bfe6c5e0f92567
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-014435-c.b3
Назва: вимога Замовнику
Вимога:
Фізична особа підприємець Коновалова Світлана Петрівна 50065 ; місто Кривий Ріг ; вулиця Соборності ; будинок 38 квартира 12; Розрахунковий рахунок UA043052990000026006020400483; МФО 305299; в АТ «Приватбанк,м.Дніпро ; іпн 2227606823 телефон 0970619218;e-mail; konovalova_cp@ukr.net вих. № 19 від 12.04.2021р 12 квітня 2021 р. Вами оприлюднено протокол № 21 відповідно до якого було відхилено Тендерну пропозицію Коновалової С.П. по процедурі закупівлі UA-2020-12-22-014435-c з підстав закінчення строку дії тендерної пропозиції. Відповідно до п. 4 р.III Тендерної документації Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерних пропозицій; Учасник має право: - відхилити таку вимогу; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції. Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Відповідно до оголошення по процедурі закупівлі розкриття тендерних пропозицій відбулося 11 січня 2021 р. Таким чином обчислення строку дії пропозиції почалося з 12 січня 2021 р. Таким чином 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій закінчується 11 квітня 2021 р. (січень - 20 днів, лютий – 28 днів, березень – 31 день, квітень – 11 днів). Відповідно до ч. 5 ст. 254 Цивільного кодексу України якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Таким чином зважаючи на те, що 90 день з дня розкриття тендерних пропозицій припадає на 11 квітня 2021 р., яке є вихідним днем, з врахуванням положень ч. 5 ст. 254 ЦКУ, 12 квітня 2021 р. є останнім днем дії нашої тендерної пропозиції. Зважаючи на вищезазначене Вами було відхилено мою Тендерну пропозицію, з підстав закінчення строку її дії , в той час як 12 квітня 2021 р. є останнім днем її дії. Таким чином рішення Замовника вчинено з порушенням норм чинного законодавства. Просимо усунути зазначене порушення. У випадку не вчинення відповідних дій з Вашого боку будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ. ФОП Коновалова С.П. продовжує строк дії своєї тендерної пропозиції до 01 червня 2021року.,про що направляю лист на Вашу електронну адресу kzo.dor@ukr.net ФОП Коновалова С.П.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу учасника ФОП Коновалової С.П. щодо вчинених рішень замовника з порушенням норм чинного законодавства по прийняттю рішення про відхилення її тендерної пропозиції з підстав закінчення строку дії тендерної пропозиції за закупівлею Послуги їдалень №UA-2020-12-22-014435-c. По- перше, фізична особа-підприємець Коновалова С.П. намагається застосувати норми цивільного законодавства для обчислення строків дії тендерної пропозиції. Проте, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” строк дії тендерної пропозиції — це установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Закон України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням специфіки процедури закупівлі, не передбачає можливості застосування для його тлумачення приписів цивільного або іншого законодавства. У зв’язку з цим, посилання на окремі статті Цивільного кодексу України є недоцільними при вирішенні питань у сфері публічних закупівель, яка регулюється окремим спеціальним Законом. - По-друге, відповідно до п. 4 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації на проведення відкритих торгів по закупівлі послуг CPV 021:2015 – 55510000-8 «Послуги їдалень», затвердженої Рішенням тендерного комітету від 22.12.2020 року, протокол № 9: “Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до ст.26 ч.7 Закону України “Про публічні закупівлі Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: відхилити таку вимогу; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції”. Тобто, у Тендерній документації визначено остаточний, преклюзивний строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Цей строк не пов’язаний із робочими днями і у Тендерній пропозиції відсутні посилання на можливість продовження цього строку у випадку, якщо він припадатиме на неробочий день. Учасник може продовжити строк дії його тендерної пропозиції тільки у випадку, коли 90-денний строк її дії не закінчено та Замовник вимагав продовження строку дії тендерної пропозиції. Звертаю увагу, що формулювання "...Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку..." в п. 4 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації передбачає саме право Замовника, а не його обов'язок. Отже, останній, дев’яностий день, припав на 11.04.2021 року та перенесенню не підлягає, та Замовник не вимагав продовження строку дії тендерної пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

неправомірне відхилення

Номер: db2c4925c2f447b7adac339189714e89
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-014435-c.b2
Назва: неправомірне відхилення
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, ул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна код ІПН 2227606823 місцезнаходження: 50065, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Соборності, буд.,38, кв.12 тел.0970619218; e-mail- konovalova_cp@ukr.net Замовник: Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Перлина» Дніпропетровської обласної ради» 50027, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, вул. Староінгулецька тел. (0564) 935535. СКАРГА на рішення про визначення переможця Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Перлина» Дніпропетровської обласної ради» (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднив оголошення та тендерну документацію за № UA-2020-12-22-014435-c на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень Очікувана вартість послуг 3 696 633,97 грн без ПДВ. Закупівля проводиться з урахуванням вимог ч.3 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали: 1. ТОВ «НВО «Промсервіс». 2. ТОВ «Сокол-імпорт». 3. ТОВ «Олімпус консалт». 4. ТОВ «Фірма «Арт-синтез» 5. ФОП Головченко Д.О. 6. ФОП Коновалова С.П. – скаржник. 26 лютого 2021 року Замовник прийняв рішення про відхилення моєї Тендерної пропозиції Вважаємо, що Замовником відхилено мою Тендерну пропозицію без належних правових підстав. Вимога щодо усунення невідповідностей Слід зазначити, що 24.02.2021 р. замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей до 08:35 25.02.2021 р. Замовником у вимозі було зазначено наступне: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Учасником ФОП Коноваловою С.П. надана сканована копія Договору про надання послуг №1/2020 ТОВ /ПХ/ від 01.08.2020р (надалі –Договір) з ТОВ «АГРОНОМ-КР», акти здачі-приймання наданих послуг, лист-відгук на суму 51599,20 грн. та перевірити документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель по виконанню цього Договору немає можливості. Також, договір підписаний директором Сеніним Миколою В’ячеславовичем 01.08.2020 року, що не відповідає відомостям про керівництво в ТОВ «АГРОНОМ-КР» на час укладання та виконання договору, які містяться у відкритих даних. Тому Замовником встановлено невідповідність підписання керівником даного Договору та документального виконання Договору відповідно п.3.3 Договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно розділу III пункту 5 : -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у додатку 2 до цієї тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ФОП Коновалова С.П. повинна надати сканкопії банківських документів, що підтверджують факт перерахування коштів замовником послуг ТОВ «Агроном-КР» на рахунок Виконавця послуг ФОП Коновалова С.П, а також підтвердження права підпису директором Сеніним М.В. Договору про надання послуг №1/2020 ТОВ /ПХ/ від 01.08.2020р на суму 51599,20 грн. Заперечення на вимогу щодо невідповідностей Умови Тендерної документації Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантажуються документи передбачені тендерною документацією, зокрема: - інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 2) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати : - копії аналогічного договору стосовно надання послуг їдалень у відповідності до предмету закупівлі ; - копії актів надання послуг (виконаних робіт) за весь період дії договору. - оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації послуг їдалень, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). Виконання вимог щодо невідповідності Замовником було встановлено вимоги, які не були передбачені Тендерною документацією: - надати сканкопії банківських документів, що підтверджують факт перерахування коштів замовником послуг ТОВ «Агроном-КР» на рахунок Виконавця послуг ФОП Коновалова С.П.; - підтвердження підтвердження права підпису директором Сеніним М.В. Договору про надання послуг №1/2020 ТОВ /ПХ/ від 01.08.2020р на суму 51599,20 грн. Разом з тим, ідучи на зустріч Замовнику, та з метою пришвидшення проведення процедури закупівлі нами 25.02.2021 р. було надано наступні документи: - наказ № 1-0000000006 від 27.07.2020 р. про призначення на період щорічної відпустки директора Гурського О.Г. директором товариства Сеніна М.В. відповідно до рішення учасника ТОВ «Агроном-КР» Момота В.Г. - договір № 11 купівлі продажу від 01.08.2020 р. відповідно до якого ТОВ «Агроном-КР» продавав ФОП Коноваловій С.П. картоплю на суму 51 599,20 грн. - накладні на постачання картоплі на суму 51 599,20 грн.; - протокол про залік взаємних вимог відповідно до якого зараховувались взаєині зобов’язання по договору № 1 від 01.08.2020 р. і № 1/2020ТОВ/ПХ/. - акт звіряння розрахунків. Таким чином мною було вихонано всі незаконні вимоги замовника, зважаючи на те, що ці вимоги не були передбачені ні Тендерною документацією ні чинним законодавством України. Відхилення тендерної пропозиції Проте Замовник, незважаючи на те, що було виконано його вимоги, 26.02.2021 р. відхилив мою Тендерну пропозицію з наступних підстав: 1. Наданий аналогічний Договір про надання послуг №1/2020 ТОВ /ПХ/ від 01.08.2020р (надалі Договір) з ТОВ «АГРОНОМ-КР», акти здачі-приймання наданих послуг, лист- відгук на суму 51599,20 грн підписані директором Сеніним Миколою Вячеславовичем, що не відповідає відомостям про керівництво, а також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо в ТОВ «АГРОНОМ-КР» на час укладання та виконання договору, які містяться у відкритих даних. Таким чином, встановлено недостовірність інформації в наданому аналогічному договорі щодо правомірності особи, яка укладала та підписувала даний Договір та документи про його виконання. 2. Крім того, надані Акти здачі-приймання наданих послуг надані на виконання договору №1/2020 ТОВ /ПХ/ від 01 вересня 2020 року, що не відповідає даті наданого укладеного аналогічного договору. 3. В листі-відгуку йдеться про укладений договір на надання послуг №1-ПХ від 01.08.2020р, а про виконання зазначається договір про надання послуг №1/2020 ТОВ /ПХ/ від 01.08.2020р. Умови Тендерної документації Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантажуються документи передбачені тендерною документацією, зокрема: - інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 2) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати : - копії аналогічного договору стосовно надання послуг їдалень у відповідності до предмету закупівлі ; - копії актів надання послуг (виконаних робіт) за весь період дії договору. - оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника. Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір.Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є надання послуг їдалень (послуг з організації гарячого харчування); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації послуг їдалень, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). Заперечення на відхилення 1. В складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг №1/2020 ТОВ /ПХ/ від 01.08.2020 року, відповідно до предмету закупівлі визначеному Замовником. Замовник робить висновок про недостовірність інформації в частині того, що договір не міг підписувати Сенін М.В. . Разом з тим, відповідно до ч.15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Проте, як вбачається, Замовник не реалізував своє право на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Не звернувшись до цих організацій, Замовник не мав права на відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з наданням недостовірної інформації. Крім того, Замовником фактично робиться припущення про відсутність у Сеніна М.В. повноважень на підписання, аналогічного договору, акту приймання-передачі і відгуку. При цьому нами надано відповідний наказ про призначення Сеніна М.В. директором підприємства, який Замовником не спростовано і Замовником не наведено жодної аргументації про підстави не взяття до уваги цього наказу. Тендерна документація не встановлювала жодної вимоги щодо того, що прізвище, ім’я і по батькові підписанта аналогічного договору повинно бути розміщено в відкритих даних. 2. В складі тендерної пропозиції надано: - акт здачі-приймання наданих послуг № 1 від 31.08.2020 р; - акт здачі-приймання наданих послуг № 2 від 30.09.2020 р; - акт здачі-приймання наданих послуг № 3 від 30.10.2020 р; - акт здачі-приймання наданих послуг № 4 від 30.11.2020 р. Дійсно в даний актах є посилання на договір №1/2020 ТОВ/ПХ/ проте зазначено дату його укладення від 01.09 2020 р. (а не 01.08.2020). Разом з тим номер договору співпадає і Замовником не було доведено, що надані акти не ввідносяться до аналогічного договору наданого в складі тендерної пропозиції. Замовником не було враховано, що згідно ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином Замовник повинен був надати 24 години на усунення невідповідностей по даному пункту відхилення, чого ним не було здійснено. 3. В складі пропозиції надано відгук від 24.12.2020 р. вих. №О-092 відповідно до якого в тексті зазначено, що договір про надання послуг №1/2020 ТОВ /ПХ/ від 01.08.2020 р. виконано в повному обсязі на суму 51599,20 грн. Термін дії з 01.08.2020 року по 30.11.2020 року включно. Замовником не встановлювалось жодних вимог до змісту відгуку на виконання аналогічного договору і тому зазначення у відгуці про виконання договору в повному обсязі є належним виконанням вимог Тендерної документації. Навіть, якщо його такий відгук не влаштовував, Замовник не мав права відхиляти Тендерну пропозицію без врахування наступного. Згідно ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином Замовник повинен був надати 24 години на усунення невідповідностей по даному пункту відхилення, чого ним не було здійснено. Щодо відхилення Слід звернути увагу, що Замовник відхиляє мою тендерну пропозицію на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим відповідно абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: - учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Проте чому застосовується даний пункт не є зрозумілим. Зокрема у випадку правомірного відхилення від повинен був застосувати: - абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Таким чином відхиливши мою Тендерну пропозицію Замовником було порушено норми чинного законодавства, в тому числі і закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Я приймаю активну участь на ринку забезпечення харчуванням організацій та установ України та маю значний відповідний досвід поставки. Діями Замовника порушуються мої права і інтереси стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір про закупівлю та отримати прибуток. Враховуючи викладене вище, на підставі», ст.ст. 1, 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Коновалова С.П. Фізична особа-підприємець С.П.Коновалова
Дата розгляду скарги: 17.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.03.2021 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.04.2021 21:53
Дата виконання рішення Замовником: 02.04.2021 13:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Коновалової С.П.
Автор: ФОП Коновалова Світлана Петрівна, Коновалова Світлана Петрівна +380970619218 konovalova_cp@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

неправомірне визнання переможцем

Номер: d5fe0892e4564c38a41a70503eaf35ae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-014435-c.c1
Назва: неправомірне визнання переможцем
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, ул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна код ІПН 2227606823 місцезнаходження: 50065, Україна, Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Соборності, буд.,38, кв.12 тел.0970619218; e-mail- konovalova_cp@ukr.net Замовник: Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Перлина» Дніпропетровської обласної ради» 50027, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, вул. Староінгулецька тел. (0564) 935535. СКАРГА на рішення про визначення переможця Комунальний заклад освіти «Криворізька спеціальна школа «Перлина» Дніпропетровської обласної ради» (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднив оголошення та тендерну документацію за № UA-2020-12-22-014435-c на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень Очікувана вартість послуг 3 696 633,97 грн без ПДВ. Закупівля проводиться з урахуванням вимог ч.3 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали: 1. ТОВ «НВО «Промсервіс». 2. ТОВ «Сокол-імпорт». 3. ТОВ «Олімпус консалт». 4. ТОВ «Фірма «Арт-синтез» 5. ФОП Головченко Д.О. 6. ФОП Коновалова С.П. – скаржник. 15 січня 2021 року Замовник прийняв рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «НВО «Промсервіс» та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір Вважаємо, що Замовником визначено Переможця без належних правових підстав. 1.Перша підстава для відхилення Тендерної пропозиції Переможця Умови Тендерної пропозиції Відповідно до п.1 р.III Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантажуються документи передбачені тендерною документацією. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Аналіз тендерної пропозиції Переможця Переможцем на Тендерну пропозицію поставлено кваліфікаційний електронний підпис Підписувачі Підписувач ГВОЗДЬОВА ТЕТЯНА ІВАНІВНА П.І.Б. ГВОЗДЬОВА ТЕТЯНА ІВАНІВНА РНОКПП 2294300325 Організація (установа) ФІЗИЧНА ОСОБА Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 20:13:46 07.01.2021 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA104000000AE8A3400B7099B01 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований Проте слід звернути увагу на наступне.  Відповідно до тендерної пропозиції, учасником процедури закупівлі є юридична особа товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче об’єднання «Промсервіс», код ЄДРПОУ 13441711, уповноважена особа - директор Гвоздьова Тетяна Іванівна. В той же час КЕП накладено не від імені юридичної особи, а від імені фізичної особи Гвоздьової Тетяни Іванівни РНОКПП 2294300325. Таким чином КЕП накладено не від імені уповноваженого представника учасника, а від імені фізичної особи.  Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Відповідно до п. 4 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою КМУ від 19 вересня 2018 р. № 749, державні установи для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для здійснення повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами, - виключно захищені носії особистих ключів. Таким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «НВО «Промсервіс» повинно бути накладено КЕП з виключно захищеним носієм особистого ключа. В той же час накладений на тендерну пропозицію КЕП є незахищеним, що не відповідає вимогам законодавства. Зважаючи на зазначене тендерна пропозиція ТОВ «НВО «Промсервіс» повинна бути відхилена відповідно до абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Визначивши ТОВ «НВО «Промсервіс» Переможцем процедури закупівлі, Замовником було порушено норми чинного законодавства, в тому числі і закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Я приймаю активну участь на ринку забезпечення харчуванням організацій та установ України та маю значний відповідний досвід поставки. Діями Замовника порушуються мої права і інтереси стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір про закупівлю та отримати прибуток. Враховуючи викладене вище, на підставі», ст.ст. 1, 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «НВО «Промсервіс». Фізична особа-підприємець С.П.Коновалова
Дата розгляду скарги: 05.02.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.01.2021 09:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.02.2021 19:49
Дата виконання рішення Замовником: 11.02.2021 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати Рішення Колегії №2072-р/пк-пз від 05.02.2021р та скасувати рішення про визначення ТОВ НВО «Промсервіс» переможцем процедури закупівлі «Послуги їдалень» (UA-2020-12-22-014435-c).
Автор: ФОП Коновалова Світлана Петрівна, Коновалова Світлана Петрівна +380970619218 konovalova_cp@ukr.net