• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Місцезнаходження замовника: 18000, м. Черкаси, вул. Слави, 1; категорія замовника – відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Вид закупівлі: відповідно до абз.1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі - відповідно до тендерної документації; Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.

Завершена

275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 375.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2020 14:17 - 08.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо дискриминації в тендерних умовах

Номер: 223761c236014f0fb62ac3f7fab967c1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-013049-c.a1
Назва: Вимога щодо дискриминації в тендерних умовах
Вимога:
Шановний Замовнику! В п.5.1.1. Р.ІІІ тендерної документації Ви вказуєте, що аналогічним вважаються послуги з фізичної охорони музеїв. Рахуємо, що ця вимога є дискриминаційною, т.к. в ЗУ "Про охоронну діяльність" в ст.5 вказано, що "Суб'єкт охоронної діяльності на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії надає такі охоронні послуги: 1) охорона майна громадян; 2) охорона майна юрідичних осіб; 3) охорона фізичних осіб." Окремих делений на охорону музеїв, складів, приміщень і т.і. в законі не має. Тому, вимагаємо внести зміни в вказаний вище пункт, а саме: видалити слово "музеїв".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзацу 4 пункту 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність», визначено, що охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього. Водночас, згідно статті 1 Закону України «Про музеї та музейну справу» визначено поняття охорони музеїв, що це система правових, організаційних та фінансово-економічних заходів, що забезпечують недоторканність музейного приміщення і музейного зібрання, що в свою чергу визначено як (музейне зібрання) сукупність музейних колекцій та музейних предметів, а також пов'язаних з ними бібліотечних фондів, архівів, каталогів та наукової документації музею. Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно з листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Оскільки послуги, що закуповуються для потреби КЗ "Черкаський обласний краєзнавчий музей" ЧОР є саме послугами для забезпечення охорони музею, а отже у Замовника є об’єктивні та обґрунтовані підстави вимагати від потенційних учасників документального підтвердження наявності досвіду саме з фізичної охорони музеїв, а небудь-якого іншого майна/території. А тому скарга задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено