-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Блок очищення рейкошпалової решітки УПМ 1-1 (або еквівалент)
Блок очищення рейкошпалової решітки УПМ 1-1 (або еквівалент), відповідно до технічного завдання.
Завершена
587 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2017 16:22 - 14.04.2017 17:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін у тендерну документацію
Номер:
068003ab19fb4e1a862dd975f876fffe
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-11-000637-c.a1
Назва:
Внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Умови і строки розрахунків за Товар
Пов'язані документи:
Учасник
- № 114 від 13.04.2017р. КП Швидкісний трамвай.pdf 13.04.2017 10:42
- Відповідь №463.pdf 13.04.2017 13:07
Дата подачі:
13.04.2017 10:42
Вирішення:
На Ваш лист - вимогу повідомляємо наступне.
Щодо Вашого запиту до Допорогової закупівлі “Блок очищення рейкошпалової решітки УПМ 1-1 (або еквівалент)”, № UA-2017-04-11-000637-c, код за ДК 021:2015 (CPV): 34140000-0 (Великовантажні мототранспортні засоби), пояснюємо, що закупівля даного обладнання запланована за власні кошти підприємства Замовника КП «Швидкісний трамвай». Власні кошти підприємства формуються за рахунок збору виручених коштів від перевезення пасажирів, та частина їх розподіляється на закупівлю необхідних товарів та послуг. Оскільки КП «Швидкісний трамвай» закуповує та витрачає на функціонування та безперебійну роботу рухомого складу досить великий перелік різних товарів та послуг, Замовник не має фінансової можливості у повній мірі погодитись на запропоновані Вами умови оплати до закупівлі “Блок очищення рейкошпалової решітки УПМ 1-1 (або еквівалент)”, № UA-2017-04-11-000637-c.
Заявлені Замовником у проекті договору до закупівлі умови оплати наступні:
“6.1. Оплата за партію Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату: 50% - передоплата, 50% - протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати постачання Товару на склад Покупця. Датою оплати вважається дата надходження коштів на поточний рахунок Постачальника.”
Дані зміни були внесені до типового проекту договору на підставі Вашого запиту вих. № 061 від 24.03.2017 р. до попередньої закупівлі № UA-2017-03-23-002057-b, що не відбулась за відсутністю пропозицій Учасників.
Внесення даних змін погоджувалось з відділом економіки та організації праці, виробничо-технічним відділом та адміністрацією підприємства Замовника КП «Швидкісний трамвай». Вирішено встановити термін оплати другої частини (50%) вартості товару - протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати постачання Товару на склад Покупця.
Сподіваємось на порозуміння та взаємовигідну співпрацю.
З повагою, члени
комітету щодо здійснення
допорогових закупівель
КП «Швидкісний трамвай»
Статус вимоги:
Відхилено