-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення щомісячного технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу з виводом сигналу на пульт цілодобового пожежного спостереження (50413200-5- Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2.
Завершена
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 400.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2020 13:11 - 29.12.2020 17:00
Вимога
Відхилено
Визначення переможцем пропозиції, яка підлягає відхиленню!
Номер:
704f0a7788294dd388d80bd35794b6d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-22-010625-c.a8
Назва:
Визначення переможцем пропозиції, яка підлягає відхиленню!
Вимога:
Шановний Замовнику! Проаналізувавши ваші відповіді у нас як в учасника даної закупівлі складається враження, що відповідь на дану вимогу написано сумісно з «ВАШИМ ПЕРЕМОЖЦЕМ», оскільки наявні суттєві порушення у складанні тендерної документації ТОВ «КОМКОН ГРУП», проте ви незважаючи на них все одно притримуєтесь «власних домовленостей» та не скасовуєте рішення про визнання переможцем ТОВ «КОМКОН ГРУП».
ХОЧЕМО ВАМ НАГАДАТИ що:
1. згідно П.4 Додатку 1 оголошення вимагається: Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення.
На виконання даної вимоги учасник ТОВ «КОМКОН ГРУП» надає в складі пропозиції файл «3. Лист-згода з проектом договору» в якому міститься наступний текст: ТОВ КОМКОН ГРУП» підтверджує, що з проектом договору ознайомлено та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ТОВ «КОМКОН ГРУП» договору на основі такого проекту договору (Додаток 3).
З тексту даного документу зрозуміло, що даний лист не відповідає вимогам Замовника, оскільки жодного пояснення щодо ПОГОДЖЕННЯ З УМОВАМИ ДОГОВОРУ НЕМАЄ! Учасник лише повідомляє про можливість виконання своїх зобов’язань, що не відповідає вимогам Замовника.
2. Згідно п.12 Додатку 1 оголошення вимагається: Підтвердити наявність власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження. Підтверджується посвідченням про реєстрацію або документами (договір оренди тощо), які підтверджують оренду пульту цілодобового пожежного спостереження.
Отже зі змісту даної вимоги зрозуміло, що у разі наявності власного пульту цілодобового спостереження необхідно надати посвідчення про реєстрацію.
Проте проігнорувавши вимоги Замовника учасник надає файл: «11. Довідка про наявність пульту», в складі якого міститься інформація про наявність у власності пульту пожежного спостереження, проте посвідчення про реєстрацію учасником не надано, чим порушено вимоги оголошення.
Дійсно учасником надано оборотно-сальдову відомість та Сертифікат відповідності устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень діючим ДСТУ, виданий Державним центром сертифікації ДСНС України на підставі протоколів сертифікаційних випробувань, акту обстеження виробництва, актів відбору та ідентифікації зразків продукції, Експертного рішення від 14.09.2018р. №9967с4а Державного центру сертифікації ДСНС України, проте Вами ж чітко зазначений вичерпний перелік документів, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності своєї пропозиції, і в даному переліку вказано: Підтвердити наявність власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження. Підтверджується посвідченням про реєстрацію. ТОВ «КОМКОН ГРУП» не надало посвідчення про реєстрацію даного пульту! Сертифікати відповідності обладнання не підтверджують виконання даної вимоги!
Не потрібно закривати очі на такі суттєві порушення «Вашого ПЕРЕМОЖЦЯ». Ви зобов’язані відхилити пропозицію ТОВ «КОМКОН ГРУП» та, якщо є нагальна потреба у виграші даного учасника, скасувати дану процедуру, перезапустити її і визнати свого переможця законним шляхом!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.docx 12.01.2021 16:54
Дата подачі:
12.01.2021 16:54
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваші твердження щодо невідповідності пропозиції ТОВ «КОМКОН ГРУП» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі є безпідставними, хибними та такими, що не відповідають дійсності.
Замовник здійснює спрощену закупівлю відповідно до норм ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та у відповідності із нормами чинного законодавства. Пропозицію ТОВ «КОМКОН ГРУП» було визначено найбільш економічно вигідною за результатами проведеного електронного аукціону щодо Закупівлі.
Згідно проведеного розгляду пропозиції ТОВ «КОМКОН ГРУП» на відповідність її вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції, які встановлені в частині 13 статті 14 Закону.
Так, в додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимоги щодо надання учасниками листа-погодження з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення та Погодженого проекту договору (згідно Додатку 3 до оголошення). Зазначені документи надані ТОВ «КОМКОН ГРУП» в складі пропозиції, та за формою та змістом вони повністю відповідають вимогам замовника, встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, Ваші зауваження викладені в вимозі є безпідставними та необгрунтованими. Пропозиція ТОВ «КОМКОН ГРУП» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в цій частині, і підстави для відхилення пропозиції ТОВ «КОМКОН ГРУП», які встановлені в частині 13 статті 14 Закону, відсутні.
Також, в додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу до учасників, щодо підтвердження наявності власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження (підтверджується посвідченням про реєстрацію або документами (договір оренди тощо), які підтверджують оренду пульту цілодобового пожежного спостереження). Учасником ТОВ «КОМКОН ГРУП» надані в складі пропозиції документи, якими підтверджено наявність власного пульту цілодобового пожежного спостереження, зокрема довідка про наявність власного пульту цілодобового пожежного спостереження, оборотно-сальдова відомість та Сертифікат відповідності устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень діючим ДСТУ, виданий Державним центром сертифікації ДСНС України на підставі протоколів сертифікаційних випробувань, акту обстеження виробництва, актів відбору та ідентифікації зразків продукції, Експертного рішення від 14.09.2018р. №9967с4а Державного центру сертифікації ДСНС України. Зазначені документи підтверджують відповідність пропозиції ТОВ «КОМКОН ГРУП» умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині, а також свідчать про відповідність пропозиції нормам чинного законодавства, зокрема наказу МВС України від 30.03.2015р. №349.
Також, звертаємо Вашу увагу, що на момент проведення закупівлі, чинним законодавством України вже не передбачено обов’язкового отримання посвідчення про реєстрацію. І з цього приводу Замовник вже надавав роз’яснення до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема від 24.12.20 о 15:35.
Виходячи з вищенаведеного, Ваші зауваження викладені, в вимозі є безпідставними, хибними, необгрунтованими та такими, що не відповідають дійсності. Пропозиція ТОВ «КОМКОН ГРУП» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, і підстави для відхилення пропозиції ТОВ «КОМКОН ГРУП», які встановлені в частині 13 статті 14 Закону, відсутні.
Також просимо Вас припинити безпідставні звинувачення та поводитись в рамках ділової етики. Замовник здійснює закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер:
9864b6177747422fbeb523466d03b0b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-22-010625-c.a7
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проксин плюс» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця з подальшою аргументацією.
1. П.4 Додатку 1 оголошення вимагається: Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення.
На виконання даної вимоги учасник ТОВ «КОМКОН ГРУП» надає в складі пропозиції файл «3. Лист-згода з проектом договору» в якому міститься наступний текст: ТОВ КОМКОН ГРУП» підтверджує, що з проектом договору ознайомлено та гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ТОВ «КОМКОН ГРУП» договору на основі такого проекту договору (Додаток 3).
З тексту даного документу зрозуміло, що даний лист не відповідає вимогам Замовника, оскільки жодного пояснення щодо ПОГОДЖЕННЯ З УМОВАМИ ДОГОВОРУ НЕМАЄ! Учасник лише повідомляє про можливість виконання своїх зобов’язань, що не відповідає вимогам Замовника.
2. Згідно п.12 Додатку 1 оголошення вимагається: Підтвердити наявність власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження. Підтверджується посвідченням про реєстрацію або документами (договір оренди тощо), які підтверджують оренду пульту цілодобового пожежного спостереження.
Отже зі змісту даної вимоги зрозуміло, що у разі наявності власного пульту цілодобового спостереження необхідно надати посвідчення про реєстрацію.
Проте проігнорувавши вимоги Замовника учасник надає файл: «11. Довідка про наявність пульту», в складі якого міститься інформація про наявність у власності пульту пожежного спостереження, проте посвідчення про реєстрацію учасником не надано, чим порушено вимоги оголошення.
З огляду на вищезазначене в Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «КОМКОН ГРУП», проте проігнорувавши Закон 11-01-2021 об 15:22 Замовником було оприлюднено рішення про визнання переможцем закупівлі UA-2020-12-22-010625-c учасника ТОВ «КОМКОН ГРУП». З огляду на вищезазначене виникає запитання: «Чим керувався Замовник, приймаючи дане незаконне рішення». Порушення закону у сфері публічних закупівель може свідчити про власну зацікавленість Замовника в перемозі «Свого переможця» або непрофесіоналізмі, безкомпетентності працівників Замовника та неспроможності провести закупівлю без порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Ми надіємось, що все ж Замовником було випадково прийнято невиважене рішення, оскільки згідно статті 164 ЗУ «Про публічні закупівлі» … невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону… тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до органів уповноважених на врегулювання даної ситуації, скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «КОМКОН ГРУП» та накладення штрафу у відповідності до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Комкон.docx 11.01.2021 16:16
Дата подачі:
11.01.2021 16:16
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваші твердження щодо невідповідності пропозиції ТОВ «КОМКОН ГРУП» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі є безпідставними, хибними та такими, що не відповідають дійсності.
Замовник здійснює спрощену закупівлю відповідно до норм ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та у відповідності із нормами чинного законодавства. Пропозицію ТОВ «КОМКОН ГРУП» було визначено найбільш економічно вигідною за результатами проведеного електронного аукціону щодо Закупівлі.
Згідно проведеного розгляду пропозиції ТОВ «КОМКОН ГРУП» на відповідність її вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції, які встановлені в частині 13 статті 14 Закону.
Так, в додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимоги щодо надання учасниками листа-погодження з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення та Погодженого проекту договору (згідно Додатку 3 до оголошення). Зазначені документи надані ТОВ «КОМКОН ГРУП» в складі пропозиції, та за формою та змістом вони повністю відповідають вимогам замовника, встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, Ваші зауваження викладені в вимозі є безпідставними та необгрунтованими. Пропозиція ТОВ «КОМКОН ГРУП» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в цій частині, і підстави для відхилення пропозиції ТОВ «КОМКОН ГРУП», які встановлені в частині 13 статті 14 Закону, відсутні.
Також, в додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу до учасників, щодо підтвердження наявності власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження (підтверджується посвідченням про реєстрацію або документами (договір оренди тощо), які підтверджують оренду пульту цілодобового пожежного спостереження). Учасником ТОВ «КОМКОН ГРУП» надані в складі пропозиції документи, якими підтверджено наявність власного пульту цілодобового пожежного спостереження, зокрема довідка про наявність власного пульту цілодобового пожежного спостереження, оборотно-сальдова відомість та Сертифікат відповідності устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень діючим ДСТУ, виданий Державним центром сертифікації ДСНС України на підставі протоколів сертифікаційних випробувань, акту обстеження виробництва, актів відбору та ідентифікації зразків продукції, Експертного рішення від 14.09.2018р. №9967с4а Державного центру сертифікації ДСНС України. Зазначені документи підтверджують відповідність пропозиції ТОВ «КОМКОН ГРУП» умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині, а також свідчать про відповідність пропозиції нормам чинного законодавства, зокрема наказу МВС України від 30.03.2015р. №349.
Виходячи з вищенаведеного, Ваші зауваження викладені, в вимозі є безпідставними, хибними, необгрунтованими та такими, що не відповідають дійсності. Пропозиція ТОВ «КОМКОН ГРУП» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, і підстави для відхилення пропозиції ТОВ «КОМКОН ГРУП», які встановлені в частині 13 статті 14 Закону, відсутні
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
9f46ea568bee4cd4a8bf671f63c7b005
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-22-010625-c.a6
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно вимог оголошення: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи сканкопій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо; якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Нам як учаснику незрозуміло, для чого потрібне повторне накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на кожен сканований документ окремо, якщо даний підпис накладається на всю пропозицію в цілому. Даною вимогою ви порушуєте Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг. Вимагаємо видалити дану вимогу, яка суперечить чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 29.12.2020 16:58
Дата подачі:
29.12.2020 16:58
Вирішення:
Шановний учасник! Дана вимога э правормірною. Зміни в оголошення наразі не плануються.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога щодо посвідчення про реєстрацію пульту ЦПС
Номер:
868b962e901549d58c90b619b0445fe8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-22-010625-c.b5
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо посвідчення про реєстрацію пульту ЦПС
Вимога:
Шановний Замовник! З огляду на Вашу відповідь : "Шановний Учасник! Замовник здійснює спрощену закупівлю відповідно до норм ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності із нормами чинного законодавства. Зокрема, наказом МВС України від 30.03.2015р. №349 затверджено Правила з пожежного спостерігання, якими встановлено: 1) Правила є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами господарювання, які здійснюють пожежне спостерігання за системами протипожежного захисту (далі - СПЗ) об’єктів, виконують роботи з підключення та підтримання експлуатаційної придатності (далі - технічне обслуговування) СПТС, а також всіма суб’єктами господарювання незалежно від форм власності та органами виконавчої влади, які є учасниками процесу з пожежного спостерігання. 2) Пожежне спостерігання є невід’ємною функцією СПЗ, за допомогою якого забезпечуються, зокрема прийом від приймально-контрольних приладів СПЗ (далі – ППКП) об’єктів спостерігання сигналів пожежної тривоги і несправності та їх передача за допомогою СПТС до ЦПТС пультових організацій; 3) інші правила та вимоги до пожежного спостереження. До того ж замовником встановлено вимогу щодо наявності власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження, із наданням відповідних документів. Також звертаємо вашу увагу на те, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються, з посиланням на відповідні норми законодавства України." на питання "в ТД Додаток 1 п. 12 вимога: Підтвердити наявність власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження. Підтверджується посвідченням про реєстрацію або документами (договір оренди тощо), які підтверджують оренду пульту цілодобового пожежного спостереження. Дана вимога є дикримінаційною та неможливою до виконання, оскільки: "в травні 2015 року, на виконання рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 15.10.2014 № 37, з метою усунення порушень принципів державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, МВС України наказом від 14.05.2015 № 562 скасовано Правила пожежного спостерігання та Ліцензійні умови з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення були скасовані. У зв’язку із скасуванням вищезазначених нормативно-правових актів, наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було скасовано наказ від 22.08.2014 №48 1«Про організацію централізованого пожежного та техногенного спостерігання» , яким ДП «ЦГБ-112» було визначено центром спостерігання ДСНС України. З роз'ясненням щодо функціонування системи пожежного спостерігання можна за посиланням на офіційному сайті ДСНС https://www.dsns.gov.ua/ua/Rozyasnennya-schodo-funkcionuvannya-sistemi-pozhezhnogo-sposterigannya.html . З цього можна зробити висновок, що навіть при бажанні отримати посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання - це є неможливим. Прохання видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації згідно вимог чинного законодавства України." ми не можемо бути впевнені, що наданням довідки з обгрунтованим поясненням щодо неможливості отримати повідчення про реєстрацію пульту цілодобового пожежного спостереження - це не буде причиною для відхилення нашої пропозиції. Тому, наполегливо просимо Вас внести зміни в ТД, або у відповідь на цю Вимогу надати підтвердження що надання довідки з обгрунтуванням щодо неможливості отримати посвідчення про реєстрацію пульту цілодобового пожежного спостереження не буде причиною для відхилення пропозиції. Інакше, Ваша відмова буде прямим свідченням щодо змови між Замовником та іншим Учасником, що стане підставою для звернення до Державної аудиторської служби України, щодо перевірки результатів аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2020 16:02
Вирішення:
Шановний Учасник!
За посиланням, яке Ви надаєте https://www.dsns.gov.ua/ua/Rozyasnennya-schodo-funkcionuvannya-sistemi-pozhezhnogo-sposterigannya.html розміщена наступна інформація:
У зв’язку із скасуванням вищезазначених нормативно-правових актів, наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було скасовано наказ від 22.08.2014 №481, яким ДП «ЦГБ-112» було визначено центром спостерігання ДСНС України.
Наряду з цим, до ДСНС та інших уповноважених центральних органів виконавчої влади надходили численні запити від Антимонопольного комітету, громадських організацій, суб’єктів господарської діяльності та громадян з приводу пожежного спостерігання. Основними питаннями, що підіймалися у зверненнях, були діяльність ДП «ЦГБ-112» як центру спостерігання ДСНС України, реєстрації пультових організацій, підключення об’єктів, законності встановлення, розрахунку вартості послуг ДП «ЦГБ-112» та доцільності його існування.
Одним з предметів звернень було те, що впровадження додаткового елементу системи пожежного спостерігання (ДП «ЦГБ 112») призводить до збільшення кількості компонентів, які приймають та передають сигнали пожежної тривоги та створює додаткове фінансове навантаження на учасників системи пожежного спостерігання.
З метою вирішення зазначених питань, 10.03.2016 року ДСНС було проведено робочу нараду щодо обговорювання питань з нормативно-правового регулювання організації пожежного спостерігання із залученням усіх зацікавлених сторін.
На виконання рішень наради, наказом ДСНС від 01.04.2016 № 155 «Про створення робочої групи» утворено відповідну робочу групу, завданням якої є удосконалення функціонування системи пожежного спостерігання та проведення повторного відстеження результативності Правил з пожежного спостерігання, затверджених наказом МВС України від 30.03.2015 №349, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 за №920/2736 (далі – Правила). До складу групи залучено представників громадських організацій та всіх заінтересованих сторін, які є учасниками процесу з пожежного спостерігання.
Крім того, на цей час Державною службою України з надзвичайних ситуацій, зокрема – зазначеною робочою групою, в рамках проекту стратегії реформування ДСНС вивчається світовий досвід щодо взаємодії органів державної влади з пультовими організаціями з метою удосконалення системи пожежного спостерігання в Україні.
За підсумками роботи групи, до Державної регуляторної служби буде надіслано відповідний звіт та підготовлені обґрунтовані пропозиції по внесенню змін і доповнень до Правил.
Зміни до Правил з пожежного спостерігання погоджені Державною регуляторною службою України, Спільним представницьким органом сторони роботодавців на національному рівні, Антимонопольним комітетом України, затверджені наказом МВС від 13.02.2017 № 111, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.03.2017 за № 332/30200, та є у вільному доступі для ознайомлення.
Дані Правила є чинними, опубліковані із змінами за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0332-17#Text»
Відповідно до Правил з пожежного спостерігання, затверджених наказом МВС України від 30.03.2015 №349 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29.07.2015 за №920/27365, а саме пункту 1 розділу ІІ, підключення центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу здійснюється територіальним органом ДСНС України. На виконання пункту 7 розділу ІІ вищевказаного документу, за результатами успішного завершення тестування передавання тривожних сповіщень територіальний орган ДСНС України реєструє картку пульта пожежного спостерігання, після чого він вважаться підключеним до точки доступу. На підставі вищевикладеного, Ваша вимога є необґрунтованою, неправомірною та не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Посвідчення про реєстрацію пульту цілодобового пожежного спостереження
Номер:
2b054ca777284252879141115de7d447
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-22-010625-c.b4
Назва:
Посвідчення про реєстрацію пульту цілодобового пожежного спостереження
Вимога:
в ТД п. 12 вимога: Підтвердити наявність власного/орендованого пульту цілодобового пожежного спостереження. Підтверджується посвідченням про реєстрацію або документами (договір оренди тощо), які підтверджують оренду пульту цілодобового пожежного спостереження. Дана вимога є дикримінаційною та неможливою до виконання, оскільки: "в травні 2015 року, на виконання рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 15.10.2014 № 37, з метою усунення порушень принципів державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, МВС України наказом від 14.05.2015 № 562 скасовано Правила пожежного спостерігання та Ліцензійні умови з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення були скасовані. У зв’язку із скасуванням вищезазначених нормативно-правових актів, наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було скасовано наказ від 22.08.2014 №48 1«Про організацію централізованого пожежного та техногенного спостерігання» , яким ДП «ЦГБ-112» було визначено центром спостерігання ДСНС України. З роз'ясненням щодо функціонування системи пожежного спостерігання можна ознайомитись за посиланням на офіційному сайті ДСНС https://www.dsns.gov.ua/ua/Rozyasnennya-schodo-funkcionuvannya-sistemi-pozhezhnogo-sposterigannya.html . З цього можна зробити висновок, що навіть при бажанні отримати посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання - це є неможливим. Прохання видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації згідно вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2020 14:28
Опис причини скасування:
отримали відповідь на питання
Дата скасування:
28.12.2020 14:32
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
a24e56f41fb142699501361dca42e6f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-22-010625-c.c3
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику, з огляду на вимоги до закупівлі від конкурентів, просимо не вносити до кваліфікаційних вимог сертифікати ISO. Відсутність даних сертифікатів не свідчить про те, що послуга надається не якісно, як і їх наявність не гарантує якість. В даному випадку ця вимога виглядає як змова між Замовником і конкретним Постачальником. Тому вважаємо цю вимогу дискримінаційною, упередженою і такою що унеможливлює чесну і прозору конкуренцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2020 14:39
Вирішення:
Шановний Учасник! Замовник здійснює спрощену закупівлю відповідно до норм ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності із нормами чинного законодавства.
Також звертаємо вашу увагу на та, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються, з посиланням на відповідні норми законодавства України
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Удосконалення чинних кваліфікаційних вимог
Номер:
da5b511285ac471c9a6acc6dc855e8ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-22-010625-c.c2
Назва:
Удосконалення чинних кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Останнім часом почастішали випадки надання послуг з технічного обслуговування систем пожежних сигналізації недобросовісними підприємствами та ФО-П, що спричиняє недобросовісну конкуренцію у даній сфері. Задля усунення можливості надання неякісних послуг просимо Вас розглянути необхідність включення кваліфікаційних вимог до виконання вимог міжнародного зразка, а саме, внести зміни до кваліфікаційних вимог включивши до них вимогу надати - Оригінал сертифікату «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
- Оригінал сертифікату, що система управління якістю Учасника, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015;
- Оригінал сертифікату ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань»;
- Оригінал сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015;
- Оригінал сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018;
- Оригінал сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту».
- Оригінал Сертифікату відповідності на проведення у учасника сертифікаційного аудиту системи протидії COVID-19 на відповідність вимогам міжнародного стандарту COVID-FREE:2020
Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимого щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2020 14:23
Вирішення:
Шановний Учасник! Замовник здійснює спрощену закупівлю відповідно до норм ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності із нормами чинного законодавства. Наразі внесення змін до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником не планується
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
78a0934152264ea6a5d726945d3e8872
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-22-010625-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до умов Додаток №1 Оголошення про закупівлю ви висуваєте вимогу: « п.13 Підтвердити наявність власної/орендованої лабораторії вимірювальних можливостей. Підтверджується СЕРТИФІКАТОМ визнання вимірювальних можливостей або документами (договір оренди тощо), які підтверджують оренду лабораторії вимірювальних можливостей.» Дана вимога є для нашого Підприємства дискримінаційною, оскільки на сьогоднішній день єдиний законодавчо визначений порядок сертифікації лабораторій відсутній, у зв’язку з чим лабораторії отримують різні документи, що підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей). Так, до кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність», який передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології. Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. Органи що проводили атестацією лабораторій згідно відміненого Порядку продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на добровільних засадах створюючи власні (корпоративні) вимоги що базуються, як правило, на виконанні ДСТУ ISO 10012:2005. Таким чином, оскілки різні органи здійснюють перевірку лабораторій та видають різні документи за результатами таких перевірок, умови Оголошення в цій частині є неточними та дискримінаційними, так як місять вимогу про надання лише сертифікату визнання вимірювальних можливостей, у зв’язку з чим просимо розширити перелік документів для лабораторій та викласти п. 13 Додатку 1 до Оголошення в наступній редакції: « п.13 Підтвердити наявність власної/орендованої лабораторії вимірювальних можливостей. Підтверджується СЕРТИФІКАТОМ визнання вимірювальних можливостей/ свідоцтво про технічну компетентність/сертифікат визнання вимірювальних можливостей/атестат про акредитацію/рішення про визнання вимірювальних можливостей або документами (договір оренди тощо), які підтверджують оренду лабораторії вимірювальних можливостей.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2020 13:42
Вирішення:
Шановний Учасник! Замовник здійснює спрощену закупівлю відповідно до норм ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності із нормами чинного законодавства. Наразі внесення змін до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником не планується
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні