• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09130000-9 Нафта і дистиляти

ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо по бланках дозволу (талонах))

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження: 22.12.2020 12:39 - 07.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА №3

Номер: 3d0d15fa920e476e91a834ff7ad7a517
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-009702-c.a3
Назва: ВИМОГА №3
Вимога:
в п. 1 Додатку №2 до тендерної документації визначено: "- Якщо учасник пропонує у своїй пропозиції партнерські АЗС, для підтвердження відпуску товару він повинен надати копію партнерського договору, гарантійний лист від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами які пропонує учасник, партнера, а також якщо учасник пропонує копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди АЗС) та копії реєстраційних посвідчень на реєстратори розрахункових операцій АЗС у своїй пропозиції партнерські АЗС то повинен надати копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволу на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки АЗС партнера, виданих органами Держпраці." ЩОДО ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ПАРТНЕР Достатнім підтвердженням господарських відносин між Учасниками та партнером є відповідні партнерські договори, які надаються Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою відповідальності між Партнером та Учасником – оскільки в ньому передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за невиконання цих обов’язків. Лист, який вимагає Замовник, не має жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. В дійсності, вимоги про лист від партнера, фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності юридичного сенсу в надані такого листа за наявності договорів. Таким чином, вимога щоддо надання гарантійного листа від партнера носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. ЩОДО КОПІЙ ДОКУМЕНТІВ ЯКІ підтверджують право власності партнера на АЗС : В дійсності, вимога про документи від партнера, фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель. ЩОДО КОПІЙ ДОЗВОЛІВ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ ВІД ПАРТНЕРА: Аналогічно до вищезазначеного, ця вимога полягає в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що є порушенням законодавства. Вимагаємо вилучити п. 1 Додатку №2 до тендерної документації. В інакшому випадку - звернемося за оскарженням до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу залишаємо її без задоволення, з огляду на наступне: Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція − це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними вимогами, так як жодним чином не обмежують конкуренції, а тільки уточнюють та підтверджують можливість учасника здійснювати поставку товару, який має для цього відповідну матеріально-технічну базу та на законних підставах здійснює свою господарську діяльність по відпуску світлих нафтопродуктів на власних, орендованих чи партнерських АЗС. Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством та надає послуги з утримання зелених насаджень в місті. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність оперативної заправки автотранспорту замовника, що забезпечує мобільність робочих бригад Замовника під час виконання термінових та невідкладних завдань, таких як усунення аварійних ситуацій, усунення наслідків стихійних лих, тощо. Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому Замовник не бачить підстав до внесення змін до тендерної документації у запропонованій Вами редакції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА № 2

Номер: 5a4ea680cf164447b3398ada1514ad5b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-009702-c.a2
Назва: ВИМОГА № 2
Вимога:
В п.1 Додатку 2 до тендерної документації визначено: "- Учасник повинен надати копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволу на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, виданих органами Держпраці." Вимагаючи від учасників наявність дозволу на вик.роб. підв. небезп. замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів і фактично не здійснюють жодних робіт із підвищеною небезпекою, оскільки здійснюють продаж талонів, за якими ЗАмовник зможе здійснювати забравку свого автотранспорту на АЗС, власники яких мають такі дозволи. Вимагаємо вилучити вищезазначену умову тендерної документації. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу залишаємо її без задоволення, з огляду на наступне: Для учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів вказана вимога зазначена в абзаці 3 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації, а саме: - Якщо учасник пропонує у своїй пропозиції партнерські АЗС, для підтвердження відпуску товару він повинен надати копію партнерського договору, гарантійний лист від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами які пропонує учасник, партнера, а також якщо учасник пропонує копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (документ що посвідчує право власності, або договір оренди АЗС) та копії реєстраційних посвідчень на реєстратори розрахункових операцій АЗС у своїй пропозиції партнерські АЗС то повинен надати копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозволу на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки АЗС партнера, виданих органами Держпраці. Вказана вимога зазначена в тендерній документації з метою уникнення ризику участі в закупівлі недобросовісних учасників та потенційних ризиків щодо проблем з постачанням пального.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА №1

Номер: 37bbfee0741045c28d6f520aa5ce188f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-22-009702-c.a1
Назва: ВИМОГА №1
Вимога:
В п. 3.1 тендерної документації зазначено, що учасники мають надати: "• Копії ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю на АЗС в м. Рівне Рівненської області, копії ліцензій Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м. Рівне Рівненської області;" Встановивши вимогу щодо надання ліцензії на право роздрібної торгівлі та на право зберігання палива – ви обмежили учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських АЗС, оскільки ліцензію на право роздрібної торгівлі та зберігання отримують власники мережі АЗС на кожну АЗС окремо. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право роздрібної торгівлі та зберігання палива – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з роздрібної торгівлі пальним, у той час, як при продажу нафтопродуктів з використанням талонів та паливних карток у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku. Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним. Таким чином, така умова документації суперечить ст.5 Закону, носить дискримінаційний характер та має бути вилучена
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу залишаємо її без задоволення, з огляду на наступне: В тендерній документації не встановлено вимоги щодо надання ліцензії на право роздрібної торгівлі та на право зберігання палива саме Учасником. Вимогою є надання копії ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю на АЗС в м. Рівне Рівненської області, копії ліцензій Учасника або його партнерів на право зберігання пального на АЗС в м. Рівне Рівненської області. Учасники, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі надають, згідно з вимогою, копії ліцензій партнерів. Вказана вимога не є дискримінаційною, так як жодним чином не обмежує конкуренції, а тільки уточнює та підтверджує можливість учасника забезпечити поставку товару, який на законних підставах здійснює свою господарську діяльність по відпуску світлих нафтопродуктів на власних, орендованих чи партнерських АЗС.
Статус вимоги: Відхилено