-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
УГПГФ 20П – 105 Ремонт виробничої бази м. Харків, вул. Драгомирівська, 3 (центральний склад). 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК021:2015 Єдиного закупівельного словника
5260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК021:2015 Єдиного закупівельного словника. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Завершена
1 929 643.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 38 592.00 UAH
мін. крок: 2% або 38 592.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2020 11:54 - 31.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
про неправомірне відхилення
Номер:
0da6a05c61304c13b5e470da9b5b2670
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-22-008205-c.a2
Назва:
про неправомірне відхилення
Вимога:
Згідно тендерної документації потрібно було надати скан-копія довідки в довільній формі за підписом керівника Учасника «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», де описується досвід виконання аналогічних договорів предмету закупівлі, а саме: Послуги з ремонту із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника. адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, субпідрядник) тощо.
Законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», не має вичерпних роз’яснень з боку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі — Мін¬економрозвитку), як уповноваженого органу у сфері публічних закупівель.
Замовник повинен вказувати, який саме предмет закупівлі він вважає аналогічним, таке конкретне роз’яснення відсутнє. В тендерній документації було занотовано- «послуги з ремонту», відсутня більш чітка конкретика предмету закупівлі.
Поточний ремонт будівлі, це предмет закупівлі наданого нами аналогічного договору – це є послугою з ремонту. Згідно вашого предмету закупівлі виробнича база – це окрема будівля, в нашому аналогічному договорі подано поточний ремонт теж цілої будівлі, а не частини її. Предмет закупівлі нашого аналогічного договору повністю відповідає предмету закупівлі. У вашому річному плані, який ви оприлюднили до оголошення закупівлі, навіть відсутній КЕКВ , лише згідно оголошення видно, що це послуга.
Поточний ремонт відноситься до послуг. Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Отже, за Законом № 922 поточний ремонт — це послуги, а капітальний — це роботи.
Просимо скасувати ваше рішення про безпідставне відхилення нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.02.2021 14:36
Вирішення:
Доброго дня! Повідомляємо, що вимогу відхилено, так як учасником надано копію трьох договорів для підтвердженя досвіду виконання аналогічних договорів а саме: Послуги з ремонту. Два з цих договорів (№ 94 від 24.03.2020 р. і б/н від 13.11.2018 р.) на реконструкцію і капітальний ремонт, що є роботами, а не послугами. Третій договір надано на виконання поточного ремонту, але надано договір на РОБОТИ з поточного ремонту (розділ І договору № 4/8/19 від 14.08.2019 р.). Окрім цього цей договір - це договір підряду, а не надання послуг, також в договорі передбачено авторський та технічний нагляд, які застосовуються виключно для виконання робіт. Замовником було надано можливість учаснику завантажити договір, що підтверджує необхдний досвід, шляхом повідомлення про усунення виявлених невідповідностей, але учасником жодного договору на підтвердження досвіду виконання послуг з ремонту не надано.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо умов Додатка 3 , розд.10 "Вимоги до якості"
Номер:
24c60ccf44484501af20152030bbd925
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-22-008205-c.a1
Назва:
Щодо умов Додатка 3 , розд.10 "Вимоги до якості"
Вимога:
Доброго дня!
30.12.2020 – були виключені неправомірні вимоги, а саме п.10.3 Додатка 3 Тендерної документації «Вимоги до якості», стосовно необхідної наявності у учасника сертифікату ISO.
22.01.2021 – був доданий, раніше виключений, п.10.3 Додатку 3 Тендерної документації «Вимоги до якості» щодо наявності у учасника сертифікату ISO. Ці зміни були внесені без уточнюючих пояснень.
Вимагаємо виключення п.10.3 Додатку 3 з ТД щодо наявності у учасника сертифікату ISO. Цей сертифікат є справою добровільною.
Пов'язані документи:
Учасник
- УГПГФ 20П-105 із змінами.docx 24.01.2021 12:40
Дата подачі:
24.01.2021 12:40
Вирішення:
Згідно інформації із офіційного Інфобоксу «Prozorro», постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг АМКУ відмовляє в задоволенні скарг в частині вилучення вимоги щодо наявності сертифікату ISO 9001 (як приклад, рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019).
До того ж, згідно п. 2 ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції (в даному випадку – послуг).
Також, відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме вимогу щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 – це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; це забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та матеріалів, знаходяться під контролем; це гарантія наявності в штаті Учасника кваліфікованого персоналу.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Одним із доказів необхідного рівня якості робіт є підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні, не містить жодних дискримінаційних елементів.
Статус вимоги:
Відхилено