• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

24450000-3 Агрохімічна продукція (Лот №1 Дезинфекційні засоби для медичної апаратури, інструментів, ван; Лот №2 Дезинфекційні засоби для рук медичного персоналу та операційного поля ; Лот №3 Дезинфекційні засоби для поверхонь навколишнього середовища, посуду та медичних відходів)

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 975.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2017 15:29 - 10.04.2017 00:00
Вимога
Відхилено

щодо лобіювання інтересів певних постачальників

Номер: b0ca6018bd6b45f5b7c3e04cc047da42
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-29-001738-b.a2
Назва: щодо лобіювання інтересів певних постачальників
Вимога:
Шановний замовнику! Ваша відповідь не обґрунтовано жодним з фактів. Здається враження, що ви лобіюєте інтереси лише певних виробників та їх уповноважених представників. Тому наполегливо просимо внести відповідні зміни до тендерної документації щодо розширення конкурентного поля. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції. та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу Учасника залишено без задоволення , згідно рішення тендерного комітету № 05.04/1 від 05.04.2017р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо дискримінації

Номер: 2b673e143f3f41f0a7e574a054211189
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-29-001738-b.c1
Назва: щодо дискримінації
Вимога:
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Всупереч вищезазначеним нормам Закону медико – технічні вимоги Додатку 3 Медико-технічні вимоги Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (надалі - МТВ), прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками. Зокрема: 1. Умови зберігання – температура -40 до 35 °С. По-перше де мають зберігатись такі засоби, мабуть на вулиці а не в складських приміщення щоб температурний режим достигала - 40°С (за останній час в Україні температура повітря не досягала - 40°С). Також звертаємо увагу, що після розморожування дані засоби не можуть бути придатні до використання оскільки діюча речовина міняє свою хімічну властивість і вже не може проводити належним чином дезінфекцію. Оскільки навіть вода міняє свою фізико-хімічний склад після розморожування. Тому просимо виключити даний пункт МТВ у дезінфікуючих засобів Сангезін, Вернідор Плюс. 2 У дезінфікуючих містять посилання на конкретні значення відсоткових співвідношень активнодіючих речовин, що надає Замовнику можливість допустити до розгляду тендерних пропозицій лише того учасника, який займається реалізацією конкретно визначеної марки Товару, а не «еквівалентної» групи Товару, як того вимагає Закон. 3. Медико –технічні вимоги засобу Санідез прописані таким чином, що відповідають лише єдиному засобу це Санідез та не є основними критеріями для дезінфікуючих засобів, зокрема: - Кожна таблетка повинна мати індивідуальну упаковку; - Засіб у вигляді таблеток 2 г; - Температура розкладання - 225˚ С; - Фасування – пакунок (500 таблеток) 1 кг. Вищезазначені характеристики відповідають лише єдиному зареєстрованому в Україні товару виробником якого є ТОВ «ВІК-А». Визначивши вищезазначені технічні характеристик ви позбавляєте потенційних учасників запропонувати еквіваленти, тим саме надаєте перевагу лише єдиному виробнику. 4. Фасування засобу Хлоросан у соше по 3 г є тільки у даного препарату виробником, яким також є ТОВ «ВІК-А». Тому просимо виключити даний товар у окремий лот. 5. Кількість, яка визначена у МТВ взагалі незрозуміла. Ви купляєте не концентрат, а робочий розчин та кількість квадратури обробки? Дані вимоги по кількісті відповідають концентраціям лише заявлених на торги товарів позбавляючи запропонувати еквіваленти. Тому просимо вести зміни та зазначити кількість концентрату згідно ваших потреб. При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у МТВ з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує. Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у МТВ Документації, немає. Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації. Оскільки ви заздалегідь поділили бюджет торгів між виробниками або представниками виробників Надавши більшу частку торгів продукції виробництва ГК ВІК – А та ПП «МЕДПРОМІНВЕСТ». Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити. Також слід зауважити , що згідно п. 3 Додатку 3 Документації учасники повинні надати лист авторизації від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів учасника торгів. Дана вимога взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від певних виробників або уповноважених представників виробників щодо визначеного переліку продукції. Ще раз зауважую, що МТВ , не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями. Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів. Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону. Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу та інших органів відповідно до їх компетенції. та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу Учасника залишено без задоволення , згідно рішення тендерного комітету № 04.04/1 від 04.04.2017р.
Статус вимоги: Відхилено