• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (земляні роботи по засипці погребів на території м.Кам’янське) на основі CPV за ДК 021:2015 – 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД

Завершена

4 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 500.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2020 23:15 - 02.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

надання додаткової аргументації щодо визначення переможцем ФОП Король Вячеслав Анатолійович

Номер: 8c9dd6797f6947f283f59fb52c70fba6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-21-007817-a.b1
Назва: надання додаткової аргументації щодо визначення переможцем ФОП Король Вячеслав Анатолійович
Вимога:
Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі UA-2020-12-21-007817-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЙ ТЕМС 09» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією (далі - ТД) розмістило свою пропозицію та надало повний пакет документів, який вимагав Замовник відповідно до умов Документації на закупівлю Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (земляні роботи по засипці погребів на території м.Кам’янське) на основі CPV за ДК 021:2015 – 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи. 02.02.2021 року Протоколом (рішенням) Замовника було прийнято рішення про дискваліфікацію учасника відкритих торгів ТОВ «АЙ ТЕМС 09» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації. В протоколі (рішенні) Замовника зазначено причину дискваліфікації: у зв’язку із невідповідністю кваліфікаційним критеріям, встановленими у ст. 16 ЗК «Про публічні закупівлі» Замовником було виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасник торгів ТОВ «АЙ ТЕМС 09» не погоджується з відхиленням поданої ТОВ «АЙ ТЕМС 09» тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, вважає відхилення та як наслідок, в подальшому призначення недобросовісного переможця необґрунтованим та незаконним. Вважаємо дії Замовника такими, що вчинено з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та самої Тендерної документації. І. Вимога про усунення невідповідностей була виставлена 22.01.2021 року (п’ятниця) о 16.10 год. (в системі всі вимоги, документи та ін. розкриваються протягом 30-40 хв.). Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідностів інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У вимозі Замовника зокрема зазначалось: • 3.1 повторно надати довідку про працівників, яка підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації. Замовник виставив дану вимогу мотивуючи її тим, що в наданій довідці ТОВ «АЙ ТЕМС 09» зазначено не тільки працівників підприємства, а і осіб, що залучаються до роботи відповідно до договорів ЦПХ, які при цьому не являється працівниками та не підпорядковуються трудовому розпорядку Учасника. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», трудового законодавства України та тендерної документації НЕ ВСТАНОВЛЕНО обмежень щодо залучення тільки штатних працівників для виконання робіт. ТОВ «АЙ ТЕМС 09» було надано довідку про працівників, які мають спеціальні знання, кваліфікацію та будуть залучені для виконання робіт. • 3.2 надати повторно аналогічний договір № 09П/20 від 18.09.2020 року у повному обсязі, проте даний договір було надано у повному обсязі. Окрім нього було надано акт виконаних робіт за даним договором та довідку про вартість виконаних робіт, як вимагалось в ТД. • 3.3 повторно надати довідку про наявність матеріально- технічної бази та технологій необхідних для виконання даних робіт. Проте, під дану закупівлю ЗАМОВНИК зобов’язаний мати проектну документацію, що пройшла державну експертизу із зазначенням певних технологій, які мають застосовуватись під час виконання роботи за закупівлею. • 3.4 на підтвердження повноваження щодо підпису тендерної пропозиції керівником учасника подати сканований оригінал 1-6 сторінки паспорту. В складі тендерної пропозиції була надана скан-копія, завірена належним чином всіх сторінок паспорта директора ТОВ «АЙ ТЕМС». При цьому, відповідно до ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою віповідальністю» керівника визначаються Статутом та наявністю відомостей щодо нього у Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань. На підтвердження повноважень щодо підпису тендерної пропозиції керівником учасника було надано статут, рішення загальних зборів про призначення директора, рішення загальних зборів щодо уповноваження директора на підписання тендерної пропозиції, витяг з ЄДР з відомостями про керівника, наказ про призначення директора. • Окрім того, Замовником не було вказано на виконання яких саме вимог тендерної документації було виставлено вимоги про усунення невідповідностей, що суперечить ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Таким чином, Учасник належним чином виконав вимоги ТД Замовника. Тому не зрозуміло, чому до ТОВ «АЙ ТЕМС 09» було виставлено вимогу з надання документів, які вже маються у складі тендерної пропозиції та яку було виставлено з порушенням строків, встановлених у ЗУ «Про публічні закупівлі». ІІ. 02.02.2021 року о 15 год. 05 хв. було змінено статус кваліфікації ТОВ «АЙ ТЕМС 09» з оцінка на дискваліфіковано. 02.02.2021 року о 15 год. 25 хв. ФОП Король Вячеслав Анатолійович було визначено переможцем. Тобто тендерна пропозиція ФОП Король Вячеслава Анатолійовича не перебувала в статусі «оцінка». Вважаємо, що розгляд даної тендерної пропозиції не проводився взагалі. 16.01.2021 року протокольним рішенням № 6 було продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЙ ТЕМС 09» до 20 днів у зв’язку з терміновою необхідністю підготовки великої кількості угод, із зазначенням, що дана закупівля потребує ретельного вивчення документів. З чого виникає питання, чому на розгляд тендерної пропозиції ТОВ «АЙ ТЕМС 09» Замовнику знадобилось 20 днів, а на розгляд тендерної пропозиції ФОП Король Вячеслава Анатолійовича знадобилось 10 хвилин. ІІІ. Ознайомившись із тендерною пропозицію ФОП Король Вячеслава Анатолійовича, було виявлено невідповідності до тендерної документації, а саме: • Ч.6 ТД передбачено, що «Для підтвердження застосування заходів із захисту довкілля під час надання послуг/виконання робіт, учасником надається копія чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі надання послуг/виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами». ФОП Король Вячеслав Анатолійович в складі тендерної пропозиції надає договір № 03/21-і від 04.01.2021 року на надання послуг по знешкодженню твердих побутових відходів з Комунальним підприємством Кам’янської міської ради «Комунальник», в якому зазначається, що Замовнику (ФОП Король Вячеслав Анатолійович) ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ звозити для знешкодження відходи: 1-3 класу небезпеки; вибухонебезпечні; що горять та тліють; що містять радіоактивні і інфеційно- небезпечні забруднення; інші речовини. Знешкодження відходів — зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. КП Кам’янської міської ради НЕ МАЄ в переліку відкритих видів економічної діяльності (КВЕД) таких як знешкодження відходів. Окрім того, для провадження діяльності із знешкодження відходів необхідна наявність ліцензії, якої КП Кам’янської міської ради також не має, що підтверджується відсутністю даного підприємства в реєстрі переліку ліцензіантів. Тобто договір, наданий ФОП Король Вячеслав Анатолійович є нікчемним та не відповідає вимогам ТД. • В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації ФОП Король Вячеслав Анатолійович зазначив 3 особи: ФОП Король Вячеслав Анатолійович як самозайнята особа, Скиннік Михайло Вікторович- начальник дільниці та Скриннік Ліна Валентинівна- інженер з проектно- кошторисної роботи. Тобто на фактичне виконання замовлення залучаються дві особи, яких для виконання технічного завдання ТД недостатньо. Окрім того, ФОП Король Вячеслав Анатолійович не має працівників, які б могли забезпечити функціонування техніки, наявність якої необхідна для виконання завдання ТД та інформація про наявність якої надається у складі тендерної пропозиції ФОП Король Вячеслава Анатолійовича. • В Довідці про наявність матеріально- технічної бази та технологій ФОП Король Вячеслав Анатолійович в розділі технології зазначив «нові технології відповідно до норм чинного законодавства». Технологія — власне технологічні процеси одержання, обробки й переробки, складання чи будівництва, а також, опис цих процесів у вигляді інструкцій щодо їх виконання, технологічних правил, вимог, графіків, карт тощо. Таким чином, зазначена інформація про наявні технології ФОП Король Вячеслав Анатолійович не може бути прийнята до уваги та не може вважатись технологією. Ні підставі вищевикладеного, вважаємо, що Замовник навмисно створив штучні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції для того щоб в подальшому надати перевагу іншому учаснику. Поряд з цим, звертаємо увагу, що тендерна пропозиція ТОВ «АЙ ТЕМС 09» є найбільш економічно вигідною. Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «АЙ ТЕМС 09», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «АЙ ТЕМ 09», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав. Пропозиція ТОВ «АЙ ТЕМС 09» повністю відповідає Вимогам ТД. У зв’язку з вищевикладеним,- ПРОШУ: 1. Надати додаткові роз’яснення за якими критеріями було обрано ФОП Король Вячеслав Анатолійович переможцем та у зв’язку з чим тендерну пропозицію ФОП Король Вячеслав Анатолійович визначено кращою ніж тендерну пропозицію ТОВ «АЙ ТЕМС 09».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТЕМС 09" відхилено правомірно відповідно до п.1 ч.1 статті 31 Закону (Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону України «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). А також у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ФОП Король Вячеслав Анатолійович.
Статус вимоги: Не задоволено