-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Код ДК 021-2015 (CPV) 15830000-5 - Цукор і супутня продукція (цукор, ванільний цукор)»
Місцезнаходження замовника: 20901, Черкаська обл., Чигиринський район, місто Чигирин, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 13А; Вид закупівлі: передбачений абз.1 п.5 ч.2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст.2 Закону; мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – відповідно до електронної тендерної документації - українська; джерело фінансування- кошти місцевого бюджету;
Завершена
226 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 131.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 131.00 UAH
Період оскарження:
21.12.2020 18:39 - 17.01.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
7bb341412e0342c785d32252c1891d55
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-21-015887-c.c4
Назва:
Скарга (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Скарга (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
детально у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2020-12-21-015887-c.pdf 25.03.2021 21:25
- рішення від 29.03.2021 № 6196 + лист Замовнику.pdf 30.03.2021 10:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2021 № 7269.pdf 08.04.2021 19:40
- рішення від 07.04.2021 № 7269.pdf 12.04.2021 20:21
- Пояснення замовника на Скаргу ГУК цукор .doc 31.03.2021 16:42
- Пояснення по скарзі Гук.pdf 31.03.2021 16:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2021 21:28
Дата розгляду скарги:
07.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.03.2021 10:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.04.2021 20:21
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
1f78e28f2c664ac98b0ecc5c1079bcce
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-21-015887-c.b3
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка МТБ.pdf 12.02.2021 19:39
- Довідка МТБ.pdf.p7s.zip 12.02.2021 19:40
- Копія договору оренди ТЗ.pdf 12.02.2021 19:40
- Копія договору оренди ТЗ.pdf.p7s.zip 12.02.2021 19:40
- Копія свідоцтва ТЗ.pdf 12.02.2021 19:40
- Копія свідоцтва ТЗ.pdf.p7s.zip 12.02.2021 19:40
- Скарга UA-2020-12-21-015887-c.pdf 12.02.2021 19:40
- Скарга UA-2020-12-21-015887-c.pdf.p7s.zip 12.02.2021 19:40
- рішення від 16.02.2021 №2713 + лист Замовнику.pdf 17.02.2021 14:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.02.2021 №3530.pdf 26.02.2021 18:02
- рішення від 25.02.2021 №3530.pdf 02.03.2021 19:11
- Пояснення замовника на Скаргу ГУК цукор.doc 19.02.2021 12:30
- Пояснення замовника на скаргу Гук.pdf 19.02.2021 12:30
- Пояснення замовника на Скаргу ГУК вершкове масло .doc 19.02.2021 12:53
- Пояснення замовника на скаргу Гук.pdf 19.02.2021 12:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2021 19:41
Дата розгляду скарги:
25.02.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2021 14:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.03.2021 19:11
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2021 15:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо незаконного оголошення переможцем закупівлі ТОВ «ТД «Ходак» (до закупівлі UA-2020-12-21-015887-c)
Номер:
356b43f25d1f47459243f24ac3de8c07
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-21-015887-c.c2
Назва:
Вимога щодо незаконного оголошення переможцем закупівлі ТОВ «ТД «Ходак» (до закупівлі UA-2020-12-21-015887-c)
Вимога:
03 лютого 2021 року Замовником опубліковано протокольне рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради, відповідно до якого за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Торговий дім "Ходак" встановлено повну відповідність інформації та документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, умовам тендерної документації.
Визначено ТОВ "Торговий дім "Ходак" переможцем процедури відкритих торгів «Код ДК 021-2015 (CPV) 15830000-5 - Цукор і супутня продукція (цукор, ванільний цукор)» та прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником-переможцем.
Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Торговий дім "Ходак" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Учасником не надано згоди суб’єкта персональних даних, відповідно до вимог тендерної документації. А також надані учасником згоди персональних даних не відповідають вимогам тендерної документації.
П. 1.3.2. частини 1 розділу І Тендерної документації встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника).Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю.
В складі тендерної пропозиції подано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною. На даному відгуці містяться персональні дані фізичної особи Ковальової Юлії Анатоліївни, а саме: прізвище, ім’я, по батькові та відомості про її місце роботи. Отже, виходячи з вимог тендерної документації, оскільки відгук – документ, який міститься в складі пропозиції і в якому зазначено персональні дані фізичної особи, ТОВ ТД «Ходак» мало б надати в складі тендерної пропозиції згоду суб’єкта персональних даних, а саме Ковальової Юлії Анатоліївни, яка б мала бути адресована Замовнику та містити посилання на дану закупівлю. Такий документ в складі пропозиції відсутній.
В листі-згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних №1 від 12.01.2021 року зазначено, що вказані в ній громадяни надають згоду на обробку персональних даних їх, як учасника, для забезпечення участі в торгах. Звертаю увагу, що дані громадяни не є учасниками торгів, відповідно згода на обробку персональних даних подана ТОВ ТД «ХОДАК» не відповідно до мети, зазначеної в ній, та не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п.1.3.2.
1. Учасником не надано в складі тендерної пропозиції інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, а також цінова пропозиція не відповідає технічним вимогам.
П.1.3. частини 1 розділу V Тендерної документації визначено, що до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
З урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Тобто дана вимога встановлює обов’язковість розрахунку ціни пропозиції з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією.
П.п. 6.2.1. п. 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачає, що послуги та витрати, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
- доставка товару до місця, передбаченого цією документацією та адресами закладів;
- фасування, пакування, навантаження та розвантаження.
Учасником подана довідка № 4 від 12.01.2021 р. в якій учасник надає математичні розрахунки щодо цінової пропозиції. Однак інформація надана в довідці не відповідає вимогам ТД, а саме:
Замовником вимагалося надати лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
Всупереч вимогам тендерної документації учасник надав довідку лише з математичними розрахунками щодо цінової пропозиції, а не математичні розрахунки кожної складової ціни на товар. В своїй довідці учасник відобразив лише вартісне значення кожної із складових цін на товар цінової пропозиції при цьому не відобразив математичні розрахунки кожної складової ціни на товар.
До того ж, як вбачається із довідки № 4 від 12.01.2021 р., учасник, всупереч вимогам П.1.3. частини 1 розділу V та п.п. 6.2.1. п. 6.2. частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації, не включив до ціни товару фасування, пакування, навантаження та розвантаження. Дані витрати є заготівельними (складсько-заготівельними) або (транспортно-заготівельними).
Таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним та іншим вимогам закупівлі в частині формування ціни та її документального підтвердження.
1. Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційних характеристик.
П. 1.3.4. частини 1 розділу І Тендерної документації визначено, що позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Крім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків поставки товару. Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника (контрагента за договором), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Ходак» подано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною.
Звертаємо увагу, що згідно інформації, яка міститься у відкритих реєстрах, зокрема в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Менеджер з постачання Ковальова Юлія Анатоліївна не є уповноваженою особою на підписання відгуку.
Чіткий перелік уповноважених осіб на підписання документів, листів, довідок тощо, та обсяг їх повноважень, від МХП Урожай міститься в протоколі №21 загальних зборів учасників від 5.12.2019, який розміщено у відкритому доступі за посиланням - https://api.webtest.next.mhp.com.ua/images/3d944/ea9ab/b61e33ae10acfc.pdf .
Звертаю увагу, що у відгуці №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який підписано Менеджером з постачання Ковальовою Юлією Анатоліївною відсутня інформація щодо наявності в неї довіреності на підписання даного документу.
Отже, зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Торговий Дім «Ходак» мала б бути відхилена замовником.
На підставі вищевикладеного Вимагаю:
1. Вжити заходів щодо усунення порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині визначення ТОВ «Торговий Дім «Ходак» переможцем даної закупівлі.
2. Вжити заходів щодо неукладення договору за результатами закупівлі із ТОВ «Торговий Дім «Ходак», оскільки його пропозиція прийнята Замовником всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерній документації.
Фізична особа-підприємець Є.А. Глаговський
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Ходак цукор.docx.p7s 08.02.2021 21:39
Дата подачі:
08.02.2021 21:40
Вирішення:
На Вашу Вимогу повідомляємо наступне.
Протокольним рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Торговий дім "Ходак" встановлено її повну відповідність умовам, визначеним в тендерній документації та визнано переможцем процедури відкритих торгів.
Відповідно до п. 1.3.2. частини 1 Розділу І тендерної документації, встановлено, що згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки.
Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця проживання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу.
Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника).
Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю.
На виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, та у відповідності до норм Закону України «Про захист персональних даних», учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» у складі документів тендерної пропозиції було надано згоди суб’єктів персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю від усіх суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника.
Стосовно зазначених ФОП Глаговський Є.А. обставин про наявність у відгуку №21 від 19.01.2021 МХП Урожай персональних даних, а саме прізвища, ім’я, по батькові та відомості про її місце роботи, звертаємо Вашу увагу на наступні обставини.
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень.
Тобто, вказана у відгуці особа діяла у відповідності до її посадових повноважень, а отже зазначення її прізвища, ім’я, по батькові не є тими персональними даними які ані в розумінні норм закону, ані умов тендерної документації передбачали б надання згоди на їх обробку.
Крім того, відносно відомостей про місце роботи, звертаємо вашу увагу на наступне.
Трудовий договір незалежно від його форми оформлюється наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу про прийняття працівника на роботу. Цей документ може бути як довільної форми (див. рис. 1 на с. 20), так і типової форми № П-1.
Так, відповідно до ч. 3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування ЄСВ про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабміном. Для реалізації зазначеної норми Урядом було прийнято постанову КМУ «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413, в додатку до якої наведено форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу.
Крім того, відповідно до Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93 року Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, встановлено сам порядок ведення записів у трудових книжках працівників, в тому числі порядок внесення відомостей про роботу.
Тобто, на підставі вищевикладеного відомості про роботу в розумінні норм трудового та податкового законодавства можуть міститись у документах, які оформлюються при прийнятті на роботу у вигляді наказу, трудового договору, повідомленні про прийняття на роботу, встановленої Кабміном формі та сам запис про роботу в трудовій книжці працівника, а отже зазначення у будь-якому документів самої лише назви посади не є відомостями про роботу, тому твердження ФОП Глаговський Є.А. про те, що учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» не надано згоди суб’єкта персональних даних від особи підписанта відгуку є хибним і не обґрунтованим.
Згідно п. 1.3.4. частини 1 Розділу І тендерної документації визначено, що позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Окрім цього відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків поставки товару. Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника (контрагента за договором), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з зазначенням реквізитів особи-виконавця даного відгуку, відгук повинен бути датований.
Учасником ТОВ «Торговий дім «Ходак» на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації у складі документів тендерної пропозиції було надано відгук №21 від 19.01.2021 МХП Урожай, який в свою чергу містить усі встановлені тендерною документацією відомості та інформацію. Крім того, звертаємо Вашу увагу на ту обставину, що умови тендерної документації не містили окремої визначеної вимоги щодо надання документального підтвердження повноважень особи, яка підписала такий відгук, а отже у Замовника відсутні законні та документально обґрунтовані обставини ставити під сумнів повноваження підписанта уповноваженої особи від контрагента, який підписав вищевказаний відгук.
Абзацем 2 пункту 1.3. частини 1 Розділу V тендерної документації визначено, що з урахуванням положень Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", при визначенні учасником процедури закупівлі ціни тендерної пропозиції, з метою необґрунтованого заниження та/або завищення вартості тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі, в якому відображаються математичні розрахунки та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат учасника.
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «Ходак» надано відповідний лист в довільній формі із зазначенням у ньому математичного розрахунку та вартісне значення кожного із складових ціни на товар своєї цінової пропозиції, що складають предмет закупівлі, з урахуванням усіх додаткових витрат такого учасника, зокрема зазначено перелік продуктів харчування, їх вартість, транспортні, складські та адміністративні затрати. Отже таким учасником повністю було виконано вимоги, визначені умовами тендерної документації.
Підсумовуючи вищевикладене, вказана учасником ФОП Глаговський Є.А. вимога для скасування рішення Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради від 03.02.2021 року ради є безпідставною, необґрунтованою та такою, що суперечить умовам тендерної документації та нормам чинного законодавства, а прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ТОВ «Торговий дім «Ходак» повністю обґрунтоване і законне.
Замовник - Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексами України, Законами України, Декретами, Постановами та Розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами.
Враховуючи вищезазначене, Замовник - Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради повідомляє, що не згодне з вказаними ФОП Глаговський Є.А. висновками, викладеними у вимозі, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торговий дім «Ходак» розглянутою з дотриманням принципів відкритості, прозорості, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та яка, відповідно, обґрунтовано була визначена переможцем згідно з вимогами Закону та нормами чинного законодавства України, а отже вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
b1100469f4b741eaab81bc4d14d54c40
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-21-015887-c.b1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Детальніше в файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- відгук1.pdf 28.12.2020 21:19
- Копія договору ЦПХ _водій_ вантажник_.pdf 28.12.2020 21:19
- Скарга UA-2020-12-21-015887-c.pdf 28.12.2020 21:19
- Копія договору ЦПХ _експедитор_.pdf 28.12.2020 21:19
- Скарга UA-2020-12-21-015887-c.docx 28.12.2020 21:19
- Рішення від 30.12.2020 № 24118 (+лист Замовнику).pdf 30.12.2020 18:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2021 № 539.pdf 15.01.2021 18:45
- Рішення від 14.01.2021 № 539.pdf 18.01.2021 20:54
- Повідомлення про усунення недоліків — Цукор.docx 05.01.2021 19:15
- Повідомлення про усунення недоліків — Цукор.pdf 05.01.2021 19:15
- Повідомлення про усунення недоліків — Цукор 2.docx 13.01.2021 20:07
- Повідомлення про усунення недоліків — Цукор 2.pdf 13.01.2021 20:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2020 11:39
Дата розгляду скарги:
14.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2020 18:25
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.01.2021 20:54
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.01.2021 20:54