-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поховальні та супутні послу (послуги з обслуговування кладовищ)
Поховальні та супутні послу (послуги з обслуговування кладовищ)
Завершена
526 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 526.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 526.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2017 13:10 - 31.03.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель
Номер:
7114cbb45ee64024bfe51c055ad4defd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-17-001194-b.c2
Назва:
Порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель
Скарга:
Замовник: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради, код ЄДР 34064800. Предмет закупівлі: Поховальні та супутні послуги (послуги з обслуговування кладовищ).
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЛИН ІНФОРМ», код ЄДР 41224105, 11601, Житомирська обл., м.Малин, вул.Кутузова, 3
Підстава подання скарги: порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель та законодавства про захист економічної конкуренції, незаконна дискваліфікація переможця процедури закупівлі, визнання переможцем процедури закупівлі пов’язаної особи, порушення порядку та строків надання відповіді на вимогу учасника.
Аргументація порушень:
Відповідно до рішення тендерного комітету від 10.04.2017 р., протокол № 16 тендерну пропозицію ТОВ "МАЛИН ІНФОРМ" відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації замовника. Доказом невідповідності пропозиції умовам тендерної документації вказано відповідь Малинської ОДПІ № 1021/06-13-08 від 07.04.2107 р. на запит замовника.
ТОВ "МАЛИН ІНФОРМ" вважає, що вказана відповідь не може бути підтвердженням відсутності у учасника можливості надати послуги, а вказаним рішенням та подальшими діями замовник порушив принципи забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції з огляду на наступне:
1. Відповідно до п.5 р.ІІІ тендерної документації "Учасники повинні відповідати кваліфікаційнім критеріям та іншим вимогам встановленим в ст.ст. 16, 17 Закону (документальне підтвердження відповідності яким зазначено в Додатку № 3)". Водночас, замовником не встановлювалися конкретні кваліфікаційні критерії з переліку, передбаченого ч.2 ст.16 Закону. Додаток 3 до тендерної документації не вимагає надання жодного підтверджуючого документа щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим ч.2 ст.16 Закону.
2. Відповідно до вимог Постанови КМУ від 17.06.2015 р. № 413 повідомлення про прийняття працівника на роботу подається лише щодо працівників, які перебувають з підприємством у трудових відносинах. Водночас, підприємство, з метою зниження собівартості послуг, та враховуючи непостійний характер робіт, залучає до виконання робіт (надання послуг) фізичних осіб за цивільно-правовими угодами, що не потребує повідомлення органів ДФС. Тому аргументація щодо ніби-то відсутності у підприємства достатньої кількості працівників для надання послуг з посиланням на відсутність повідомлення про це органу ДФС є безпідставною.
3. Відповідно до п.8.4. розділу VІІІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 "Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП (додаток 11) подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків." Відтак, термін подання форми № 20-ОПП, відраховуючи від кінцевого терміну подання тендерної пропозиції спливає 19.04.2017 р., тобто лист Малинської ОДПІ про відсутність у ТОВ "МАЛИН ІНФОРМ" станом на 07.04.2017 р. поданої форми № 20-ОПП не може бути аргументом відсутності власної техніки. Окрім того, тендерною документацією не передбачено наявність саме власного автотранспорту, тобто для надання послуг підприємство може скористатися послугами орендованого автотранспорту чи укласти договір на надання автотранспортних послуг з іншим суб'єктом підприємницької діяльності.
4. Визначаючи переможцем процедури закупівлі Комунальне підприємство Малинське міське ритуальне підприємство "Скорбота", код ЄДР 20417009, замовник не надсилав запитів до Малинської ОДПІ щодо перевірки наявності працівників і технікиу цього учасника, що свідчить про антиконкурентні дії замовника, передбачені абз.7 ч.2 ст.15 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Окрім того, замовник перебуває під спільним контролем з цим учасником процедури закупівлі (засновником обох є Малинська міська рада), тобто є пов’язаними особами. Вказана обставина є безумовною підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. З метою спонукання замовника до самостійного усунення порушень процедури закупівлі ТОВ «МАЛИН ІНФОРМ» 11.04.2017 р. о 12:03 через електронну систему закупівель було подано вимогу, але замовник навіть не розглянувши цю вимогу, в цей же день о 13:02 прийняв рішення про визначення переможцем КП «Скорбота». Відповідь на нашу вимогу, опублікована на сайті ПРОЗОРРО, не може вважатися наданою, так як по-перше – файл прикріплений у текстовому форматі без підпису уповноваженої особи не дає змоги визначити автора відповіді, по-друге – відповідно до ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» такі рішення повинні прийматися тендерним комітетом замовника з обов’язковим оформленням протоколу. Тобто, у даному випадку наявне порушення ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, просимо:
1. Прийняти нашу скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Малинської міської ради процедури закупівлі за предметом Поховальні та супутні послуги (послуги з обслуговування кладовищ) та зобов’язати замовника:
- повністю скасувати свої рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАЛИН ІНФОРМ» і визнання переможцем процедури закупівлі Комунального підприємства Малинське міське ритуальне підприємство "Скорбота";
- прийняти рішення щодо визнання переможцем вказаної процедури закупівлі ТОВ «МАЛИН ІНФОРМ».
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 21.04.2017 № 2307.pdf 24.04.2017 20:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2017 15:20
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.04.2017 20:42
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання додаткової інформації
Номер:
7e9d7f94f6014f02b0384fead3fd3f29
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-17-001194-b.c1
Назва:
Вимога про надання додаткової інформації
Вимога:
Відповідно до рішення тендерного комітету від 10.04.2017 р., протокол № 16 тендерну пропозицію ТОВ "МАЛИН ІНФОРМ" відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації замовника. ТОВ "МАЛИН ІНФОРМ" вважає недостатньою аргументацію зазначену в повідомленні про відхилення з огляду на наступне: 1.Відповідно до п.5 р.ІІІ тендерної документації "Учасники повинні відповідати кваліфікаційнім критеріям та іншим вимогам встановленим в ст.ст. 16, 17 Закону (документальне підтвердження відповідності яким зазначено в Додатку № 3)". Водночас, замовником не встановлювалися конкретні кваліфікаційні критерії з переліку, передбаченого ч.2 ст.16 Закону. Додаток 3 не вимагає надання жодного підтверджуючого документа щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим ч.2 ст.16 Закону. 2.Відповідно до вимог Постанови КМУ від 17.06.2015 р. № 413 повідомлення про прийняття працівника на роботу подається лише щодо працівників, які перебувають з підприємством у трудових відносинах. Водночас, підприємство може залучати до виконання робіт (надання послуг) фізичних осіб за цивільно-правовими угодами, що не потребує повідомлення органів ДФС. Тому аргументація щодо ніби-то відсутності у підприємства достатньої кількості працівників для надання послуг з посиланням на відсутність повідомлення про це органу ДФС є помилковою. 3.Відповідно до п.8.4. розділу VІІІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 "Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП (додаток 11) подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків." Відтак, термін подання форми № 20-ОПП, відраховуючи від кінцевого терміну подання тендерної пропозиції спливає 19.04.2017 р., тобто лист Малинської ОДПІ про відсутність у ТОВ "МАЛИН ІНФОРМ" станом на 07.04.2017 р. поданої форми № 20-ОПП не може бути аргументом відсутності власної техніки. Окрім того, тендерною документацією не передбачено наявність саме власного автотранспорту, тобто для надання послуг підприємство може скористатися послугами орендованого автотранспорту чи укласти договір на надання автотранспортних послуг з іншим суб'єктом підприємницької діяльності. Враховуючи викладене, вважаємо рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції таким, що не відповідає принципам забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції. Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ТОВ "МАЛИН ІНФОРМ" чи надати додаткову законну аргументацію відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- ВІДПОВІДЬ.docx 13.04.2017 11:53
Дата подачі:
11.04.2017 12:03
Вирішення:
Відповідь на скаргу щодо рішення тендерного комітету від 10.04.2017 №16
Статус вимоги:
Задоволено