• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тушка куряча, код ДК 021:2015 - 15112000-6 - М’ясо свійської птиці; яловичина без кості, код ДК 021:2015 - 15111100-0 – Яловичина; печінка яловича, код ДК 021:2015 - 15114000-0 – Потрухи

Категорія згідно п.3, ч.4, ст.2 Закону №922-VIII. Вид, умови, розмір забезпечення тендерної пропозиції детально описано в тендерній документації.

Завершена

894 691.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 473.46 UAH
Період оскарження: 21.12.2020 18:10 - 04.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 33ec761229874deb8d2d00a461074fac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-21-015548-c.c1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Оскарження дискаліфікації участі в торгах UA-2020-12-21-015548-с по поставці м’ясопродуктів (15112000-6 м’ясо свійської птиці, 15111100-0 яловичина, 15114000-0 потрухи, печінка яловича) Державній реабілітаційній установі «Всеукраїнський центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю» в зв’язку із тим, що нею не подано обґрунтування аномально низької ціни. Ми виставляли ціни у відповідності із статистичними даними, що були отримані нами від Головного управління статистики в м. Києві, листи від 11.12.2020 № 7.2-03/3605-20 та від 12.01.2020 № 6.2-03/56-21. На нашу думку ціна, що відповідає середньостатистичним цінам не може бути аномально низькою. Якщо ціни інших продавців відрізняються від статистичних цін більше, ніж на 40 %, то їх ціни є необґрунтовано завищеними. Просимо прийняти обґрунтування нашої ціни і відмінити рішення про дискваліфікацію. В іншому випадку ми змушені будемо написати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, згідно з пунктом 3 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. Частиною чотирнадцятою статті 29 Закону визначено, що учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Враховуючи вказане вище, на виконання вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в зв’язку з тим, що Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено