послуги з перевезення та знешкодження органічних медичних відходів хворих та відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності
Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2021 року. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається
Інформація про мову, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Торги не відбулися
660 200.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
Період оскарження:21.12.2020 15:08 - 02.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Замовник не спромігся вивичити документи, які були надані Учасником ТОВ "А-ЕНЕРГО" у відповідь на Вимогу про усунення порушення
Номер:647cf88f8f41408eb73e3758b063ab85
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "А-ЕНЕРГО", UA-EDR 40277858
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-005016-a.b7
Назва:Замовник не спромігся вивичити документи, які були надані Учасником ТОВ "А-ЕНЕРГО" у відповідь на Вимогу про усунення порушення
Вимога:
Вимагаємо, щоб Замовник детально та уважно вивчив документи,надані Учасником ТОВ "А-ЕНЕРГО" у відповідь на Вимогу про усунення порушення. Усі Порушення були усунуті належним чинном, шляхом надання необхідних документів!!! Вимагаємо, щоб Замовник дотримувався ЗУ "Про публічні Закупівлі" та не притримувався корупційної схеми із одним із Учасників!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.01.2021 15:22
Вирішення:Доброго дня. Замовником було детально вивчено документи, які були надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" з урахуванням випралень та прийнято рішення у відповідності до вимог чинного законодавства України, а тому вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Рішення замовника не відповідає вимогам чинного законодавства
Номер:a4d53d0c84fd4b72a4a079cd80710243
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", UA-EDR 39624900
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-005016-a.a6
Назва:Рішення замовника не відповідає вимогам чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику!
Учасником ТОВ “НВК “Укрекопром” було виправлено недоліки, зазначені Вами у вимозі про усунення недоліків.
Будь ласка, ознайомтесь уважніше з новими документами, адже у протоколі про відхилення пропозиції Учасника ТОВ “НВК “Укрекопром” було проігноровано майже всі виправлення.
Ми жодним чином не погоджуємось з таким рішенням Замовника, адже воно порушує наші права та вимоги чинного законодавства України про публічні закупівлі.
Вимагаємо скасувати вищевказане рішення та провести повтору неупереджену оцінку пропозиції Учасника ТОВ “НВК “Укрекопром”, враховуючи всі усунення недоліків.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.01.2021 14:48
Вирішення:Шановний учасник. Замовником було уважно опрацьовано усі документи, які були подані Вами у складі тендерної пропозиції з урахуванням усіх виправлень. За результатами їх розгляду було прийнято рішення у повній відповідності до вимог чинного законодавства України, що виключає задоволення даної вимоги.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація пропозиції переможця ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Номер:92a26a9b64f442e2bfcf55546acd3e35
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "А-ЕНЕРГО", UA-EDR 40277858
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-005016-a.a5
Назва:Неправомірна дискваліфікація пропозиції переможця ТОВ "А-ЕНЕРГО"
Вимога:
Шановний Замовнику, чим ви керувались коли складали протокол відхилення пропозиції переможця ТОВ "А-ЕНЕРГО"? Своїм уявленням чи домовленістю із одним із учасників процедури закупівлі?? Або ви хочете підтвердити корупційну складову між Замовником та одним із Учасників? Якщо ви не розумієте повноваження медичного працівника, то навіщо вказуєте дану вимогу в ТД? Згідно із ЗУ "Про відходи" до поводження з небезпечними відходами допускаються особи, які мають професійну підготовку, підтверджену свідоцтвом (сертифікатом) на право роботи з небезпечними речовинами, та не мають медичних протипоказань. Тож, медичний працівник не працює із небезпечними відходами. ПИТАННЯ. НАВІЩО МЕДИЧНОГО СПІВРОБІТНИКУ СЕРТИФІКАТ НА ПРАВО ПОВОДЖЕННЯ З НЕБЕЗПЕЧНИМИ ВІДХОДАМИ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.01.2021 15:08
Вирішення:Шановний учасник, при складенні протоколу, тендерний комітет керувався нормами чинного Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно вимог тендерної документації, наявність медичного працівника не вимагалась. Відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку (складену в довільній формі) щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У складі пропозиції надати копії посвідчень або сертифікатів на усіх працівників, що зазначені у довідці, про навчання та перевірку знань:
- з питань пожежної безпеки;
- на право виконання робіт підвищеної небезпеки;
- з питань охорони праці;
- про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами;
- з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ).
Учасник має підтвердити наявність водія (надати копію свідоцтва про підготовку водія (-їв) небезпечних вантажів) та уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів (надати копію свідоцтва про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів).
Наявність вантажника у штаті Учасника, для забезпечення завантаження відходів у спец. транспорт власними силами.
Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання, за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Тобто, відповідно до вимог тендерної документації від Вас, як від учасника вимагалось лише наявність водія, уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних відходів та вантажника і враховуючи те, що предметом закупівлі є ПОВОДЖЕННЯ З РАДІОАКТИВНИМИ, ТОКСИЧНИМИ, МЕДИЧНИМИ ТА НЕБЕЗПЕЧНИМИ ВІДХОДАМИ (ПОСЛУГИ З ПЕРЕВЕЗЕННЯ ТА ЗНЕШКОДЖЕННЯ ОРГАНІЧНИХ МЕДИЧНИХ ВІДХОДІВ ХВОРИХ ТА ВІДХОДІВ, ЩО УТВОРИЛИСЯ В РЕЗУЛЬТАТІ МЕДИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ) копії посвідчень або сертифікатів на усіх працівників, що зазначені у довідці, про навчання та перевірку знань про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами є цілком обґрунтованим.
Проте, не зрозуміло навіщо у довідці про наявність відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вами було зазначено понад 10 осіб, коли відповідно до умов тендерної документації вимагалось лише 3 працівника з чітко визначеними посадами, якщо Ви не можете підтвердити наявність копій посвідчень або сертифікатів на усіх працівників, що зазначені Вами у довідці, про навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки; на право виконання робіт підвищеної небезпеки; з питань охорони праці; про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами; з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ).
В подальшому, при підготовці тендерної пропозиції, рекомендуємо Вам детально ознайомлюватись з умовами тендерної документації, а не фантазувати на рахунок домовленостей та корупційних складових.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 164-14 КУпАП невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону також є адміністративним правопорушенням, за яке Замовник несе адміністративну відповідальність, а тому за наявності чітких невідповідностей, на які Замовником давалось Вам 24 години на їх виправлення, Замовник не мав законодавчої можливості визначити Вас переможцем даної закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Вимога
Відхилено
висновок СЕС на операції
Номер:ab657b44242e4219bf95c7613314df7c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-005016-a.c4
Назва:висновок СЕС на операції
Вимога:
Замовником вимагається надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції копії позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки.
Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної
експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Крім того, згідно п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без призначення саме на що – операції, документи, чи інше.
Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 ДП «Прозорро» не передбачається надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на операції.
Прописавши вимогу про надання копії позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, Замовник звузив коло потенційних учасників лише до тих, що мають такий висновок тільки на операції, та позбавив можливості інших учасників, які мають позитивний висновок на інше, ніж операції (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі.
Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, чи інше. Адже, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників.
Вимагаємо: Вимогу про надання копії позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «• позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (надати копію);».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:25.12.2020 15:44
Вирішення:Доброго дня, Замовник зазначає, що додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в стовпчику 6 додатку 6 зазначено «Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок». На виконання зазначеного вище під час підготовки тендерної документації тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення вимоги щодо наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, що у жодному разі не може вважатись порушенням.
Порядок проведення державної санітарно-епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 року № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», яким встановлено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров'я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв'язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об'єкті учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки.
Замовник звертає увагу, що встановленням вимоги про наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, передусім мав на меті додатково отримати документальне підтвердження безпечного знешкодження відходів, оскільки являється їх власником та відповідно несе відповідальність саме за операції безпечного знешкодження.
На додаток, вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
свідоцтво про проходження навчання, за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом
Номер:85f7b6b53e994e168598427c9c8a4e48
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-005016-a.c3
Назва:свідоцтво про проходження навчання, за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом
Вимога:
В Чинному Законодавстві України відсутня процедура видачі свідоцтва про проходження навчання, за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.АЛЕ! Існує свідоцтво ДОПНВ. ДОПНВ (Дорожнє перевезення небезпечних вантажів) - це європейська угода про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів, створене з ініціативи ООН. Крім ДОПНВ, в Україні перевезення небезпечних вантажів регулюється Правилами дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом МВС України від 26.07.2004р. №822 (далі - Правила). Українські правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів гармонізовані і базуються на положеннях ДОПНВ. Європейською угодою визначено спеціальні вимоги до конструкції та обладнання транспортних засобів задіяних для перевезення небезпечних вантажів. ВИМАГАЄМО видати дискримінаціну вимогу щодо наявності свідоцтва про проходження навчання, за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом із Оголошення!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:25.12.2020 15:17
Вирішення:Доброго дня. Відповідно до пункту 5.2.1. розділу ІІІ тендерної документації, учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання, за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Встановлення Замовником вимоги стосовно надання свідоцтва про проходження навчання, за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом, зумовлено тим, що Замовник, проводячи дану процедуру закупівлі, бажає залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, вантажника, який має високий професійний рівень і володіє необхідними специфічними знаннями у сфері супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. На думку Замовника, мінімальним підтвердженням володіння знаннями у даній сфері є саме надання документів, що підтверджують проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Звертаємо увагу, що Замовник не зазначив обмеженого переліку суб’єктів господарювання, де потрібно отримати дане свідоцтво, у зв’язку з чим у кожного потенційного учасника є можливість отримати та надати свідоцтво про проходження навчання, за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом, що виключає необхідність у задоволенні даної вимоги.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Вантажник
Номер:eb4a7c0b8e1542cc8d34b0d0b12c36ba
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-005016-a.c2
Назва:Вантажник
Вимога:
Пункт 5.2.1 Оголошення передбачає обов’язкову наявність вантажника у штаті підприємства. У ст. 34 Закону України «Про відходи» зазначено, що до поводження з небезпечними відходами допускаються особи, які мають професійну підготовку, підтверджену свідоцтвом (сертифікатом) на право роботи з небезпечними речовинами, та не мають медичних протипоказань. Допуск працівників до роботи забезпечується відповідною посадовою особою підприємства, установи, організації. Наголошуємо, що у вказаному вище законі не зазначено, що на підприємстві обов’язково мають бути вантажники для поводження з небезпечними відходами. Вимагаємо видалити вимогу щодо обов'язкової наявності вантажника у штаті підприємства!!! Пропонуємо внести зміни наступним чином у оголошення: "Учасник має надати гарантійний лист щодо забезпечення завантаження відходів у спец.транспорт власними силами"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:25.12.2020 15:12
Вирішення:Доброго дня, під час встановлення вимоги про наявність вантажника, Замовник керувався положеннями Розділу 5 Наказу МОЗ № 325, де зазначено, що при збиранні, завантажуванні, перевезенні, розвантажуванні медичних відходів категорії В заборонено здійснювати дії, що призведуть до руйнування, пошкодження упаковки. Оскільки, у Замовника відсутня можливість завантажувати відходи у спецтранспорт, завантажування небезпечних відходів повинен здійснювати учасник закупівлі власними силами.
Кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами затверджені Постановою КМУ № 446 від 13.07 2020 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». Відповідно до пункту 8, 9 даних умов під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).
Враховуючи вищезазначені вимоги чинного законодавства, Замовником встановлено дану вимогу у відповідності до здійсненої операції з небезпечними відходами (виду робіт), що входить до предмету закупівлі, а саме завантажування та розвантажування медичних відходів категорії В.
На додаток, вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, навпаки наявна інформація щодо можливості забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Вимога щодо наявності двох одиниць спецтрнаспорту є дискримінаційною
Номер:84acbd746ba74e94985d3b499627c904
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-21-005016-a.c1
Назва:Вимога щодо наявності двох одиниць спецтрнаспорту є дискримінаційною
Вимога:
Оголошення містить вимогу про наявність 2х одиниць спецтрнаспорту, а саме "підтвердити наявність не менше 2 (двох) одиниць спецтранспорту (власного або залученого*) для перевезення небезпечних відходів ". Вимога щодо саме 2х одиниць спецтранспорту не є обґрунтованою! Закон України «Про перевезення небезпечних вантажів» не містить норму щодо обов’язкової наявності двох одиниць спецтранспорту. Ліцензійними умовами не передбачена наявність конкретної кількості спецтранспорту для перевезення небезпечних вантажів! Отже, дана вимогам є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі, що також свідчить про узгоджені дії із конкретним учасником. Вимагаємо внести відповідні зміни до Оголошення!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:25.12.2020 15:05
Вирішення:Доброго дня, відповідно до пункту 27 ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 до використання під час провадження господарської діяльності допускаються транспортні засоби, які:
1) зареєстровані відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 (Офіційний вісник України, 1998 р., № 36, ст. 1327; 2009 р., № 101, ст. 3521);
2) є власністю ліцензіата та мають свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або надані ліцензіату в оренду, кредит, лізинг і мають свідоцтво про реєстрацію та тимчасовий реєстраційний талон, якщо передбачено їх оформлення;
3) пройшли обов’язковий технічний контроль та щодо яких складено протокол перевірки технічного стану транспортного засобу згідно з Порядком проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 16, ст. 581), і технічний стан яких відповідає вимогам експлуатаційної безпечності;
4) внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців як засоби провадження господарської діяльності ліцензіата, що відповідають цим Ліцензійним умовам.
Відповідно до пункту 4.3. Розділу І тендерної документації обсяг надання послуг становить 1 послуга (29 270 кг.).
Відповідно до пункту 4.4. Розділу І тендерної документації строк надання послуг: до 31 грудня 2021 року
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації залучення третіх осіб до виконання послуг в сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В забороняється.
Враховуючи значний обсяг надання послуг, строк їх надання та заборону щодо залучення до надання послуг третіх осіб, наявність не менше 2 (двох) одиниць спецтранспорту є необхідністю для належного, своєчасного та повного виконання укладеного договору у майбутньому.
Замовник звертає увагу, що встановленням вимоги про наявність не менше 2 (двох) одиниць спецтранспорту, передусім мав на меті отримати документальне підтвердження можливості безперебійного перевезення учасником небезпечним відходів транспортом, який відповідає вимогам чинного законодавства України, оскільки являється їх власником та відповідно несе відповідальність за їх безпечне перевезення.
На додаток, вимога не містить жодного обґрунтування та документального підтвердження щодо неможливості виконання даної вимоги тендерної документації потенційними учасниками, а тому не доведено, що дана вимога є дискримінаційною, що свідчить про відсутність підстав для її задоволення.