• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сурфаніос лемон фреш UA, Дезінфікуючий засіб Тіланол, Саніліт СТ, ДезТАБ нью,« ДР СУРФАСТЕРІЛ ДА» (ДК 021:2015:24455000-8 - Дезинфекційні засоби; 24450000-3 Агрохімічна продукція)

Завершена

105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2020 13:26 - 28.12.2020 18:00
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді хабарника

Номер: 6ad70c9729f74eb1affdb9952ef2e70c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-21-007631-c.a2
Назва: Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Враховуючи наявні докази корупційних зв"язків посадових осіб Замовника з заздалегідь обраним переможцем, небажання економити бюджетні кошти, порушення норм Закона про публічні закупівлі, надсилаємо листи до Департаменту охорони здоров"я, Державну аудиторську службу України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вичерпна відповідь щодо відхилення пропозиції учасника і необгрунтованих звинувачень надана в Протоколі уповноваженої особи № 8 від 14.01.21р.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: e5bb2a8880a8414db0f716a0cb744c27
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-21-007631-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник, ТОВ “ Фартунат ”в особі Аліси Собченко (згідно інформації з Державні закупівлі PROZORRO). На Вашу вимогу слід зазначити, що в новій редакції Закону України «Про публічні закупівлі» немає п.4.7. ч.2 ст. 6 та п. 1 ст. 50 , ч.2 ст.8 висвітлює порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель ,ч.1.2 ст. 15 стосується рамкових угод , таким чином посилання на ці статті Закону не відповідають Вашим вимогам. Окрім того слід зазначити , що метою діяльності Комунального некомерційного підприємства "Павлоградський пологовий будинок" Павлоградської міської ради є надання висококваліфікованої спеціалізованої хірургічної, у тому числі невідкладної, допомоги, створення безпечних умов праці медичного персоналу та безпечного перебування хворих з дотриманням чинних нормативних актів. Медико-технічні вимоги до дезинфікуючих засобів зформовані у відповідності до потреб саме нашого закладу і були чітко зазначені в Медико-технічних вимогах до Спрощеної закупівлі . Уповноваженою особою КНП "Павлоградський пологовий будинок" Павлоградської міської ради розглянуто Вашу вимогу UA-2020-12-21-007631-c .1а від 11.01.2021 15:20. В рішенні щодо кваліфікації Вашої тендерної пропозиції від 11.01.2021 11:46 детально описано аргументовані підстави відхилення пропозиції згідно з ст. 16,17,29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Ваша пропозиція не відповідає умовам , зазначеним в Медико-технічних вимогах, з якою Ви погодилися, відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає. Неспроможність учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує Замовник, не є ознакою дискримінації. Ваша вимога містить елементи погрози та незавуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливого для вас результату, не зважаючи на волю і інтереси Замовника, має ознаки лобіювання власних комерційних інтересів. Ваші звинувачення у зговорі, корупції, зловживанні грубо порушують права, гідність, репутацію підприємства та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. Нагадуємо, що відповідно до статті 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Отже, КНП "Павлоградський пологовий будинок" Павлоградської міської ради може скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації ( ч.4 ст.32 Конституції України та ст.277 Цивільного кодексу України). Щодо звернень до контролюючих та інших органів та організацій, ви маєте на це право.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні