• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015:50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування протипожежного захисту (автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)).

Завершена

115 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 576.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2020 12:59 - 28.12.2020 13:03
Вимога
Вирішена

неправомірне рішення Замовника

Номер: a4efb48a3b644def8eb573d16b9d8f77
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-21-006956-c.a4
Назва: неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Мною, Уповноваженою особою з питань публічних закупівель відділу освіти Бородянської селищної ради, уважно розглянуто Вашу Скаргу від 19 січня 2021 року вих. № 545 За результатами проведеного електронного аукціону по закупівлі, розміщеній на веб - порталі уповноваженого органу, за номером UA-2020-12-21-006956-c, предмет закупівлі «Код ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування протипожежного захисту ( автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу))» найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ», а саме 43 196,64 гривень з ПДВ. 15.01.2021 року Замовником було визначено переможцем ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ»(надалі – Переможець) 19.01.2021, 17:46 на веб – порталі уповноваженого органу була розміщена скарга від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА ФІРМА «БЕЗПЕКА-СЕРВІС» (надалі – Скаржник), номер скарги - ID: UA-2020-12-21-006956-c.a4 (надалі – Скарга) Відповідно до п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. У відповідь на скаргу повідомляємо: Замовник в праві відхилити пропозицію учасника ТІЛЬКИ в межах підстава, передбачених п. 13 ст. 14 Закону. Законом України "Про захист персональних даних" не визначено форму надання згоди на обробку персональних даних. Це може бути окремий документ, який підписує суб'єкт персональних даних, чи відповідне позначення в електронному вигляді, одна з умов договору, або це може бути будь-яка інша форма, яка дасть змогу зробити висновок про її надання (написання заяви, заповнення анкети тощо). Виходячи з пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» - переможець завантажив до електронної системи закупівель документ «15.Лист – згода» чим повістю виконав вимогу оголошення» . Замовник не вимагав надати лист – згоду на доступ, обробку та використання персональних даних на всіх працівників (осіб) учасника. ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» надав лист згоду на директора Кузьмінького О.А. чим самим виконав умову спрощеної закупівлі. Відносити між Учасником та його працівниками ( в тому числі і не отримання згоди Учасником від його працівників на обробку, доступ та використання данних ) жодним чином не можуть впливати на рішення Замовника та змусити Замовника відступити від підстав для відхилення, передбачених Законом, так як перевірка відносин між Учасником та Замовником не входить до компетенції Замовника. Замовник не може бути впевнений, що наприклад працівники учасника надали згоду на обробку, доступ та використання данних наприклад при працевлаштуванні, або в будь – який інший період роботи. Замовник розглядає пропозиції Учасників в межах оголошення та документації, наданої Учасником і не може відходити від підстав для відхилення, передбачених Законом. У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» відповідно до Закону та відсутні підстави для задоволення скарги ID: UA-2020-12-21-006956-c.a4.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Неправомірне рішення Замовника

Номер: 08f085215b2e44379fec8f7576ee3533
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-21-006956-c.a3
Назва: Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Мною, Уповноваженою особою з питань публічних закупівель відділу освіти Бородянської селищної ради, уважно розглянуто Вашу Скаргу від 15 січня 2021 року вих. № 544 За результатами проведеного електронного аукціону по закупівлі, розміщеній на веб - порталі уповноваженого органу, за номером UA-2020-12-21-006956-c, предмет закупівлі «Код ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування протипожежного захисту ( автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу))» найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ», а саме 43 196,64 гривень з ПДВ. 15.01.2021 року Замовником було визначено переможцем ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ»(надалі – Переможець) 18.01.2021, 13:11 на веб – порталі уповноваженого органу була розміщена скарга від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА ФІРМА «БЕЗПЕКА-СЕРВІС» (надалі – Скаржник) , номер скарги - ID: UA-2020-12-21-006956-c.a3 (надалі – Скарга) Відповідно до п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. У відповідь на скаргу повідомляємо: 1. По першому пункту скарги: Відповідно до пункту 6 Додатку 4 до оголошення, вимагалося надання «Лист – згода на доступ, обробку та використання персональних даних (додаток №6)» Виходячи з пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» - переможець завантажив до електронної системи закупівель документ «15.Лист – згода» чим повістю виконав вимогу оголошення» . Замовник не вимагав надати лист – згоду на доступ, обробку та використання персональних даних на всіх працівників (осіб) учасника. ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» надав лист згоду на директора Кузьмінького О.А. чим самим виконав умову спрощеної закупівлі. У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» в цій частині. 2. По другому пункту скарги: Вимагалося надати: «Завірені належним чином копії посвідчень працівників із зазначенням розряду, які будуть задіяні в наданні послуг, визначених предметом закупівлі у вигляді сканкопій в PDF-форматі. Документи працівників повинні бути чинними на дату розкриття» ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» в якості підтвердження розряду працівника Денисенко Р.А. надали посвідчення про здобуття професії (підвищення кваліфікації), я кому зазначено, що дата видачі посвідчення 05 березня 2020 року, яким Денисенку Р.А. присвоєно 4-у групу (розряд). В якості групи(розряду) підтвердження Гнезділова В.В. надано свідоцтво про присвоєння(підвищення) робітничої кваліфікації від 18.08.2020 року яким Гнезділову В.В. присвоєно 4-й розряд (групу). Вищезазначені документи є документами державного зразка, та є безстроковими, тобто ці групи(розряди) не можуть понизитись а лише підвищити. Додатково повідомляємо, що в будь –якому випадку, група(розряд) відповідно до чинного законодавства та нормативно – правових актів не може встановлюватися менше ніж на рік, а для невиробничого персоналу – менше ніж на три роки, тобто групи(розряди) вищезазначених працівників в будь – якому випадку є чинними. Додатково, у складі пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» надав довідку вих. № 15 від 24.12.2020 року, якою гарантував, що всі документи, надані в пропозиції учасника є актуальними та чинними. Всі скан-копії документів ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» є читабельні та відповідають вимогам Замовника. У Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» в цій частині. 3. По третьому пункту скарги: «Довідка у довільній формі за підписом керівника (або уповноваженої на це особи) та завіреною печаткою (за наявності) про досвід роботи з додаванням завірених належним чином аналогічних договорів не менше 2 договорів та акти виконаних робіт до них.» ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» виконав вимогу Замовника та надав два аналогічні договори, з документами, що підтверджують іх виконання. Одним з таких договорів був договір між ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» та ДА «АВТО – КИЇВ» , згідно з яким, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» надає послуги починаючи з 01.10.2020 року, 31.12.2020 14:25 ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» завантажив вищезазначений догові до електронної системи закупівель. Відповідно до пункту 3.7. Договору ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» повинен надати акти за послуги, надані у грудні 2020 року до 05.01.2021 року, а ДП АВТО-КИЇВ повернути ці акти протягом 5 днів з дати отримання, тобто, згідно договору останній день отримання акту за грудень – 10 січня 2021 року. Кінцевий термін подання пропозицій по закупівлі, встановлений замовником – 06.01.2021 року, тобто ТОВ «АНІ ІНЖЕНІРИНГ» на момент подання пропозиції та до кінцевого терміну подання пропозицій міг ще не мати актів виконаних робіт за грудень, тому не був зобов’язаний надавати іх у складі пропозиції. Виходячи з вищенаведеного, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» повністю дотримався вимог оголошення та виконав іх, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» в цій частині. 4. По четвертому пункту скарги: Замовник вимагав надати: «Довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази: приладів вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр,вольтметр,омметр, мегомметр, тестер тощо); пристроїв для перевірки працездатності системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму). Довідку про наявність автомобіля(ів), для оперативного реагування у разі аварійної ситуації.» Виходячи з вимоги – Замовник вимагав надати лише довідки, жодних підтверджуючих документів наявності обладнання, матеріально – технічної бази та/або автомобілів (свідоцтв про право власності, договорів оренди, видаткових накладних, оборотно – сальдових відомосте, тощо) Замовником не вимагалась. Відсутність документів, що НЕ передбачались для надання учасниками не може бути підставою для відхилення іх пропозицій. Виходячи з вищенаведеного, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» повністю дотримався вимог оголошення та виконав іх, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» в цій частині. Тобто, у Замовника відсутні підстави для задоволенні скарги ID: UA-2020-12-21-006956-c.a3 повністю.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 3ca70b92bdc14348b562effbce3bbe8f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-21-006956-c.b2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику, з огляду на вимоги до закупівлі від конкурентів, просимо не вносити до кваліфікаційних вимог сертифікати ISO. Відсутність даних сертифікатів не свідчить про те, що послуга надається не якісно, як і їх наявність не гарантує якість. В даному випадку ця вимога виглядає як змова між Замовником і конкретним Постачальником. Тому вважаємо цю вимогу дискримінаційною, упередженою і такою що унеможливлює чесну і прозору конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що Замовником не буде внесено зміни до кваліфікаційних вимог
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Удосконалення чинних кваліфікаційних вимог

Номер: 4b31891bdb15406f9dbc1af180d1b047
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-21-006956-c.c1
Назва: Удосконалення чинних кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Останнім часом почастішали випадки надання послуг з технічного обслуговування систем пожежних сигналізації недобросовісними підприємствами та ФО-П, що спричиняє недобросовісну конкуренцію у даній сфері. Задля усунення можливості надання неякісних послуг просимо Вас розглянути необхідність включення кваліфікаційних вимог до виконання вимог міжнародного зразка, а саме, внести зміни до кваліфікаційних вимог включивши до них вимогу надати - Оригінал сертифікату «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); - Оригінал сертифікату, що система управління якістю Учасника, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015; - Оригінал сертифікату ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань»; - Оригінал сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015; - Оригінал сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018; - Оригінал сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту». - Оригінал Сертифікату відповідності на проведення у учасника сертифікаційного аудиту системи протидії COVID-19 на відповідність вимогам міжнародного стандарту COVID-FREE:2020 Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимого щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що Замовником не буде внесено зміни до кваліфікаційних вимог. Кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі в тендерній документації викладені згідно вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так