-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реактиви та контрастні речовини
Завершена
840 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
Період оскарження:
24.03.2017 14:09 - 14.04.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ПРОСИМО поділити на лоти!
Номер:
31482759469a487a819c49fab4eb60bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-24-001585-b.c1
Назва:
ПРОСИМО поділити на лоти!
Вимога:
Добрий день!
Ми офіційні представники заводу-виробника реактивів, просимо поділити на лоти продукцію так,як Ви поділили в тендерній документації, щоб дати змогу приймати участь всім ПОСТАЧАЛЬНИКАМ, а не лише торгуючим організаціям. Для Замовника було б дешевше купувати у офіційних постачальників, а не у перекупщиків.
Дякую!
За розуміння!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2017 14:43
Вирішення:
У відповідності до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Крім того, вказаним Порядком передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до прав замовника, а не його обов'язку. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів
Також Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Не задоволено