-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки логотипу підприємства СPV – 79930000-2 Професійні дизайнерські послуги.
Завершена
8 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2017 14:10 - 27.03.2017 14:05
Скарга
Залишено без розгляду
неправомірне відхилення
Номер:
983b4dffcef94176bdc31f168b357b65
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-23-001445-b.a1
Назва:
неправомірне відхилення
Скарга:
Згідно Додатку 2 до Оголошення (Вимоги до кваліфікації учасників):
"- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, або адреса сайтів організацій з прикладами розроблених логотипів (з номером телефона організації)- не менш трьох."
Аналогічні договори АБО адреси сайтів!!!
Наша Компанія без проблем може надати адреси сайтів і приклади розроблених логотипів!
Пов'язані документи:
reviewers
- DBR_UA-2017-03-23-001445-b.a1.pdf 03.05.2017 22:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2017 16:41
Вирішення:
Ваше звернення уважно розглянуто тендерним комітетом, повідомляємо наступне. Відповідно до п. 10.1. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35: учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозиції, визначених замовником. Також п.4.9 рішення Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 р. №30/9 « Про затвердження положення про застосування системи електронних закупівель, товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді» : учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом одного наступного робочого дня після аукціону викласти у СИСТЕМУ кваліфікаційні документи згідно з вимогами Замовником. Тендерний комітет розглянув надану Вами пропозицію в встановлений термін. Враховуючи вищевикладене прийняти до уваги вашу пропозицію щодо надання додаткової інформації неможливо.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.05.2017 22:27
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
відповідь
Номер:
8f840e5693bd43cb9fa1f4c0be68951d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-23-001445-b.a2
Назва:
відповідь
Вимога:
Питання було не в тому, щоб щось додати до документів, а в тому що ми подали всі необхідні документи згідно ваших вимог!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2017 17:33
Вирішення:
По розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне. Вами було надано три копії договорів. Один з договорів (з КП "Міський магазин" виконавчого органу Київської міської ради) не мав дати та терміну дії договору, що викликало необхідність перевірки достовірності наданої інформації. Під час телефонної розмови з КП встановлено, що послуги по даному договору не надані. Таким чином даний договір не може розглядатися як виконаний. Відповідно до вимог Додатку 2 до Оголошення про закупівлю вимагалося саме документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів - не менше трьох. Невиконаний договір не є тотожним нашим вимогам.
Статус вимоги:
Відхилено