• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обробки даних

Послуги зі збереження та обробки даних хмарного (Віртуального) дата-центру

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2020 10:42 - 28.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 27d0027f4ca841b397ec80aca7619823
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-21-001484-a.c1
Назва: ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
Численні невідповідності чинному Законодавству (див. доданий файл)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Вимога щодо платформи віртуалізації VMware, пов’язана з наявністю практичного досвіду керування аналогічними комплексами у Замовника. Також це пов’язано з необхідністю забезпечити безперервність роботи сервісів. Також використання програмного забезпечення платформи віртуалізації VMware, відповідає вимогам та можливостям Замовника. Використання програмного забезпечення Гіпервізора від іншого виробника призведе до виникнення додаткових витрат та ризиків для Замовника. Щодо вимоги наявності у Учасника партнерського статусу не нижче Cloud Provider Enterprise Partner повідомляємо, що на даний час партнерською програмою компанії VMware, постачальника ПЗ Гіпервізора, підтримується декілька моделей партнерських програм. Наявність у провайдера хмарних сервісів даного статусу партнера вказує на те, що компанія-партнер має необхідну кількість досвідчених та сертифікованих фахівців для створення та підтримки належної працездатності сервісів клієнтів. 2. Послуги, що є предметом договору, передбачають розміщення в ЦОД (Центр обробки даних) Учасника інформаційну систему (далі – ІС) Замовника, що містить критичну з точки зору Замовника інформацію,зокрема, з достовірності та постійної доступності. Наявність обтяження щодо Нерухомого майна Учасника несе ризики застосування передбачених Законом України «Про виконавче провадження» заходів примусового виконання рішень у разі порушення Учасником своїх зобов’язань за правочинами, на забезпечення яких застосовано таке обтяження. Таким заходом є, зокрема, звернення стягнення на майно, що полягає в його арешті, вилученні та примусовій реалізації (стаття 48 зазначеного Закону). Звернення стягнення на Нерухоме майно Учасника для Замовника несе ризики невиконання/ неналежного виконання Виконавцем зобов’язань за договором про закупівлю в результаті обмеження доступу до ІС, що розміщена в ЦОД на території такого Нерухомого майна. Крім того, як вже було зазначено вище, ІС містять критичну для Замовника інформацію з точки зору, зокрема конфіденційності, відтак звернення стягнення на Нерухоме майно Учасника також може спричинити ризик несанкціонованого доступу та як наслідок розголошення/ розповсюдження/виток даних щодо облікових записів Замовника тощо. Враховуючи наведене, та те, що виконання Учасником своїх зобов’язань за правочинами, у зв’язку з якими встановлено обтяження його Нерухомого майна, знаходиться поза межами впливу чи контролю Замовника, виконання вимоги Замовника щодо надання інформаційної довідки “Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єктів нерухомого майна”, яка підтверджує, що Нерухоме майно, адреса якого входить до складу матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до специфікації та технічних вимог Замовника, не перебуває під арештом, заставою або під іншими обтяженнями, буде додатковою гарантією уникнення зазначених вище ризиків. 3. Проаналізувавши Вашу вимогу, положення Закону, пояснювальні записки та рекомендації, ми дійшли висновку, що Ваші твердження досить неоднозначні. Відповідно до чинного законодавства України і вимог окремих нормативних документів Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" та Закону України "Про захист персональних даних" обов'язковому захисту інформації підлягає: інформація, що є власністю держави, або інформація з обмеженим доступом, вимоги по захисту якої встановлені законом, в т.ч. персональні дані громадян. Комплексна система захисту інформації – сукупність організаційних і інженерно-технічних заходів, які спрямовані на забезпечення захисту інформації від розголошення, витоку і несанкціонованого доступу. Організаційні заходи є обов'язковою складовою побудови будь-якої КСЗІ. Інженерно-технічні заходи здійснюються в міру необхідності. Питання забезпечення інформаційної та кібербезпеки регламентуються сімейством стандартів щодо систем управління інформаційною безпекою (СУІБ) ([Information Security Management System (ISMS). Можна говорити про те, що ISO 27001 це і є СУІБ. В той же час, атестат КСЗІ потрібний для захисту державної таємниці, службової інформації, державним та єдиним реєстрам. Вимогу до наявності таких сертифікатів Замовник правомочний встановлювати самостійно відповідно до внутрішніх політик керування ризиками, як вимогу до підтвердження якості послуги. Всі гравці ринку хмарних послуг в Україні мають рівні умови стосовно доступу до технологій та отримання необхідних сертифікатів чи атестатів відповідно до свого бачення ринкового потенціалу того чи іншого хмарного сервісу, тому така вимога в жодному разі не є дискримінаційною. 4. Під вимогою п.5. Додатку 2 «Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини 1 та частини 2 ст. 17 Закону», мається на увазі надання Учасником інформаційної довідки (в довільній формі), в якій Учасник гарантує відсутність зазначених підстав. Враховуючи дані твердження Замовником прийнято рішення відхилити Вимогу Учасника спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.12.2020 14:06