-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення банерів
Завершена
9 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
Період оскарження:
30.03.2017 21:20 - 01.04.2017 21:25
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
a3bcabacb7eb4468b9c65f4ea6de027c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-30-002358-b.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Уточніть будь-ласка чим ваша попередня технічна документація відрізняється від цієї що зараз прикріплена, окрім того що дата поставки на 3 квітня при цьому дата аукціону ще навіть і не запланована. Все точнісінько так як і в попередньому аукціоні чи не так?
Пов'язані документи:
reviewers
- DBR_UA-2017-03-30-002358-b.b2.pdf 03.05.2017 22:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2017 21:31
Вирішення:
Ви марнуєте свій та мій час на з’ясування того, що не вмієте уважно читати. Ознайомтесь уважно з ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ ТА ЯКІСНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ . Додаток 3
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.05.2017 22:25
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
34e3d7546d754cb68c81e9de9984a4b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-30-002358-b.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Так ви праві додали монтаж, але виникає питання куди монтувати, якщо акція повинна була початися вже 31 березня вранці зі слів замовника а монтаж повинен бути 30 березня ввечері. Дуже цікаво. Що акцію перенесли? Мабуть потрібно запис розмови прикріпити на підтвердження своїх слів. Бо щось незрозуміле виходить. Або змінити умови оголошення закупівлі для замовника, щоб гарно думали перед тим коли оголошувати тендер. Одні оголошують, бо зобов"язали, але не пояснили, що далі з цим робити. Інші, бо захотіли просто прицінитися, а потім безпідставно відміняють.
ЗАМОВНИК, те що ви забули вписати монтаж не дає вам права скасовувати тендер.
Пов'язані документи:
reviewers
- РІШЕННЯ.docx UA-2017-03-30-002358-b.b3.pdf 29.04.2017 21:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2017 02:35
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 02.04.2017, 02:35. ID: UA-2017-03-30-002358-B.B3
Згідно п.5.1. наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (надалі – Наказ), закупівля передбачає такі етапи:
оголошення Закупівлі
період уточнень
подання пропозицій
аукціон
кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі
Згідно п. 6.5. Наказу, у період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог.
Як вбачається з закупівлі Виготовлення банерів (Код ДК 021-2015 (CPV) : 22460000-2 - Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники, ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-30-002358-b ) період уточнень тривав до 01.04.2017 року.
Зважаючи на п. 6.5. Наказу, ви мали можливість звертатися з питаннями до 01.04.2017 року.
Як вбачається з п.14.1. Наказу, у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму.
Вимога повинна містити таку інформацію:
найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій.
Зважаючи на те, що ваша вимога від 02.04.2017, 02:35. ID: UA-2017-03-30-002358-B.B3 не містить обов’язкової інформації, передбаченої п.14.1. Наказу, керуючись п.14.2. Наказу, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.04.2017 21:21
Задовільнена:
Ні
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА
Номер:
b3edd140881145ca952562eace3dad36
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-30-002358-b.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Олександр Павлович ви незаконно скасували попередній тендер вказавши Причина відміни Зміна технічних вимог і в той же день оголошуєте такий само тендер з такими ж умовами, термінами виготовлення і об'ємом виконуваних робіт. ПОЯСНІТЬ БУДЬ-ЛАСКА ЦЕ.
Я переможець попередньо оголошеного вами тендеру № UA-2017-03-26-000025-c, представник замовника телефонує об 10.30 і каже що на вечір потрібні вже готові банери, бо вранці вже буде проводитися акція при цьому договір ще не підписаний. Пропозиція готовності банерів на ранок була відхилена. То тепер будь-ласка уточніть на якій підставі ви відмінили тендер і в той же день знову його оголосили. Це що відбулися якісь нові зміни в законодавстві про які забуди попередити учасників. Стаття, що замовник робить все що йому заманеться відсутня в Законі України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2017-03-30-002358-b.a1.pdf 24.04.2017 19:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2017 20:12
Вирішення:
Під час проведення процедури закупівлі виникла необхідність внесення змін до технічних вимог закупівлі. У зв’язку із закінченням періоду уточнень електронна система не дозволяє внесення змін до умов закупівлі. В зв’язку з цим, відповідно до пункту 11.1 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» замовником прийнято рішення про скасування закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.04.2017 19:41
Задовільнена:
Ні