• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 – 44810000-1 ФАРБИ (ФАРБИ ДЛЯ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ З ДВОКОМПОНЕНТНИМ ПЛАСТИКОМ ХОЛОДНОГО НАНЕСЕННЯ)

Загальна кількість поставки товару складає : 370 000 кг

Торги відмінено

28 005 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 029.25 UAH
Період оскарження: 07.03.2017 12:31 - 01.05.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга

Номер: c6a10793babf4791a1a93a7d8285d7f2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-07-000247-c.c7
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА щодо встановлення Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них» Оболонського району м. Києва дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю товарів: код за ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (фарби для дорожньої розмітки з двокомпонентним пластиком холодного нанесення) Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них» Оболонського району м. Києва (надалі – Замовник) проводить відкриті торги на закупівлю товарів: код за ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (фарби для дорожньої розмітки з двокомпонентним пластиком холодного нанесення). Ідентифікатор закупівлі – UA-2017-03-07-000247-с. Названі торги були оголошені на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-07-000247-c. ТОВ «Сіопласт» є суб’єктом господарювання, що здійснює діяльність на ринку виробництва та продажу хімічної продукції виробничо-технічного та промислового призначення. ТОВ «Сіопласт» працює на ринку лакофарбових матеріалів України більше десяти років. Асортимент продукції ТОВ «Сіопласт» представлений, в тому числі, фарбою для дорожньої розмітки. ТОВ «Сіопласт» має намір прийняти участь у даній закупівлі. Ознайомившись із Тендерною документацією Замовника, ТОВ «Сіопласт» змушене звернутись до Антимонопольного комітету України зі скаргою про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі. Так, зокрема, вимоги Тендерної документації Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (п. 7 розділу ІІІ Тендерної документації та додаток 3 до Тендерної документації) є такими, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників. Так, додаток 1, п. 1.6. додатку 2, п. 2 «Технічні положення» таблиці «Технічне завдання» «Технічної специфікації» додатку 3 Тендерної документації містить вимогу Замовника про те, що Замовник допускає до торгів товари тих учасників процедури закупівлі, якість яких підтверджена діючим галузевим сертифікатом відповідності, виданим ДП «Центр науково-технічного супроводу дорожніх робіт та сертифікації дорожньої продукції» або інститутом Держдору НДІ ім. М.П. Шульгіна. Скаржник вважає відповідну вимогу Замовника дискримінаційною, оскільки, підтвердження якості та відповідності товарів у державній системі сертифікації здійснюється не тільки визначеними Замовником установами, але може бути здійснене і іншими органами/установами з сертифікації продукції, процесів та послуг, які акредитовані Національним агентством з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та входять до переліку органів, установ, організацій та підприємств з сертифікації продукції, процесів та послуг. На думку Скаржника, пропонований учасниками процедури закупівлі товар повинен відповідати вимогам СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для дорожньої розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування». На переконання Скаржника, учасникам, які бажають взяти участь в оголошених Замовником відкритих торгах на закупівлю товарів: код за ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (фарби для дорожньої розмітки з двокомпонентним пластиком холодного нанесення) повинна бути надана можливість запропонувати товар, якість якого підтверджена сертифікатом відповідності будь-якого з органів, установ, організацій та підприємств з сертифікації продукції, процесів та послуг, які акредитовані Національним агентством з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Варто також зауважити, що визначене Замовником ДП «Центр науково-технічного супроводу дорожніх робіт та сертифікації дорожньої продукції» не входить до переліку, визначених Національним агентством з акредитації України, органів, установ, організацій та підприємств з сертифікації продукції, процесів та послуг, а тому не уповноважене здійснювати діяльність із сертифікації та оцінки відповідності. Викладена в редакції Замовника у додатку 1, п. 1.6. додатку 2, п. 2 «Технічні положення» таблиці «Технічне завдання» «Технічної специфікації» додатку 3 Тендерної документації вимога про підтвердження якості пропонованого учасниками товару виключно сертифікатом відповідності, виданим ДП «Центр науково-технічного супроводу дорожніх робіт та сертифікації дорожньої продукції» або інститутом Держдору НДІ ім. М.П. Шульгіна обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, сприяє проявам недобросовісної конкуренції серед учасників закупівлі та їх дискримінації, що, в свою чергу, унеможливлює максимальну економію та ефективність під час закупівлі та призводить до порушення основних принципів державних закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Необхідно також зауважити, що законодавство, яке регулює питання сертифікації та відповідності в Україні не містить та не оперує поняттям «галузевий сертифікат відповідності», як наслідок, жоден з потенційних учасників процедури закупівлі не матиме змоги виконати відповідну вимогу Тендерної документації. П. 1.7 додатку 2 та п. 2 «Технічні положення» таблиці «Технічне завдання» «Технічної специфікації» додатку 3 Тендерної документації Замовника містять вимоги про те, що: «…учасник зобов’язаний надати скановану копію договору з сторонньою фаховою організацією або лабораторний сертифікат (у разі наявності сертифікованої лабораторії, укомплектованої відповідними приладами) для забезпечення контролю якості нанесеної розмітки (вимірювання коефіцієнтів світлоповертання, яскравості та коефіцієнту зчеплення). Прилади повинні бути зареєстровані та атестовані в органах стандартизації. Документ повинен бути виданий не раніше 2017 року...» «…учасник процедури закупівлі бере на себе зобов’язання здійснювати вихідний контроль якості матеріалів (кожної окремої партії) уклавши договір з сторонньою фаховою організацією, або мати у своєму розпорядженні сертифіковану лабораторію, укомплектовану відповідними приладами для забезпечення контролю якості нанесеної розмітки (вимірювання коефіцієнтів світлоповертання, яскравості та коефіцієнту зчеплення). Прилади повинні бути зареєстровані та атестовані в органах стандартизації…». Скаржник вважає, що викладення Замовником вимог Тендерної документації у такий спосіб не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. ст. 3, 16, 22). Так, згідно ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування» контроль якості нанесеної розмітки, а саме – контролювання світлоповертання, колірності, яскравості, видимості, коефіцієнту зчеплення та інших показників, яким повинна відповідати нанесена дорожня розмітка здійснюється підприємством, установою, організацією, яка проводить роботи по нанесенню дорожньої розмітки. Скаржник вважає, що учасник, оголошеної Замовником процедури закупівлі товарів: код за ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (фарби для дорожньої розмітки з двокомпонентним пластиком холодного нанесення), може та повинен нести відповідальність виключно за технічні та якісні характеристики пропонованого ним до участі в закупівлі товару, адже учасник, беручи участь у процедурі закупівлі може виключно гарантувати Замовнику, що пропонований ним товар відповідає тим технічним та якісним характеристикам, які висуваються Замовником у Тендерній документації. Відповідальність же за якість нанесеної розмітки може та повинно нести підприємство, установа, організація, яка проводить роботи по нанесенню дорожньої розмітки. Необхідно також зазначити, що п. 1.7. додатку 2 та п. 2 «Технічні положення» таблиці «Технічне завдання» «Технічної специфікації» додатку 3 Тендерної документації суперечать п. 2.5. розділу ІІ проекту договору на закупівлю товару, наведеного Замовником у додатку 4 Тендерної документації, яким передбачено, що «… У разі поставки неякісного товару Замовник (Покупець) оформляє претензію до Постачальника і проводить лабораторне дослідження зразків товару, відібраних у визначеному порядку…». Така редакція п. 2.5. розділу ІІ проекту договору на закупівлю товару по суті визначає, що Замовник за необхідності пересвідчитись в якості нанесеного товару має право самостійно провести лабораторне дослідження зразків товару Постачальника. Закріплення такого положення у проекті договору на закупівлю товару не узгоджується з вимогами п. 1.7. додатку 2 та п. 2 «Технічні положення» таблиці «Технічне завдання» «Технічної специфікації» додатку 3 Тендерної документації. На думку Скаржника, вимоги 1.7. додатку 2 та п. 2 «Технічні положення» таблиці «Технічне завдання» «Технічної специфікації» додатку 3 Тендерної документації Замовника покликані обмежити коло потенційних учасників процедури закупівлі, адже покладають на учасників, які здійснюють виключно поставку товару обов’язок контролю якості нанесеної Замовником чи іншим підприємством, установою, організацією дорожньої розмітки, хоча учасник не бере участі в процесі здійснення розмітки автомобільних доріг, не може впливати та контролювати дотримання третіми особами технічних вимог та правил її нанесення. Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, зокрема, визначено, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. П. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на наведені положення законодавства та викладені доводи скарги, вважаємо, що дії Замовника в частині визначення в Тендерній документації: обов’язку учасника надати у складі Тендерної пропозиції в підтвердження якості пропонованого товару виключно сертифікатів відповідності ДП «Центр науково-технічного супроводу дорожніх робіт та сертифікації дорожньої продукції» / Інституту Держдору НДІ ім. М.П. Шульгіна обов’язку учасника здійснювати контроль якості нанесеної дорожньої розмітки прямо порушують вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України – добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Внаслідок дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель порушуються права та законні інтереси Скаржника, як потенційного учасника торгів, з огляду на те, що Скаржник може запропонувати Замовнику товар, що становить предмет закупівлі. При цьому якість пропонованого Скаржником товару підтверджується сертифікатами відповідності, виданими органом сертифікації ТОВ «Випробувально-сертифікаційний центр «Південтест», який акредитований на здійснення відповідного виду сертифікації та оцінки відповідності Національним агентством з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Замовник прописавши п. 1.6, п. 1.7 додатку 2, п. 2 «Технічні положення» таблиці «Технічне завдання» «Технічної специфікації» додатку 3 у вже згаданій редакції звузив коло потенційних учасників, чим прямо порушив вимоги ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного, вважаємо, що Замовник має внести зміни до Тендерної документації у відповідній частині, що забезпечить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і, як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти. Керуючись ст. 3, ч. 3 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», - прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зупинити процедуру закупівлі, що проводить КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них» Оболонського району м. Києва на закупівлю товарів: код за ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (фарби для дорожньої розмітки з двокомпонентним пластиком холодного нанесення); процедура закупівлі – відкриті торги; ідентифікатор закупівлі – UA-2017-03-07-000247-с на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Встановити порушення допущені КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них» Оболонського району м. Києва та зобов’язати КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них» Оболонського району м. Києва привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», виклавши п. 1.6 додатку 2 Тендерної документації у наступній редакції: «…Надати сертифікат відповідності продукції на відповідність СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарби для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» та на відповідність СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластини, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», видані органами сертифікації, акредитованими Національним агентством з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України…» із внесенням відповідних змін у текст Тендерної документації, що посилається на документи, що підтверджують якість продукції. 4. У разі неможливості виправити допущені порушення, процедуру закупівлі, що проводить КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них» Оболонського району м. Києва на закупівлю товарів: код за ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарби (фарби для дорожньої розмітки з двокомпонентним пластиком холодного нанесення); процедура закупівлі – відкриті торги; ідентифікатор закупівлі – UA-2017-03-07-000247-с відмінити та провести повторно.
Дата прийняття рішення по скарзі: 25.04.2017 12:30
Автор: ТОВ "СІОПЛАСТ", Тараненко Наталя +380676598414 sioplast.ua@gmail.com http://www.sioplast.com.ua/
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: a232aa7d975a411ab7e23fc9313b88c5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-07-000247-c.a6
Назва: вимога
Вимога:
Вимагаємо видалити пункт 1.7 розділу І додатку 2 тендерної документації, а саме - «Надати скановану копію договору з сторонньою фаховою організацією або лабораторний сертифікат (у разі наявності сертифікованої лабораторії, укомплектованої відповідними приладами) для забезпечення контролю якості нанесеної розмітки (вимірювання коефіцієнтів світлоповертання, яскравості та коефіцієнту зчеплення). Прилади повинні бути зареєстровані та атестовані в органах стандартизації. Документ повинен бути виданий не раніше 2017 року.», так як, згідно ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», за контроль якості нанесеної розмітки відповідальність повинна нести організація, яка проводить роботи по нанесенню дорожньої розмітки, і не є відповідальністю постачальника. Також, даний пункт суперечить проекту договору, наданого Замовником, який трактує, що «п. 2.5. У разі поставки неякісного Товару, Покупець оформляє претензію до Постачальника і проводить лабораторне дослідження зразків, відібраних у визначеному порядку», тобто, Покупець, при необхідності, сам звертається до лабораторії, а не до Постачальника з вимогою щодо проведення випробування відповідними приладами, які повинні бути зареєстровані та атестовані в органах стандартизації. Вимога щодо подання учасниками документального підтвердження п. 1.7 розділу І додатку 2 Тендерної документації, є дискримінаційною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно чинного законодавства, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: a4c1247a28f14f7089493c8f5cde53d8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-07-000247-c.c5
Назва: вимога
Вимога:
Пункт дод.1, дод.2 п. 1.6, дод.3 р.2 «Технічні положення», дод.4 п. 2.3 ТД «Поставлений товар за якістю повинен відповідати галузевому сертифікату відповідності, виданому Державним підприємством «Центр науково-технічного супроводу дорожніх робіт та сертифікації дорожньої продукції» або інститутом Держдор НДІ ім. Шульгіна »– порушує : -ст.1; ст.8; ст.15 Закону України «про захист від недобросовісної конкуренції» -п.3, ст.5;п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - ст.14 декрету Кабінету Міністрів України «Про сертифікацію та стандартизацію» Пункт дод.1, дод.2 п. 1.6, дод.3 р.2 «Технічні положення», дод.4 п. 2.3 ТД «Поставлений товар за якістю повинен відповідати галузевому сертифікату відповідності, виданому Державним підприємством «Центр науково-технічного супроводу дорожніх робіт та сертифікації дорожньої продукції» або інститутом Держдор НДІ ім. Шульгіна »» , вимагаємо замінити на «Поставлений товар повинен відповідати СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для дорожньої розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»» та підтверджуватись сертифікатом відповідності, установленого зразка,виданий органом сертифікації ,який акредитований системі УкрСепро та дійсний на момент подання та розкриття. Також зазначаємо, що терміну «галузевий сертифікат відповідності» не існує в системі сертифікації та оцінки відповідності України В разі відмови внесення змін до тендерної документації, наступна вимога буде надана: -Антимонопольному Комітету України - Національному антикорупціонному бюро України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ДП "ДерждорНДІ" головна науково-дослідна установа України з питань будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг і транспортних споруд. Базова організація Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства України з науково-технічної діяльності у будівництві за напрямами: науково-технічне, дослідне, нормативно-методичне та інформаційне забезпечення проектування, будівництва та експлуатації транспортних споруд, зокрема автошляхів, мостів та естакад. Інститут внесено до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави. Інститут є членом FEHRL– Європейського форуму дорожніх дослідних інститутів (рішення 18-ої Генеральної Асемблеї 11-12 жовтня 2007 р. м. Осло, Норвегія). Має атестат про акредитацію органу сертифікації продукції відповідно до вимог ISO\IEC 17065:2012 в сфері: пластики гарячого та холодного нанесення, виданий НАА України. Згідно чинного законодавства, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: a752cc82e8094c589a6609797716aac3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-07-000247-c.c4
Назва: вимога
Вимога:
Вимагаємо видалити таблицю пункту 1.3, розділу 1, додатку 2 тендерної документації, так як вона порушує п.2 ст. 5 закону України «Захист персональних даних»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено одним з кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для належної та своєчасної доставки товару, необхідно вказати відповідальних осіб. У таблиці треба зазначити ПІБ відповідальних та контактни номери для зв'язку, адреса мається на увазі не домашня, а підприємства, звідки буде здійснюваться відвантаження товару. Також ст. 5 Закону "Про захист персональних даних" передбачено 3. Персональні дані, зазначені у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, оформленій за формою і в порядку, встановленими Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції", не належать до інформації з обмеженим доступом, крім відомостей, визначених Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції". Не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна, крім випадків, передбачених статтею 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога, щодо умов закупівлі

Номер: 945126fa378c466d85467d8d41947ee3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-07-000247-c.c3
Назва: Вимога, щодо умов закупівлі
Вимога:
Оскільки, скляні кульки, відповідно до Закону визначаються категорією 23.19.2 Скло технічне та інше скло (згідно з ДК 016:2010) та кодом 34922000-6 Обладнання для нанесення дорожньої розмітки (відповідно до ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника»). То, ці скляні кульки на рівні категорії та перших чотирьох цифр «Єдиного закупівельного словника» не співпадають з кодом фарб (ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби). Тому, просимо Вас, розділити предмет закупівлі на лоти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно чинного законодавства України, Замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмету закупівлі та його обсягів. Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: dfb2c6cea0d84734a3e0774e9fbccce0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-07-000247-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно додатку 1 ТД поставлений товар за якістю повинен відповідати Галузевому сертифікату відповідності, виданому Державним підприємством «Центр науково-технічного супроводу дорожніх робіт та сертифікації дорожньої продукції» або інститутом Держдор НДІ ім. М.П. Шульгіна., що встановлює дискримінацію для інших учасників. ДП "ДерждорНДІ" є галузевим органом сертифікації продукції який акредитований в Державній системі сертифікації УкрСЕПРО. Вимагаємо внести зміни щодо сертифікації, а саме дозволити учасникам надати сертифікат виданий головним органом сертифікації УкрСЕПРО, який є вищий за ДП "ДерждорНДІ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ДП "ДерждорНДІ" головна науково-дослідна установа України з питань будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг і транспортних споруд. Базова організація Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства України з науково-технічної діяльності у будівництві за напрямами: науково-технічне, дослідне, нормативно-методичне та інформаційне забезпечення проектування, будівництва та експлуатації транспортних споруд, зокрема автошляхів, мостів та естакад. Інститут внесено до Державного реєстру наукових установ, яким надається підтримка держави. Інститут є членом FEHRL– Європейського форуму дорожніх дослідних інститутів (рішення 18-ої Генеральної Асемблеї 11-12 жовтня 2007 р. м. Осло, Норвегія). Має атестат про акредитацію органу сертифікації продукції відповідно до вимог ISO\IEC 17065:2012 в сфері: пластики гарячого та холодного нанесення, виданий НАА України. Згідно чинного законодавства, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Розділення на лоти

Номер: d8895337e3254c68ab822d7053ae40a4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-07-000247-c.b1
Назва: Розділення на лоти
Вимога:
Шановна, Наталія Володимирівна! Згідно тендерної документації на закупівлю товарів: Код за ДК 021:2015 - 44810000-1 ФАРБИ, №811739, всі запропоновані матеріли йдуть одним лотом. Для досягнення поставленої мети, отримати мінімальну ціну від Українського виробника, який обмежений виробництвом певних видів продукції, просимо Вас включені до лоту склокульки, та лакофарбові матеріалі різної основи, які не входять у перелік продукції окремих виробників роз'єднати за різними лотам. ПЕРШИЙ ЛОТ 1. Холодний пластик (білий) кг 159 000 2. Холодний пластик (червоний) кг 16 000 3. Холодний пластик (жовта) кг 3 000 Другий лот 4. Cкляні кульки для пластику кг 52 000 Третій лот. 5. Фарба дорожня біла розмічальна кг 138 500 4. Фарба дорожня жовта розмічальна кг 1500 Дякуємо Вам за розуміння та вирішення даного питання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно чинного законодавства України, Замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмету закупівлі та його обсягів. Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Статус вимоги: Не задоволено