• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Заправка та відновлення картриджів принтерів, копіювальної техніки» (показник четвертої цифри Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015 - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)

Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) – вимагається у формі «Електронна банківська гарантія» (Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою електронної банківської гарантії зазначено в Додатку 4 до цього оголошення) Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%). показник четвертої цифри Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015 - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)

Завершена

193 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 967.50 UAH
Період оскарження: 21.12.2020 09:36 - 28.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 119034ff38024effb940eb488294329c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-21-001361-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно протоколу тендерного комітету від 13.01.2020 № 01, який розміщено на сайті закупівлі 13.01.2021 о 19.21 год., прийнято рішення про визнання переможцем ФОП Буряк С.В. та намір укласти договір. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» не може погодитись з рішенням тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Буряк С.В., оскільки тендерна пропозиція ФОП Буряк С.В. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, з огляду на наступне. 1. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 01.09.2020 не завірена належним чином. 2. Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завірена належним чином. 3. ФОП Буряк С.В. до тендерної пропозиції надано незаповнений проект договору та калькуляцію до договору. 4. ФОП Буряк С.В. подано аналогічний договір, який не відповідає умовам тендерної документації. Так, згідно пункту 8 додатку № 3 оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі № 63 аналогічними договорами в розумінні цього оголошення є договори про надання послуг, аналогічних до предмету закупівлі. Предметом закупівлі є Заправка та відновлення картриджів принтерів, копіювальної техніки» (показник четвертої цифри Єдиного закупівельного словника код ДК 021:2015 - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. У договорі від 02.04.2020 № 02/04/2020, укладеного між ФОП Д’яченко О.В. та ФОП Буряк С.В. в графі «1. Предмет договору» зазначено: «1.1. Виконавець зобов’язується за завданнями Замовника здійснювати продаж товарів та послуг в порядку та на умовах, изначених цим Договором, а Замовник своєчасно та в повному обсязі здійснювати оплату замовлених товарів та послуг відповідно до умов договору». Відповідно до статті 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Таким чином, предмет договору, визначений у наданому ФОП Буряк С.В. аналогічному договорі від 02.04.2020, не відповідає предмету закупівлі та предмету договору (проекту договору), який повинен бути укладений за результатами процедури закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: 1. Прийняти рішення про скасування протоколу тендерного комітету від 13.01.2021 про визнання переможцем ФОП Буряк С.В. в тендері на закупівлю «Заправка та відновлення картриджів принтерів, копіювальної техніки» код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки № UA-2020-12-21-001361-c та відхилити тендерну пропозицію ФОП Буряк С.В. у зв’язку із невідповідністю тендерної пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. 2. Прийняти рішення про визнання переможцем наступного учасника ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» в тендері на закупівлю «Заправка та відновлення картриджів принтерів, копіювальної техніки» код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки № UA-2020-12-21-001361-c.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Не погоджуючись з вимогою ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" повідомляємо наступне: 1. Учасником ФОП "БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА" в складі своєї пропозиції надано оригінал Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Оскільки подано скановану копію з оригіналу, такий сканований документ не потребує окремого завіряння підписом учасника. Не завірення такого документу підписом учасника є формальною та несуттєвою помилкою яка не впливає на суть та зміст його пропозиції. Також у Замовника існує можливість перевірити достовірність викладеної інформації в Виписці через відкритий реєстр. Учасник мав надати або Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 2. Згідно додатку 3 до оголошення у вимогах до учасників відсутня вимога про надання ними заповненого чи незаповненого проєкту договору. 3. Вважаємо що поданий Учасником ФОП "БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА" договір від 02.04.2020 № 02/04/2020, укладений між ФОП Д’яченко О.В. та ФОП Буряк С.В. є договором про надання послуг, аналогічних до предмету закупівлі з таких підстав (в поданому аналогічному договору вказано): - в графі «1. Предмет договору» зазначено: «1.1. Виконавець зобов’язується за завданнями Замовника здійснювати продаж товарів та послуг в порядку та на умовах, изначених цим Договором, а Замовник своєчасно та в повному обсязі здійснювати оплату замовлених товарів та послуг відповідно до умов договору». Отже вказано що окрім товарів в межах цього договору надавач послуг надає також послуги, що фактично підтверджено наданим від учасника Актом №1 наданих послуг. - Пунктом 2.1. аналогічного договору встановлено: « Виконавець за замовленням Замовника надає наступні послуги: п.п. 2.1.1. Відновлення та заправка картриджів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв» ; п.п. 2.1.2. Ремонт та технічне обслуговування офісної техніки…» Враховуючи вище наведене вважаємо вимогу учасника ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" такою що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.01.2021 13:57