-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Яловичина, свинина, стегно куряче, філе куряче, печінка куряча (ДК 021:2015 код 15110000-2 - "М’ясо")
Завершена
559 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 795.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 795.00 UAH
Період оскарження:
21.12.2020 09:15 - 02.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Прохання підключити моніторинг КРУ до закупівлі
Номер:
91449006825e4a5fbc3f2d9cba811f67
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-21-000891-c.b7
Назва:
Прохання підключити моніторинг КРУ до закупівлі
Вимога:
Просимо підключити моніторінг КРУ до проведеної закупівлі .
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол _10.PDF 21.01.2021 13:28
Дата подачі:
19.01.2021 17:05
Вирішення:
Відповідь повторно надано в прикріпленому файлі (Протокол №10 від 21.01.2021 року)
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Прохання підключити КРУ мониторинг
Номер:
95e773176ede4d1ea3cc43ec13b764df
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-21-000891-c.a6
Назва:
Прохання підключити КРУ мониторинг
Вимога:
Прохання підключити КРУ моніторинг для прояснення відповідності документів оголошенного переможця.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол _10.PDF 21.01.2021 13:26
Дата подачі:
19.01.2021 14:21
Вирішення:
Відповідь повторно надано в прикріпленому файлі (Протокол №10 від 21.01.2021 року)
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Переможець не має права на здійснення діяльності
Номер:
00b6abaa51f44886a1c9d4b8f857fd3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-21-000891-c.c5
Назва:
Переможець не має права на здійснення діяльності
Вимога:
Просимо втручання в процедури закупівлі уповноваженного контролюючого органу
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол _10.PDF 21.01.2021 13:16
Дата подачі:
19.01.2021 13:17
Вирішення:
Шановна Олено Анатолійвно!
Вами застосовано суб’єктивне (викривлене) тлумачення Закону та вимог тендерної документації, внаслідок чого зроблено помилкові висновки та нівельовано право тендерного комітету приймати самостійні рішення в межах Закону відповідно до конкретних обставин. Внаслідок повторного розгляду документації даної закупівлі Замовник дійшов висновку, що тендерна документація та обрана тендерна пропозиція повністю відповідають нормам Закону; порушення переможцем умов Замовника відсутні; пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, підстав для її відхилення немає. Таким чином, за результатами перегляду вказаної документації інформація про наявність порушень не знайшла підтвердження. Усі описані «факти порушень» спростовуються в результаті наведеного аналізу тексту тендерної документації, тендерної пропозиції та дій сторін. Слід наголосити, що всі дії Замовника були обґрунтованими, законними та вчиненими з чітким дотриманням порядку проведення процедури закупівлі. В межах наданих повноважень тендерним комітетом проаналізовано та враховано всі особливості тендерної пропозиції Учасника-переможця та фактичні обставини, надано належну оцінку поданим документам, ґрунтуючись на повному, неупередженому, об’єктивному їх розгляді. В результаті тендерний комітет вірно встановив, що заявлений товар і подані документи відповідають вимогам Замовника; дане рішення спирається на відповідні норми матеріального права та було прийнято з дотриманням процесуальних норм Закону. Натомість викладені у ВИМОГАХ субєктивнісудження та побудовані на їх підставі рекомендації не відповідають дійсним обставинам процедури торгів, нормам Закону і умовам тендерної документації Замовника. Висловлені звинувачення, мотиви і пояснення є безпідставними та необґрунтованими, про що свідчить інформація, оприлюднена на веб-порталі ProZorro. Виходячи з зазначеного, рекомендовані у Висновках зобов’язання виконанню не підлягають як безпідставні, оскільки ґрунтуються на помилкових судженнях та оцінках. Зі свого боку слід наголосити, що Замовник будує свою діяльність чітко відповідно до чинного законодавства України, тому завжди гарантує готовність до співпраці на умовах відповідності взаємних дій нормам Закону. Водночас нагадуємо, згідно ст.8 Конституції в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Дякуємо за співпрацю!
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Визначення переможця не відповідає кваліф критеріям
Номер:
758bbd83d54745a19df90614468377a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-21-000891-c.b4
Назва:
Визначення переможця не відповідає кваліф критеріям
Вимога:
Шановний Замовнику, відповіді які ви надаєте стосовно Експлуатаційного дозвілу учасника, порушення чинного Законодавства. Проконсультуйтеся з Держпродспоживчслужбою. ФОП Кужелєв має право , на реалізацію продуктів харчування категорій - ОВОЧІ, КРУПИ, БАКАЛЕЙНІ ТОВАРИ!!!! Предметом закупівлі є М'ЯСО - ЦЕ ПРОДУКТ ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ., на який потрібен ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ, ЯКИЙ У ПЕРЕМОЖЦЯ ВІДСУТНІЙ! ПОРУШЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА!
У прікріпленному файлі посилання на Закони та перелік порушень у документації учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол _10.PDF 21.01.2021 13:05
Дата подачі:
19.01.2021 13:10
Вирішення:
Здійснивши повторно загальний огляд Ваших вимог Замовник дійшов висновку , що підставою для відхилення пропозиції ФОП Кужелєв,на Вашу думку, є відсутність у нього власного експлуатаційного дозвілу.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», роз’яснення щодо порядку видачі експлуатаційного дозволу для операторів ринку, визначено Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі-Закон).
Згідно із статтею 23 Закону експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.Відповідно до вимог Закону, експлуатаційнийдозвіл необхідно отримувати в тому випадку, якщо ваша ДІЯЛЬНІСТЬ безпосередньо пов’язана з виробництвом харчових продуктів тваринного походження, інгредієнтами яких є неперероблені продукти тваринного походження, а також із зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання спеціального температурного режиму (повинні зберігатися за температури нижче 10 °C).
До неперероблених продуктів тваринного походження відносять:
молоко;м’ясо;рибу;молюски і ракообразні;яйця; мед; інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною.
Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, якщо:
-первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
-транспортування харчовихпродуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
-зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
-виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
-експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі
ФОП Кужелєв І.О. не виробляє та не зберігає харчові продукти.
Пунктом 55 ч. 1 ст. 1 Закону визначено, що оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону, експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку.
Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено, що потужності – це споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Відповідно ст. 25 цього Закону оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Це стосується, зокрема закладів громадського харчування, магазинів, МАФів та всіх об’єктів, що здійснюють діяльність, пов’язану із переміщенням, зберіганням та реалізацією харчових продуктів.Скориставшись Законом № 771, розшифруємо, що означає фраза «діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу» (ч. 1 ст. 25 Закону № 771). Відповідь знаходимо в ч. 2 ст. 23 цього Закону, де зазначено, що обов’язок на отримання експлуатаційного дозволу не поширюється на:
— операторів ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом, та/або транспортуванням, та/або зберіганням, та/або продажем харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
— заклади громадського харчування;
— потужності, які здійснюють виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
— заклади роздрібної торгівлі, обсяги продажів окремих харчових продуктів якими не перевищують обсягів, затверджених відповідною постановою КМУ з урахуванням кращих міжнародних та європейських практик, а також документів відповідних міжнародних організацій. У разі відсутності такої постанови ця норма поширюється на всі заклади роздрібної торгівлі.
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №39 від 10 лютого 2016 р. затверджено Порядок проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам.ВДержавному реєстрі потужностей операторів ринку на офіційному веб сайтіДержпродспоживслужби: dpss.gov.uaФОП Кужєлев І.О. зареєстрований в державному реєстрі потужностей відповіно до ст.25 Закону та Наказу за видом діяльності - Інший вид діяльності - реалізація; Інший вид діяльності – транспортування (73486, ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ, ХЕРСОН, пров. Вишневий, 20а) та має особистий реєстраційний номер - r-UA-21-19-2270, що підтверджується довідкою № 31-1-39/971 від 05.11.2018р. Головного управління держпродспоживслужби в Херсонській області «Про державну реєстрацію потужності оператора ринку ФОП Кужелєва І.О. та присвоєння йому реєстраційного номеру».
Підсумовуючи наведене, слід зазначити, що правові засади господарської діяльності ФОП Кужєлева І.О. відповідають нормам чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Помилково оголошений переможцем учасник
Номер:
df78497a2dea454197656057662b045d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-21-000891-c.c3
Назва:
Помилково оголошений переможцем учасник
Вимога:
Шановний Замовнику. Просимо скасувати рішення.
Ми розуміємо, що Ви можете не знати, що надання Експлутаційного дозвілу Виробника продукції, Договора учасника з Виробником - не надає права проводити діяльність оператору ринку (Учаснику) , який не має відповідної реєстрації Експлуатаційного дозволу (обов'язковий документ на зберігання продукції тваринного походження) на офіційному сайті Держпродспоживчслужби, на своє ім'я та на свою потужність.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол _9.PDF 19.01.2021 11:10
Дата подачі:
18.01.2021 19:44
Вирішення:
На Ваше зауваження надаємо відповідь:
Відповідно до Закону України №771 від 23.12.1997 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено, що потужності – це споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Відповідно ст. 25 цього Закону оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Це стосується, зокрема закладів громадського харчування, магазинів, МАФів та всіх об’єктів, що здійснюють діяльність, пов’язану із переміщенням, зберіганням та реалізацією харчових продуктів.
У складі пропозиції ФОП Кужєлева І.О. надано: довідка № 31-1-39/971 від 05.11.2018р. Головного управління держпродспоживслужби в Херсонській області «Про державну реєстрацію потужності оператора ринку ФОП Кужелєва І.О. та присвоєння йому реєстраційного номеру». В Державному реєстрі потужностей операторів ринку на офіційному веб сайті Держпродспоживслужби: dpss.gov.ua ФОП Кужєлев І.О. зареєстрований в державному реєстрі потужностей відповіно до ст.25 Закону та Наказу за видом діяльності - Інший вид діяльності - реалізація; Інший вид діяльності – транспортування (73486, ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ, ХЕРСОН, пров. Вишневий, 20а) та має особистий реєстраційний номер - r-UA-21-19-2270.
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України №771 від 23.12.1997 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
На підтвердження своєї законної діяльності ФОП Кужєлєвим І.О. надано: 1) договір постачання №03/12-2020 від 03.12.2020 року між ФОП Кужєлев І.О. та ТОВ «МП-Юг» про постачання товару (адреса доставки: Херсонська область, Білозерський район, с.Чорнобаївка, вул. Соборна,1) ; 2) експлуатаційний дозвіл №15-27-289 від 15.06.2018 року на виробництво харчових продуктів тваринного походження виданий ТОВ «МП-ЮГ»;
Разом з тим, тендерна документація містила дану вимогу, як додаткову, яка не містить обов’язкової необхідності надання у складі тендерної пропозиціїа саме, «Додатково Учасником у складі пропозиції надаються».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Відсутність права здійснювати діяльність переможцем торгів
Номер:
9fe56109cc3047ff8a0a191e6d1cea9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-21-000891-c.a2
Назва:
Відсутність права здійснювати діяльність переможцем торгів
Вимога:
Невідповідність документів переможця Закону "Про публічні Закупівлі", а саме -Підставою відхилення пропозиції поданої ФОП Кужелєв І.О. є вимога, зазначена в п.п. 1 ч.13 статті 14 Закону україни «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол _8.PDF 19.01.2021 11:05
Дата подачі:
18.01.2021 13:17
Вирішення:
Ви вважаєте, що підставою для відхилення пропозиції поданої ФОП Кужелєв І.О. є вимога, зазначена в п.п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
На Ваше зауваження надаємо відповідь:
П.п.1 ч.13 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» викладено в слідуючій редакції, а саме:
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Ваша вимога незрозуміла та необгрунтована, вами використано підстави відхилення до іншої процедури закупівлі. Замовник вважає, що Ви зловживаєте своїм правом та нав'язуєте у будь-який спосіб своє бачення, що є неприйнятним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Переможець торгів не має права на здійснення діяльності
Номер:
08ac9ca42a8040209a431ccfea5619b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-12-21-000891-c.a1
Назва:
Переможець торгів не має права на здійснення діяльності
Вимога:
Переможець торгів ФОП Кужелєв І.О. НЕ МАЄ експлуатаційного дозвілу, зареєстрованого на сайті Держпродспоживчслужби України за посиланням: http://www.consumer.gov.ua, що ЗАБОРОНЯЄ, згідно норм чинного Законодавства проводити законну діяльність з Замовником!
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол _7.PDF 19.01.2021 11:00
Дата подачі:
16.01.2021 17:17
Вирішення:
На Ваше зауваження надаємо відповідь:
Замовником у п.5 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні, якісні та кількісні характеристики» на закупівлю Яловичина, свинина, стегно куряче, філе куряче, печінка куряча (ДК 021:2015 код 15110000-2 - "М’ясо") вказано : «Якщо предметом цієї закупівлі є товари тваринного походження - експлуатаційний дозвіл на використовувані учасником потужності, який посвідчує право оператора ринку здійснювати діяльність з виробництва та зберігання харчових продуктів тваринного походження (якщо учасник є виробником товару), або зберігання харчових продуктів тваринного походження (якщо учасник не є виробником товару). Наданий учасником експлуатаційний дозвіл повинен бути внесений до реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, що ведеться компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, який перебуває у відкритому та безоплатному доступі на офіційному веб сайті такого органу http://www.consumer.gov.ua;»
Відповідно до Закону України №771 від 23.12.1997 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено, що потужності – це споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Відповідно ст. 25 цього Закону оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Це стосується, зокрема закладів громадського харчування, магазинів, МАФів та всіх об’єктів, що здійснюють діяльність, пов’язану із переміщенням, зберіганням та реалізацією харчових продуктів.
У складі пропозиції ФОП Кужєлева І.О. надано: довідка № 31-1-39/971 від 05.11.2018р. Головного управління держпродспоживслужби в Херсонській області «Про державну реєстрацію потужності оператора ринку ФОП Кужелєва І.О. та присвоєння йому реєстраційного номеру». В Державному реєстрі потужностей операторів ринку на офіційному веб сайті Держпродспоживслужби: dpss.gov.ua ФОП Кужєлев І.О. зареєстрований в державному реєстрі потужностей відповіно до ст.25 Закону та Наказу за видом діяльності - Інший вид діяльності - реалізація; Інший вид діяльності – транспортування (73486, ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ, ХЕРСОН, пров. Вишневий, 20а) та має особистий реєстраційний номер - r-UA-21-19-2270.
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України №771 від 23.12.1997 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
На підтвердження своєї законної діяльності ФОП Кужєлєвим І.О. надано: 1) договір постачання №03/12-2020 від 03.12.2020 року між ФОП Кужєлев І.О. та ТОВ «МП-Юг» про постачання товару (адреса доставки: Херсонська область, Білозерський район, с.Чорнобаївка, вул. Соборна,1) ; 2) експлуатаційний дозвіл №15-27-289 від 15.06.2018 року на виробництво харчових продуктів тваринного походження виданий ТОВ «МП-ЮГ»;
Разом з тим, тендерна документація містила дану вимогу, як додаткову, яка не містить обов’язкової необхідності надання у складі тендерної пропозиціїа саме, «Додатково Учасником у складі пропозиції надаються».
Статус вимоги:
Не задоволено