-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 (по талонах), дизельне паливо (по талонах))
Бензин А-92 (по талонах) – 25 000 літрів Дизельне паливо (по талонах) – 75 000 літрів Місце поставки : Стаціонарні АЗС м. Київ, Печерський район.
Завершена
2 283 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 418.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 418.00 UAH
Період оскарження:
21.03.2017 10:57 - 01.04.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Звернення до Замовника з вимогою щодо усунення допущених Замовником порушень під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-03-21-000617-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі Код за ДК 021:2015
Номер:
13c30d391a49400b857e293ce166a033
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-21-000617-b.b1
Назва:
Звернення до Замовника з вимогою щодо усунення допущених Замовником порушень під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-03-21-000617-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі Код за ДК 021:2015
Вимога:
Звернення до Замовника з вимогою щодо усунення допущених Замовником порушень під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-03-21-000617-b
опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 (по талонах), дизельне паливо (по талонах))
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 31202724) (далі –ТОВ „КАНТ”та/або Учасник ) взяло участь у процедурі відкритих торгів, які проводило Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва (код ЄДРПОУ 03359115) (далі – ШЕУ Печерського району м. Києва та/або Замовник) на закупівлю Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 (по талонах), дизельне паливо (по талонах)) відповідно до оголошення № у ЦБД: UA-2017-03-21-000617-b ( далі - Тендер) на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель („Prozzoro”) (далі-веб-портал „Prozzoro”). З огляду на грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі– Закон) допущене Замовником під час проведення цього Тендеру, ТОВ „КАНТ” у строк встановлений абз. 2 п. 2 ст. 18 Закону (строк для звернення з цим Зверенням становить з 06.04.2017р. 14:26 по 24.04.2017 00:00), керуючись п. 3 ст. 30 та абз. 2 п. 1 ст. 32 Закону звертається до Замовника з цим Зверененням.
ТОВ „КАНТ” вважає, що Замовник грубо порушив Закон незаконно прийнявши рішення про намір укласти договір відповідно до протоколу №78 від 13.04.2017 р. з Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ТЕХОЙЛ ТК”(код ЄДРПОУ 40955753) (далі –ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” та/або Учасник-2), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документаціїї Замовника (далі-ТД). Надаємо перелік невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК”, які на думку ТОВ „КАНТ” є прямою підставою для відхилення пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК”:
1) У Довідці з відомостями про підприємство ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” не вказало банківські реквізити облуговуючого банку Учасника, таким чином Учасник-2 не виконав вимогу п. 8 Інші документи Додатку 2 ТД та його пропозиція повинна бути відхилена, при цьому вважати формальною таку помилку неможно, тому що такого роду невідповідності не передбачені п.1 Розділу 3 ТД, у якому Замовник описує формальні помилки
2) На виконання п. 3 Додатку 1 ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” надав інформацію про договори, які вважати аналогічними не можна. Так договір з ТОВ „Магістраль 77” не є аналогічним тому, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ не є державною установою, та такий договір є комерційним. Так само договори, надані в складі пропозиції Учасник-2 , з Управлінням Держспецзв’язку у Вінницькій області із загальною сумою 27 930 грн. 00 коп. та з Управлінням державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України в Одеській області із загальною сумою 8 778 грн. 00 коп.. Тобто додані ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” копії договорів укладені поза межами процедури публічних закупівель що регламентуються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» і вважати аналогічними до договору, який буде укладений Замовником за результатами цього тендеру на суму 2 283 750 грн. в жодному разі неможна. Виходячи з викладеного Учасник-2 не виконав п. 3 Додатку 1 ТД та його пропозиція повинна бути відхилена
3) В складі пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” надав вих. №182-04/17-12 Перелік та розташування. (розміщення) 2-ох стаціонарних АЗС у Печерському районі м. Києва для заправки транспортних засобів Замовника у якому зазначив АЗС ТМ „АМИК” за адресою м. Київ, вул.. В. Васильківська,139 та АЗС ТМ „ТНК” за адресою м. Київ, вул.. Залізничне шосе,1-А, при цьому у додатково наданому вих. №182-04/17-7 переліку АЗС у м. Києві вказані адреси АЗС ТМ „АМИК” та АЗС ТМ „КЛО”, а АЗС за м. Київ, вул.. Залізничне шосе,1-А - відсутня. Таким чином відомості довідки вих. №182-04/17-12 суперечать інформації, яка надана у довідці вих. №182-04/17-7. Вражає, чому Замовник не звернув на таку невідповідність уваги, адже виникає запитаня яку ж насправді Учасник-2 пропонує мережу АЗС, таке враження що ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” пропонує АЗС ТМ „ТНК” лише формально.
4) наданий в складі пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” Гарантійний лист ТОВ „Техойл ТРЕЙД” вих. № 214-04/17 від 04.04.17р. адресований не тендерному комітету Замовника а Учаснику-2 та договори з ТОВ „Техойл ТРЕЙД” не є підтвердженням вимог п. 6 Інші документи Додатку 2 ТД. Так як надані Учасником-2/ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” документи не підтверджують право власності (оренди, користування, інше майнове право ) партнерських або будь-яких інших взаємовідносин ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” на/з автозаправні станції (автозаправні комплекси), зазначених в довідці вих. №182-04/17-12 ( складеній відповідно до додатку 7 ТД) „Перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС у Печерському районі м. Києва”, оскільки не підтверджують договірних, партнерських або будь-яких інших взаємовідносин ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” з розпорядниками АЗС – з ”РН-Карт Україна” та ПІІ„АМИК Україна” що здійснюють реалізацію палива під ТМ „АМИК” та АЗС ТМ „ТНК”. Виходячи з викладеного, розпорядники зазначених АЗС не можуть через Учасника-2 нести відповідальність за відвантаження палива по їх власним талонам чи талонам Учасника-2 протягом 12 місяців перед Замовником. Таким чином, надані Учасником у складі пропозиції вище перелічені документи не задовольняють вимогам ТД та його пропозиція повинна бути відхилена.
Наявність третьої сторони/додаткового посередника не передбачна ні Законом, ні ТД та навіть якщо допустити, що третя особа ТОВ „Техойл ТРЕЙД” гарантує відвантаження талонів, які обслуговуються на АЗС ТМ ТНК згідно Договору №00237п від 19.09.2016 р. , то слід звернути увагу, що даний Договір №00237п від 19.09.2016 р. з ”РН-Карт Україна” взагалі не передбачає поставку нафтопродуктів по талонам, а лише по смарт-карткам. Тому будь-які гарантії ТОВ „Техойл ТРЕЙД” стосовно обслуговування талонів ТОВ „Техойл ТРЕЙД” чи талонів ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” на АЗС ТНК за адресою м. Київ, Залізничне шосе,1-А є абсурдними та не відповідають дійсності. Вважаємо доцільним нагадати, що предметом закупвлі даного тендеру є виключно талони. При цьому, якщо Замовника, влаштувала незаконна наявність додаткового посередника у вигляді ТОВ „Техойл ТРЕЙД” , виникає запитання, чому Замовник не відхилив пропозицію через відсутність у складі пропозиції Учасника-2 договору з власниками АЗС „КЛО”, мережа якого також пропонується.
Виходячи з викладеного рішення Замовника про намір укласти договір відповідно до протоколу №78 від 13.04.2017 р. з Учасником ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” протиправним. Вищевикладеним ТОВ „КАНТ” констатує невідповідність Учасника-2 кваліфікаційним критеріям, які були встановлені Замовником у документації, при цьому Замовник порушуючи п.1 ч.1 статтіі 30 Закону не відхилив пропозицію ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК”.
Підсумовуючи викладене, можна із впевнеістю стверджувати, що дії членів тендерного комітету є незаконними та таким що суперечать основним принципам здійснення закупівель зазначеним у ст. 3 Закону, а саме недискримінації учасників та об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, Замовник не допускає добросовісної конкуренції серед учасників,така бездіяльність тендерного комітету в оцінці Учасника-2 викликана скоріш за все корупційними схемами та зловживаннями, виникає сумнів стосовно чесності та прозорості дій членів тендерного комітету при проведенні тендеру.
ВИМАГАЄМО:
Прийняти дане Звернення Замовником до розгляду та усунути порушення, які були допущені під час тендеру(торгів), що проводився відповідно до оголошення № у ЦБД: UA-2017-03-21-000617-b опублікованого на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель „Prozorro” про проведення процедури відкритих торгів, на закупівлю по Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 (по талонах), дизельне паливо (по талонах)) ,а саме
• відхилити пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” як таку, що не відповідає вимогам ТД;
• продовжити оцінку інших Учасників;
• в разі неможливості усунути допущенні Замовником порушення, відмінити тендер та провести нову процедуру, дотримуючись зазначених у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель, провести об’єктивний розгляд та неупереджену оцінку тендерних пропозицій
• керуючись п. 3 ст. 30 та абз. 2 п. 1 ст. 32 Закону надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого Звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- відомості.pdf 21.04.2017 19:14
- довідки про азс.pdf 21.04.2017 19:14
- договор тхойл тк+ техойл трейд.pdf 21.04.2017 19:14
- договора аналогічні.pdf 21.04.2017 19:14
- Звернення.pdf 21.04.2017 19:14
- техой рн кард.pdf 21.04.2017 19:14
- техойл-амик.pdf 21.04.2017 19:14
Дата подачі:
21.04.2017 19:14
Вирішення:
Відповідь на вимогу відхилити пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” як таку, що не відповідає вимогам ТД; продовжити оцінку інших Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
27.04.2017 11:03
Підтвердження вирішення:
Відповідно до положень абз. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
В даному випадку Учасником надана вимога про перегляд результатів торгів, а не про надання інформації, визначеній вказаним вище Законом.
Таким чином, дана вимога підлягає відхиленню як така, що подана з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 32 даного Закону.
Скарга
Залишено без розгляду
Звернення до Замовника з вимогою щодо усунення допущених Замовником порушень під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-03-21-000617-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі Код за ДК 021:2015
Номер:
6d25492eb60441c291ad4e85d71a3ff9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-21-000617-b.b2
Назва:
Звернення до Замовника з вимогою щодо усунення допущених Замовником порушень під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-03-21-000617-b опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі Код за ДК 021:2015
Скарга:
Звернення до Замовника з вимогою щодо усунення допущених Замовником порушень під час проведення тендеру(торгів) відповідно оголошення № у ЦБД: UA-2017-03-21-000617-b
опублікованого на веб-порталі „Prozorro” про проведення закупівлі Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 (по талонах), дизельне паливо (по талонах))
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 31202724) (далі –ТОВ „КАНТ”та/або Учасник ) взяло участь у процедурі відкритих торгів, які проводило Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва (код ЄДРПОУ 03359115) (далі – ШЕУ Печерського району м. Києва та/або Замовник) на закупівлю Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 (по талонах), дизельне паливо (по талонах)) відповідно до оголошення № у ЦБД: UA-2017-03-21-000617-b ( далі - Тендер) на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель („Prozzoro”) (далі-веб-портал „Prozzoro”). З огляду на грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі– Закон) допущене Замовником під час проведення цього Тендеру, ТОВ „КАНТ” у строк встановлений абз. 2 п. 2 ст. 18 Закону (строк для звернення з цим Зверенням становить з 06.04.2017р. 14:26 по 24.04.2017 00:00), керуючись п. 3 ст. 30 та абз. 2 п. 1 ст. 32 Закону звертається до Замовника з цим Зверененням.
ТОВ „КАНТ” вважає, що Замовник грубо порушив Закон незаконно прийнявши рішення про намір укласти договір відповідно до протоколу №78 від 13.04.2017 р. з Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ „ТЕХОЙЛ ТК”(код ЄДРПОУ 40955753) (далі –ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” та/або Учасник-2), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документаціїї Замовника (далі-ТД). Надаємо перелік невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК”, які на думку ТОВ „КАНТ” є прямою підставою для відхилення пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК”:
1) У Довідці з відомостями про підприємство ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” не вказало банківські реквізити облуговуючого банку Учасника, таким чином Учасник-2 не виконав вимогу п. 8 Інші документи Додатку 2 ТД та його пропозиція повинна бути відхилена, при цьому вважати формальною таку помилку неможно, тому що такого роду невідповідності не передбачені п.1 Розділу 3 ТД, у якому Замовник описує формальні помилки
2) На виконання п. 3 Додатку 1 ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” надав інформацію про договори, які вважати аналогічними не можна. Так договір з ТОВ „Магістраль 77” не є аналогічним тому, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ не є державною установою, та такий договір є комерційним. Так само договори, надані в складі пропозиції Учасник-2 , з Управлінням Держспецзв’язку у Вінницькій області із загальною сумою 27 930 грн. 00 коп. та з Управлінням державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України в Одеській області із загальною сумою 8 778 грн. 00 коп.. Тобто додані ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” копії договорів укладені поза межами процедури публічних закупівель що регламентуються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» і вважати аналогічними до договору, який буде укладений Замовником за результатами цього тендеру на суму 2 283 750 грн. в жодному разі неможна. Виходячи з викладеного Учасник-2 не виконав п. 3 Додатку 1 ТД та його пропозиція повинна бути відхилена
3) В складі пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” надав вих. №182-04/17-12 Перелік та розташування. (розміщення) 2-ох стаціонарних АЗС у Печерському районі м. Києва для заправки транспортних засобів Замовника у якому зазначив АЗС ТМ „АМИК” за адресою м. Київ, вул.. В. Васильківська,139 та АЗС ТМ „ТНК” за адресою м. Київ, вул.. Залізничне шосе,1-А, при цьому у додатково наданому вих. №182-04/17-7 переліку АЗС у м. Києві вказані адреси АЗС ТМ „АМИК” та АЗС ТМ „КЛО”, а АЗС за м. Київ, вул.. Залізничне шосе,1-А - відсутня. Таким чином відомості довідки вих. №182-04/17-12 суперечать інформації, яка надана у довідці вих. №182-04/17-7. Вражає, чому Замовник не звернув на таку невідповідність уваги, адже виникає запитаня яку ж насправді Учасник-2 пропонує мережу АЗС, таке враження що ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” пропонує АЗС ТМ „ТНК” лише формально.
4) наданий в складі пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” Гарантійний лист ТОВ „Техойл ТРЕЙД” вих. № 214-04/17 від 04.04.17р. адресований не тендерному комітету Замовника а Учаснику-2 та договори з ТОВ „Техойл ТРЕЙД” не є підтвердженням вимог п. 6 Інші документи Додатку 2 ТД. Так як надані Учасником-2/ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” документи не підтверджують право власності (оренди, користування, інше майнове право ) партнерських або будь-яких інших взаємовідносин ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” на/з автозаправні станції (автозаправні комплекси), зазначених в довідці вих. №182-04/17-12 ( складеній відповідно до додатку 7 ТД) „Перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС у Печерському районі м. Києва”, оскільки не підтверджують договірних, партнерських або будь-яких інших взаємовідносин ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” з розпорядниками АЗС – з ”РН-Карт Україна” та ПІІ„АМИК Україна” що здійснюють реалізацію палива під ТМ „АМИК” та АЗС ТМ „ТНК”. Виходячи з викладеного, розпорядники зазначених АЗС не можуть через Учасника-2 нести відповідальність за відвантаження палива по їх власним талонам чи талонам Учасника-2 протягом 12 місяців перед Замовником. Таким чином, надані Учасником у складі пропозиції вище перелічені документи не задовольняють вимогам ТД та його пропозиція повинна бути відхилена.
Наявність третьої сторони/додаткового посередника не передбачна ні Законом, ні ТД та навіть якщо допустити, що третя особа ТОВ „Техойл ТРЕЙД” гарантує відвантаження талонів, які обслуговуються на АЗС ТМ ТНК згідно Договору №00237п від 19.09.2016 р. , то слід звернути увагу, що даний Договір №00237п від 19.09.2016 р. з ”РН-Карт Україна” взагалі не передбачає поставку нафтопродуктів по талонам, а лише по смарт-карткам. Тому будь-які гарантії ТОВ „Техойл ТРЕЙД” стосовно обслуговування талонів ТОВ „Техойл ТРЕЙД” чи талонів ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” на АЗС ТНК за адресою м. Київ, Залізничне шосе,1-А є абсурдними та не відповідають дійсності. Вважаємо доцільним нагадати, що предметом закупвлі даного тендеру є виключно талони. При цьому, якщо Замовника, влаштувала незаконна наявність додаткового посередника у вигляді ТОВ „Техойл ТРЕЙД” , виникає запитання, чому Замовник не відхилив пропозицію через відсутність у складі пропозиції Учасника-2 договору з власниками АЗС „КЛО”, мережа якого також пропонується.
Виходячи з викладеного рішення Замовника про намір укласти договір відповідно до протоколу №78 від 13.04.2017 р. з Учасником ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” протиправним. Вищевикладеним ТОВ „КАНТ” констатує невідповідність Учасника-2 кваліфікаційним критеріям, які були встановлені Замовником у документації, при цьому Замовник порушуючи п.1 ч.1 статтіі 30 Закону не відхилив пропозицію ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК”.
Підсумовуючи викладене, можна із впевнеістю стверджувати, що дії членів тендерного комітету є незаконними та таким що суперечать основним принципам здійснення закупівель зазначеним у ст. 3 Закону, а саме недискримінації учасників та об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій, Замовник не допускає добросовісної конкуренції серед учасників,така бездіяльність тендерного комітету в оцінці Учасника-2 викликана скоріш за все корупційними схемами та зловживаннями, виникає сумнів стосовно чесності та прозорості дій членів тендерного комітету при проведенні тендеру.
ВИМАГАЄМО:
Прийняти дане Звернення Замовником до розгляду та усунути порушення, які були допущені під час тендеру(торгів), що проводився відповідно до оголошення № у ЦБД: UA-2017-03-21-000617-b опублікованого на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель „Prozorro” про проведення процедури відкритих торгів, на закупівлю по Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 (по талонах), дизельне паливо (по талонах)) ,а саме
• відхилити пропозиції ТОВ „ТЕХОЙЛ ТК” як таку, що не відповідає вимогам ТД;
• продовжити оцінку інших Учасників;
• в разі неможливості усунути допущенні Замовником порушення, відмінити тендер та провести нову процедуру, дотримуючись зазначених у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель, провести об’єктивний розгляд та неупереджену оцінку тендерних пропозицій
• керуючись п. 3 ст. 30 та абз. 2 п. 1 ст. 32 Закону надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого Звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- відомості.pdf 21.04.2017 19:17
- довідки про азс.pdf 21.04.2017 19:17
- договор тхойл тк+ техойл трейд.pdf 21.04.2017 19:17
- договора аналогічні.pdf 21.04.2017 19:17
- Звернення.pdf 21.04.2017 19:17
- техой рн кард.pdf 21.04.2017 19:17
- техойл-амик.pdf 21.04.2017 19:17
- рішення від 25.04.2017 № 2360.PDF 25.04.2017 18:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2017 19:17
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.04.2017 18:34