-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі за адресою: вул.Генерала Карбишева, 12
Капітальний ремонт покрівлі за адресою: вул.Генерала Карбишева, 12
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2017 15:43 - 26.01.2017 16:00
Скарга
Виконана замовником
Невідповідність тендерної документації вимогам Замовника
Номер:
4ff94c63557645aba53947a169923de3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-23-001920-b.c1
Назва:
Невідповідність тендерної документації вимогам Замовника
Скарга:
Скарга
Відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 34 від 02.02.2017 року ТОВ «Ремонтно-Будівельна Установа» визнано Переможцем закупівлі, оголошеної 23.01.2017 року за № UA-2017-01-23-001920-b.
При прийнятті вказаного рішення не враховано інформацію, подану Переможцем у складі своєї пропозиції щодо даної закупівлі.
Так, відповідно до п. 1 Переліку документів для підтвердження кваліфікації учасника закупівлі у складі тендерної документації Учасником подається пропозиція. Вимоги до пропозиції наведені Замовником у розділі «ПРОПОЗИЦІЯ», а саме «пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону».
Подана Переможцем пропозиція в сумі 178944,61 грн. суперечить вимогам Замовника, оскільки не відповідає ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону в сумі 170662,45 грн.
Предметом закупівлі в пропозиції Переможця є капітальний ремонт покрівлі будинку по вул. Карбишева, 22. Отже, подана переможцем пропозиція не стосується закупівлі, оголошеної 23.01.2017 року за № UA-2017-01-23-001920-b, предметом якої є капітальний ремонт покрівлі будинку по вул. Карбишева, 12.
Більше того, сума закупівлі 178944,61 грн. та предмет закупівлі «капітальний ремонт покрівлі будинку по вул. Карбишева, 22» чітко визначені Переможцем в поданому ним зведеному кошторисному розрахунку вартості об`єкта будівництва.
Отже, подана Переможцем цінова пропозиція та зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва не відповідає вимогам замовника, ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону в сумі 170662,45 грн. та предмету закупівлі.
Окрім того повідомляємо, що наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181) затверджено Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях (далі – Правила).
Відповідно до п. 1 Розділу І зазначені Правила встановлюють єдині вимоги щодо створення документів та роботи з ними, зокрема на підприємствах незалежно від форми власності.
Згідно з пп. 1 п. 3 Розділу ІІІ Правил, службовий документ, отриманий установою або створений нею, вважається внесеним до документаційного фонду установи з моменту його реєстрації. При цьому пп. 2 даного пункту передбачає реєстрацію документів незалежно від форми їх надсилання.
Водночас, пп. 3 п. 7 Розділу ІІІ правил передбачає, що не допускається надсилання або передача документів без їх реєстрації у службі діловодства.
Також слід зазначити, що перелік документів, що не підлягають реєстрації службою діловодства, зазначено в додатку 4 до Правил. Документи, що були надані у складі пропозиції переможця відповідно до Протоколу, під нього не підпадають.
Разом з тим, подані Переможцем «Інформаційна довідка про загальну кількість працівників які залучатимуться до виконання робіт», «Інформаційна довідка щодо матеріально-технічної бази ТОВ «Ремонтно-будівельна установа», «лист погодження з проектами договорів» не містять вихідних даних, а саме: установи, якій адресуються зазначені документи, вихідні номери та дати реєстрації, що не дозволяє їх ідентифікувати як такі, що стосуються саме цієї закупівлі та чим було порушено вищезазначені нормативні документи щодо діловодства.
Таким чином, вказані документи, надані переможцем у складі своєї пропозиції до публічної закупівлі, є такими, що оформлені не належним чином та не відповідають вимогам Замовника.
Враховуючи викладене, вважаємо, що переможець визначений з порушенням вимог щодо закупівлі, які були встановлені Замовником.
Пов'язані документи:
reviewers
- РІШЕННЯ_533_UA-2017-01-23-001920-b.c1.pdf 19.02.2017 20:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2017 12:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2017 20:40